1. 23 2. Taxichaufför 3. 1½ år 4. Fick ut runt 14-15k/mån Kör bara extra nu för jag pluggar heltid..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. 22 2. Svenska wolksvagen via manpower 3. 1 år snart 4. får ut ca 14000 efter skatt
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Tjääna murmelman
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
1. 26 2. Resurspedagog/Fritidsföreståndare 3. 3 år 4. 17500 + grattifikation
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
1. Hur gammal är du? 2. Vad jobbar du med? 3. Hur länge har du gjort det? 4. Vad har du för lön? 1. 20 2. Byggmax 3. började precis 4. 87 kr timmen 100% OB på söndagar
1. 19. 2. Ikea 3. snart ett år 4. 10-12000/månad
öhm.
Azom P16 Jävligt varierande. Jobbar dock aldrig natt eller liknande, senast till 20:00 på kvällarna..
Aldrig mer....
Chico P11 Byxmyndig då, så att jag skulle ha förståelse för sådana saker...
Japp det finns, det ökar moralen och arbetsviljan hos hästarna. Kan säga att dom blir jävligt glada när jag ploppar in där i hagen =) överrumplad av 10 hästar på samma gång, shieeesh.
conspicuous F19: Fyyyy för siba!
hejhej
1. Hur gammal är du? 21 2. Vad jobbar du med? Inget 3. Hur länge har du gjort det? 2 år, med undantag för 2x2 månader 4. Vad har du för lön? 4800
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. 20 2. custom byggare / custom lackerare 3. 6 mån på företag 4. vill du inte veta!
Ride Hard Retard
1. 19 2.Kock 3.2 år 4. 105kr-/h+ ob. ca 15,17k efter
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
1. 26 2. Möbelsnickare 3. 3år 4. Det går upp och ner, men just nu ligger jag runt 29.000 i månaden
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
and-one P24 coolt jobb, är det "finsnickeri" eller vad för typ av möbler är det du snickrar ihop?
jo det är finsnickeri, skulle jag kalla det för iaf...gubbarna på jobbet säger nog mer möbelsnickare. Men jag gör mest stolar, med snygga mönster och olika former, heta design möbler i trä helt enkelt :)
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
1 19 2 Säljare 3 Ingen, har diskat 4 22000
and-one P24 coolt, har du några bilder eller nått på möbler du gjort/designat så får du gärna skicka, möbelsnickeri är ju coolt =D
1. 17 2. bildredigerare för tillfället :) 3. ingen alls. 4. nästan ingenting.
1. 21
2. Grafiker / Ad
3. 1 år
4. 18000/mån
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
1.20 2.Redigerare inom film och tv 3 2.5 ar 4. allt fran 5000 om dagen till att jobba gratis
1. Hur gammal är du? 23 2. Vad jobbar du med? MR Fysiker, ingenjör 3. Hur länge har du gjort det? 8 månader 4. Vad har du för lön? 26 000:-
... och att jag inte får mer beror på att landstinget är ett gäng snåla surkukar
23 Truckförare 4-5 månader 176kr/h
cyklist.
Är whoa sveriges sämsta betalad community? Har whoa.nu sveriges minst utbildade användare?
abdimalamannen kanske men säkert lika glada ändå:) pengar o utbildning är bara inbillade penisförlängare!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
1. 19 2. "Bagarlärling", diverse ströjobb 3. ca. 3 år 4. varierar som fan, beror på hur mycket jag jobbar
va?
LoRia: Tog du åt dig;D Men det är ganska interessant hur det kan ha blivit så här.´Hade frågan ställts på t.ex. flashback eller något annat forum hade alla tjänat 1 000 000 om året och alla har Vd-poster. Faktum är att man blir gladare av pengar.
abdimalamannen om jag tog åt mig? ja och nej, jag tjänar inte särskilt mycket men jag är skitnöjd och väldigt rik ändå, om du förstår.. inget behov av mer pengar. tvärtom.
procentuellt sett kan ju knappast majoriteten av ungdomar o annat löst folk som hänger runt på communitys ha vd-poster och grymt välbetalda jobb? inte ens på flashback....
