Ännu en brudtråd
Okej, det är jävligt ovanligt att jag skriver sånt här, och jag vet itne ritkigt om det hör hemma i blandat eller vardagsfilosofi. Hur som helst, jag undrar då lite om tjejer. Det är särskilt en tjej som fått mig väldigt konfunderad. Jag hooka med en brud för typ 3 dagar sen genom några kompisar, och vi var totala främlingar, men vi "klicka" direkt eller vad man ska säga, och hade sex första dagen...Jag tänkte att det betydde väl noll typ, mådde bra med min insats, men redan samma natt när jag var hemma så börja hon skicka jättegulliga sms osv. Fortsatte dagen efter också, och vi prata lite snabbt i telefon. Så, idag grilla jag körv med några polare, och dom ringde o fråga om dom fick komma.
Och när vi träffades var ALLT som bortblåst, hon ignorera mig totalt, och verkade lite smårädd för mig, ignorera skiten ur mig typ. Men 3 sekunder efter att jag lämnat dom börja hon med sitt jävla smsande igen, och blev mer o mer intim typ, jag fattar verkligen noll.Har detta hänt någon annan?? Är hon kanske inte van vid "one night stands", och är lite osäker på hur hon ska bete sig?? Är hon allmänt cp??
ring och fråga? ^^
Sariiiiiiiish
försökte, tappade talförmågan totalt. I meeean, SHE HOOOT! :P
Ja som jag skrev i girls, girls, girls tråden, tjejer och killar snackar inte samma språk, hehe.. Upp och ner, fram och bak, hela registret, ofta känns det som att killar är mer raka och säger vad de vill, tycker och önskar utan onödiga krusiduller. Tjejer spelar för mkt roller och spel. Men det kanske är en åldersgrej iofs.. Killar som är 15 är inte heller speciellt vettiga, ^^ Sen kan det vara så att hon inte är säker på vart hon har dig heller, dvs hon kanske är rädd att lämna ut sig själv och sina känslor till någon hon inte är säker på om känslorna är besvarade. Lite safe play ungefär. Och när hon kan göra det på msn eller sms så finns det en display/skärm att gömma sig bakom, gör man bort sig är det bara att slå av skärmen typ, :) Eller så kanske hon bara är en galen knivmörderska in disguise?
hahahaha jag är 19 din fag! :P men jag hajar dig, så tror jag med typ...
hmm, verkar som hon inte vet vad hon vill riktigt. hon verkar ju vilja fortsätta ha kontakt med dej med tanke på smsen, men hon kanske blir sjukt blyg när hon väl träffar dej? skicka ett sms å fråga vettja!
hon kanske inte vågar gå ut med vad hon känner när andra är med? hon kanske är osäker på hur du ska reagera. det blir ju lite av en chansning för henne, tänk om du är helt avståndstagande? då blir det ju lite pinsamt. risken finns ju att hon är lite wierd, men jag tror att chansen är större att hon bara är lite blyg, och osäker på var ni har varandra.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Haha va, käften skitunge, jag snackade in general, :) Kan tänka tillbaka själv hur jag var med och mot tjejer från typ 14 till 20. Fast många tjejer jag mött har hela processen förskjuten, typ från 18 till 25, sen slappnar de av och börjar chilla lite, börjar lita på killar utan att direkt bara tro att de är ute efter en enda sak.. Dvs, enkel matematik, killar är sviniga i början, tjejer får en bild av hur killar tänker och fungerar, tjejer är försiktiga, killar mognar, tjejer behöver tid för att se mognadsprocessen och slappna av.
GAIA haha fan va santkillar är sviniga i början, tjejer får en bild av hur killar tänker och fungerar, tjejer är försiktiga, killar mognar, tjejer behöver tid för att se mognadsprocessen och slappna av.
jao, men vafan tjejen e 19 år (tror jag?! :P), tycker hon borde visa lite bättre vad hon vill...Jag kan iofs inte lägga all skuld på henne, för så fort jag kände isväggen mellan oss så drog ju jag mig längre bort, och samtidigt ökar då väggen i tjocklek, så det blev som en ond sprial..
