I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Drömtydning/ Gävle

Övrigt - Blandat

2007-03-26 11:09

Drömtydning/ Gävle

Ok kör den i blandat för ja har en blandning av olika frågor som man lika gärna (tänkte ja) kan posta i samma=)

1 Någon som har tips på sjyssta böcker/sidor/ allmän info om drömtydning? haft förskräckliga mardrömmar o vill få en hint om vad d handlar om.

2 Har kollat in Gävle o vi flyttar nog dit efter sommarn, har endast varit där en gång nu men tror att ja kan trivas.
Nåra does 'n don'ts att tänka på?
Vilket område ska man söka sej till?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-26 11:26
Min värsta mardröm är att flytta t Gävle.

2007-03-26 11:29
Att hitta jobb i Gävle lär ju ta en stor portion tur osv. Men vad jag hört så är billiga lägenheter inte alltför svårt att hitta så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-26 11:34
2 jag känner från gävle vill flytta därifrån! Plus en 3:e som redan flyttat.
Lägg av, är det sant?

2007-03-26 11:36
jag känner 3-4 pers som flyttat bara inom senaste halvåret haha.

2007-03-26 11:38
kan ju lägga till att planen e o flytta dit, att ja just nu bor i Hudiksvall, o att ja stuntar i jobb för ja vill plugga o sen starta eget.
men thanx!
känner ju ett par därifrån o dem har inte gett mej den bästa bilden, (en dock från hofors) så tänkte va lite rättvis mot gävle o kolla allmänna åsikter.

2007-03-26 11:41
Flytta dit!
Lägg av, är det sant?
Producent

2007-03-26 14:44
dissa inte gävle.....inte den största staden men den duger.....synd bara att så jävla många stockholamare har flyttat hit....är less på dom =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-03-26 16:39
restinpieces F20

Det finns bara ett ord för att beskriva Gävle och det är misär.
Men det är helt okej så länge man inte är nykter.

2007-03-26 16:44
enda anledningen att bege sig till gävle är kärlek. skulle inte spendera en dag i den hålan annars. ALL öl är dyr, staden är liten, människorna är dryga, det finns INGA jobb(om du inte vill sälja tvättmedel över telefon)(25% av alla mellan 20-24 är arbetslösa). men visst, lägenheter finns det gott om.

2007-03-26 16:55
026! Om man är född här så har man nog känslan för stan, men jag skulle nog itne vela flytta hit om jag inte var härifrån från första början..
work some magic

2007-03-26 17:20
låter som en hel del sthlm:are skrivit i den här tråden =P
vilket ja råkar va från början o vill bort ifrån.
öl skiter ja i va d kostar likaså uteställen ja e numera nykterist för att låta fin i kanten. 

enda anledningen att bege sig till gävle är kärlek.
Flyttar tillsammans med min kärlek dit. o hans son. en bra överenskommelse för alla parter inblandade dvs. sonens mamma oxå som även hon flyttar med.
Men jag tror ja kommer trivas!

2007-03-26 17:24
vart i gävle?
work some magic

2007-03-26 19:14
ja tror d blir villastaden eller va d hette. ganska nära city om man säger så.
eller söder inne i själva stan beroeende på va för snygg lya vi får!

2007-03-26 20:46
restinpieces F20

jag är född och uppväxt i gävle, och se på mig - jag är skadad för livet. så jag flyttade till göteborg för 1½ år sedan, och skadar numer andra psykiskt istället.

men lycka till. men alltså, jag avråder dig, faktiskt. de bästa har flyttat därifrån också.

2007-03-26 20:47

söder är bäst om du ska bo. villastan är mysigt :)

2007-03-26 20:50
Hade kunnat satsa pengar på att inte en man hade gjort den här tråden.

No offense, dock.
Signatur får rum här