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
1:20 2: Betongarbetare 3: 1 månad 4: 97 i timmen :S
Loria: Du verkar inte förstå det jag skriver så jag skall tala klarspråk, hade man ställt frågan på t.ex. flashback hade folk ljugit. Varför ljuger inte whoaiterna? är det "rap-life" att vara lowlife, lågutbildad och pank? Kan det vara så att folk som tjänar lite avstår från att skriva för att behålla sin betongstatus`??
abdimalamannen nej det förstod jag inte (är lågutbildad så..)
varför whoaiterna inte ljuger kanske beror på att de inte skäms över att tjäna lite pengar? vad e grejen
shaman: Skulle gärna vilja se en uträkning på hur du kom fram till den summan. Innan dess uppfattar jag det du skrev som en floskel. Loria: På whoa känns det som att det går åt ett helt annat håll (förstår du fortfarande?). På nästan alla andra communitys skall man vara så lyckad som möjligt (är du med?). Men inte här, ett ytterst interessant fenomen. Jag har en stark övertygelse om att dem osm tjänar lite bättre hellre är tysta om det.
LoRia: Så om man skall tro på din tes så är verkligen whoaiterna lågutbildade och lågavlönade?
"Så om man skall tro på din tes så är verkligen whoaiterna lågutbildade och lågavlönade?" Tja... det är väl inte helt taget ur luften?
abdimalamannen inte "whoaiterna" i allmänhet eftersom kanske bara 90/70000 från whoa har skrivit om sin lön i denna tråd.
men ja, de som har skrivit verkar ju uppenbarligen vara lågavlönade; utbildningsnivå har ju inte en jävel skrivit om-vi ska väl inte ta för givet att låg lön=låg utbildning?
1. 27 (idag!) 2. kassan på el-giganten 3. 4½ år 4. månadslön 13588:- (jobbar 80%) + ob + bonus varannan månad brukar få ut runt 14k för övrigt är jag jävligt avundsjuk på LoRia , har haft ett liknande jobb tidigare.
Wisdom is wonder
vaniljj åh, vadå för jobb?=D o grattis!
LoRia hästskötare/beridare/utbildare i ett tävlingsstall... dock tjänade jag 700 spänn i veckan... haha fyfan... men gratis logi å stallplats å träning å sånt.
Wisdom is wonder
1. 21 2. Internetsupport 3. Sen i Maj 4. 17500 + OB och skit, brukar ha ut kring 16000.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
1. 24 2. originalare/grafisk formgivare 3. 1 mån (4mån provanställning) 4. 16.000 (minimilön, höjs till ? ifall jag får fast.)
1. 21 2. Publikvärdsansvarig på sthlms stadsteater 3. 3år 2mån 4. 105/h + ob
..
får ut typ 8-9000 i mån...
..
1.21
2.kylskåpsbärare
3.ett år
4.runt 17-19 000 i månad
1.22 2.Snickare 3.5-6 år 4. får ut ca 18.500 - 19.000, oftast över 20.000 rent med övertiden
Graffare
2007-03-27 20:03
1. 19 2. extra kneg, byggföretag(färgavdelning) 3. 2 månader? 4. varierar ju grovt mkt..85kr/h kanske...sen ob och skit.
They called me Mr. Glass
1. 19 2. extra knäcker i godisaffären, går i skolan annars. 3. Ett par månader. 4. 1050 från skolan + lite till från godisaffären :)
1. Hur gammal är du? 28 2. Vad jobbar du med? SO-Lärare 3. Hur länge har du gjort det? Ungefär ett år 4. Vad har du för lön? -
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
Graffare
2007-03-27 21:40
1. 18 2. Studerar ITKL 3. 2 år 4. studiebidrag+studielån
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
1. 21 2. inget 3. länge 4. 0