Hon är nog bara osäker på dig isf, vad du är för person och om det finns ngt att hämta i relationsväg med dig öht. Säg att du tycker om henne och gärna vill träffa henne mer. Det borde hon inte missförstå.
mmm, får lösa det på något sätt då :P tack alla som orkade svara
känner igen det som fan.. hon är nog bara lite blyg.. men det är skumt att de kan vara helt på och öppna och så vidare ena dagen och sedan blygare nästa dag.. jag menar man brukar ju bli mindre och mindre blyg för folk man lär känna inte tvärtom..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du får gå fram till henne, hon är osäker!
brudar e cp.. helt enkelt :p
www.soundcloud.com/lirzproductions
hon vart väl bara blyg eller försökte läsa av din sinnestämning. låter itne så komplicerat fölrresten, jaghatar dejting. om det inte håller emd mig och killejn kommer jag vägra dejta, skulle vart så jävla bekvämt och bara hoppa över allt sånt där tjaffs om vem som ringde sist, och tredagarsregfeln osv. jag har glömt allt det där och är därmed handikappad i dejtingdjungeln,
Femme fatale
haha gud vad jag känner igen mig där, fast i mitt fall gäller det en kille.. så det är inte bara tjejjer som e psyko!
Låter helt sjukt men kanske är hon osäker på sig själv och inte vet hur hon ska bete sig. haha. Men låter helt vrickat iaf. Ring och kolla med henne. Annars ta det som ett one night stand o skit i henne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har du bild på flickebarnet?
where my smokers at?
Gärningsman Naj tyvärr, men får försöka fixa det .P Det rullar för övrigt på rätt bra...
ja fan det e normalt oO, its a part of the chase;) bara fånga in henne i ge henne en fet kyss när du får tillfälle så ordnar det sig oO
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Tjejer som uppfattas som vackra kanske blir osäkra när dom själva är intresserade.
www.google.se
för fan., hon leker med dej, hon vill ha dej och HON VILL ATT DU SKA TA HENNE! Om hoon ignorerar dej så betyder det bara att hon vill att DU tar steget. Sen så skickar hon (såklart) en massa sms till dej, för att visa att hon vill bli tagen. Här kan du inte göra fel. Ta henne bara. Kör!
Retur har läst på. hårt och skoningslöst, nu!
det e ju så det e liksom oO its the fact.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Fy fan vad jag är trött på tjejer och deras löjliga spel, det finns så få tjejer som är raka och ärliga... Det värsta är att många tjejer verkar tro att vi inte genomskådar deras spel. I´m done with the games, mina kort ligger på bordet liksom... Fuck ´em!
she's in love ... och damn blyg ! palla , snacka med bruden
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
Hon kanske är blyg runt sina polare? Försök träffa henne själv igen, om hon bara vill knulla och inte något mer så go for it men snacka med henne först och kolla vafan hon vill ;D
Follow the dao, right about....NOW!
villa, volvo, hund ftw! oh yää! Nej men hon är förmodligen bara blyg. känns som jag har varit i samma situation och tyvärr slutade det inte så bra.
Fy fan vad jag är trött på tjejer och deras löjliga spel, det finns så få tjejer som är raka och ärliga... Det värsta är att många tjejer verkar tro att vi inte genomskådar deras spel. I´m done with the games, mina kort ligger på bordet liksom... Fuck ´em! exakt såhär känner jag fast vad gällande killar.
Femme fatale
tror inte det handlar om spel i det här fallet asså.. vanlig blyghet och osäkerhet.. hon vågar inte ta kontakt och enligt vad han har skrivit så är han ju lika god kålsupare.. har varit i exakt samma situation många gånger.. snygga tjejer kan vara precis lika blyga när det väl gäller, ofta blygare.. och är man själv lite blyg och osäker med henne blir det ju olidligt i princip..
Japp olidligt. ta kontakt med henne i verkligheten snarast! mellan mig och den killen som jag snackade om ovan, har det varit så i snart två år nu. (valborg) hahaha, låter sinnesjukt. men tillslut vågar ingen och det blir bara en massa ringande, iofs så kan vi umgås ensamma men inte bland folk då "känner vi inte varandra" .. lika pinsamt varje gång.
oh mannen tro mig,du vill INTE tänka på sånt för mycket! jag är sjäv en stor-tänkare som tar de för långt å går och deppar ner mig i perioder, ganska långa sådanna. det finns andra kvinnor som defintivt kommer få dig att bli lika fundersam å bedrövlig men om inte annat kanske du klarar dig från det en kotrt period. eller så konfronterar du henne. det är kind of ditt val.
scrfmf: ja sjukt knas att låta det gå för långt.. då blir ju den situationen ens naturliga relation och det är svårt att komma ur det.. lika bra att lägga ner då typ..
haha, detta är ju hur uppenbart som helst. Hon vill spela svårflörtad men sabbar det genom sitt sms:ande
www.erikbergstrom.se
då blir ju den situationen ens naturliga relation och det är svårt att komma ur det.. JA PRECIS. exakt så är det nu