1. 23 2. Taxichaufför 3. 1½ år 4. Fick ut runt 14-15k/mån Kör bara extra nu för jag pluggar heltid..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. 22 2. Svenska wolksvagen via manpower 3. 1 år snart 4. får ut ca 14000 efter skatt
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Tjääna murmelman
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
1. 26 2. Resurspedagog/Fritidsföreståndare 3. 3 år 4. 17500 + grattifikation
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
1. Hur gammal är du? 2. Vad jobbar du med? 3. Hur länge har du gjort det? 4. Vad har du för lön? 1. 20 2. Byggmax 3. började precis 4. 87 kr timmen 100% OB på söndagar
1. 19. 2. Ikea 3. snart ett år 4. 10-12000/månad
öhm.
Azom P16 Jävligt varierande. Jobbar dock aldrig natt eller liknande, senast till 20:00 på kvällarna..
Aldrig mer....
Chico P11 Byxmyndig då, så att jag skulle ha förståelse för sådana saker...
Japp det finns, det ökar moralen och arbetsviljan hos hästarna. Kan säga att dom blir jävligt glada när jag ploppar in där i hagen =) överrumplad av 10 hästar på samma gång, shieeesh.
conspicuous F19: Fyyyy för siba!
hejhej
1. Hur gammal är du? 21 2. Vad jobbar du med? Inget 3. Hur länge har du gjort det? 2 år, med undantag för 2x2 månader 4. Vad har du för lön? 4800
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. 20 2. custom byggare / custom lackerare 3. 6 mån på företag 4. vill du inte veta!
Ride Hard Retard
1. 19 2.Kock 3.2 år 4. 105kr-/h+ ob. ca 15,17k efter
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
1. 26 2. Möbelsnickare 3. 3år 4. Det går upp och ner, men just nu ligger jag runt 29.000 i månaden
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)