I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-03-25 23:15

Skor

Well..det är snart vår, och jag tänkte att ett par nya skor skulle vara trevligt!

Jag brukar gå med sneakers, och nu vill jag ha ett par nya. Jag har kollat runt på massa sidor men har inte hittat nåra som faller mig i smaken, så jag tänkte att ni kunde få hjälpa mig :) jag vill ha ett par sneakers som är rätt diskreta i färg, alltså inga röda eller nåt. Just nu har jag ett par rosa/vita och det är verkligen jobbigt, då jag inte kan använda röda tröjor, ahh ni hajjar.

Sen söker jag ett till par skor! Ett par fina skor som passar bra till tröj/klänningar eller långa toppar..ähh ni fattar. Jag har testat lite olika modeller och så..men jag har inte hittat nåra jag har fastnat för..så jag behöver mer hjälp med dom här skorna. Det är samma här att skorna inte ska ha nåra direkt lysande färger.

Så alltså, vet du snygga skor, langa bild och skriv vilken sida du har hittat dom på så kan jag lätt beställa iaf jag gillar nåt :)

Tack så länge^^