Kan inte vistas ute längre.
Under en två års period har jag och en kille hållt på till och från. Ska jag göra det lättare för er, så kan jag beskriva oss två ganska snabbt. Han är den där killen som inte har en enda riktigt vän utan känner istället alla. har det lite dåligt hemma
och anses vara cool/populär. gör saker som jag inte gör, umgås med folk som jag inte umgås med. Vi är helt olika. Han är även två år äldre än mig.
Jag har två riktiga vänner och några bekanta men inte så att jag bryr mig om att känna alla i stan eller så, spelar fotboll och är ute på helgerna ibland fast oftast bara med mina tjejkompisar.
I vårt "förhållande" som var helt snett, tror att ingen kommer förstå hur mycket jag än förklarar.. men vi träffades iaf då och då, ensamma. vi har inga gemensamma kompisar. Men det varken funkar eller funkade inte, dels för att vi inte känner samma personer och sen för att han sårar mig, gör dumma saker och skit hela tiden.. han ändrar sig aldrig, och NU har jag insett det.
Nu till problemet, på helgerna/loven osv känner jag bara för att sitta hemma pga att han känner alla i stan och ska jag fara ut så får jag alltid höra "han gjorde det med den, han skriver med den, han träffar den och den och den" jag orkar inte höra! jag blir nervös så fort jag ska snacka med någon förutom mina närmsta. han får mig att hålla mig borta från verkligheten, ingenstans slipper jag honom. Kan ta ett exempel, igår (lördag) tänkte jag att jag skulle göra ett försök jag och en kompis var hemma hos mig vi ringde några stycken i stan och planerade att vi skulle träffas, det blev inte så, istället var det ett par andra som erbjöd sig att vi skulle komma till stan. Vi gjorde det, samtalen rullade på och vips var vi inne på den här killen och jag fick höra en MASSA! jag börjar direkt må dåligt, kan inte släppa det ens nästa dag.
Ska jag fortsätta hålla mig inomhus? vara med mina närmsta kompisar hela tiden? Jag börjar bli less! jag vill göra någonting utan att bli ledsen jämt. är det bara jag som är i den här situationen? och vad gör jag? tack för att ni har orkat läsa.
En sak till: Pga att jag inte kan gå ut kan jag heller inte träffa andra att snacka med utan allt är bara så tråkigt. Sen så snackar vi inte alls nuförtiden så inga tips om att snacka med honom. (visserligen så smsar han mig, men jag är ju inte den enda som han smsar så jag har bestämt mig för att inte svara)