Får man ha sandaler
Ok, jag vet att instinktivt så är svaret fett nej men tänk på dom där dagarna på sommaren när det blir 40 grader och man hälst av allt vill sitta i en köttfrys och aldrig mer se solen. Det sämsta i världen är ju historielärar birkenstocks och svenne-flipflops.. men finns det något man kan ha? Jag sköter ju om mina fötter. Dom är inte ett dugg äckliga, inte ens lite. Hjälp Bullen.
Vad menas? Jag använder flipflops. Jag tycker inte att det är så supercool med så kallade jesussandaler i kombination med sportstrumpor. Ser ju förbannat löjligt ut.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jesussandaler är väl såna där med snörning upp på vaden? :D Hahaha... Äh, jag har ett par flipflops i gummi/tyg. Skitbra, välj en godkänd färg bara (rosa/neongrön/orange är inte godkända färger).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Accepterar man flipflops så är steget inte långt till bermudashorts, jag väljer att inte gå ner för den vägen...
varför inte bara vanliga sandaler? (återkommer strax med bilder)
Delam tange barat
Ptja, jag sitter ju här i en sarong as we speak, så vaffan, mina krav är inte särskilt höga. xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2007-03-25 22:11
haha nilsL det är bra! flipflops funkar ju skitbra.. annars är det ju bara sånna där fotriktga sandaler, jesussandaler, brikenstock och foppa tofflan kvar.. och alla de funkar inte! fast fotriktiga sandaler (ni vet med kardborre) kan funka för att det är så "jag skiter i vad ni tycker det är skönt och svalt"-stil
Jag skyller allt på Emma!
haha usch kardborresandaler. dom hade jag förträngt.
flipflop's fo president.... går i mina dagligen.
/Este G -In Yo Area
Mina fötter är håriga =/ hata sandaler
UK
värsta rommarsandalerna :)
Ser ut som något julius ceasar skulle ha diggat.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
köp läder och en nål och gör egna...
haha jag har inte mad lajvar skills. annars hade det kanske varit möjligt.
Vanliga badtofflar is the shit. Eller turktofflar :)
Vad är turktofflar?
Med dem där shortsen kan väl inget gå åt pipan ?
Poker_face hahaha vad var det där, typ skotsk datatekniker, inte vårens bästa look kanske
Fan, strumpa i sandal är skitskönt ibland. Inte för varmt, inte för kallt och det håller borta myggen!
jaquil P19: Vetefan hur jag ska beskriva. Tjocka och hårda sulor (för maximal smärta vid slag) och dom är oftast gjorda i hårt läder. Kan fota om jag hittar mina.
Hazn_ Dom låter jobbiga. Varför har du sånna? Poker_face Runk fest i pokerstugan nu när du fått ett namn till favorit bilden?
jaquil P19 Du är bjuden, men glöm inte sandalerna.
^ Smart sagt.
jaquil P19: Dom e inte jobbiga. Dom e fedt schöna bryshan.
ok, men shortisarna uteblir
sa lange du inte rockar mandolls sa tror jag att det ar lungt. I love my flipflops!
mackanmedk P60 vet vad som är rätt tillräckligt billiga för att köpa ett lager att glida runt i
va?
Producent
2007-03-26 10:10
alltsa. vad har du för stil i övrigt? lite svart att säga pa rak arm vad som skulle passa dig.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
asså men det spelar inte någon roll, och det är lite min poäng, att sandaler är fult till allt... eller är det?
Jag avskyr sandaler. Vet inte var ifrån hatet har kommit men jag verkligen avskyr sandaler. Skulle inte ha på mig sandaler annat än i tvättstugan. Nu använder jag inte sandaler i tvättstugan heller men det är det enda stället jag skulle kunna göra det.
www.nativeswedes.se
Producent
2007-03-26 19:59
boris känner inte alls dig! säg vad du har för stil sa säger jag vad som passar. annars säger jag: träskor
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Det är bara flip-flops som är okej! Och det kan tillochmed vara riktigt snyggt. Funkar till jeans eller badbyxor eller vadsomhelst nästan. Go for it ;)
crocs elr "foppa toffeln" e ju grymt sköna annars.
MEN grymt fula. Det finns ingen ursäkt för att bära ett par crocs, sålänge man inte är sjukpensionär. Och knappt då heller! :/
haha, jag har ett par spy gröna! älskar dom!!
slöfser funkar ju sjukr bra
BRÅNX - ONSDAGAR, SMÅLANDS NATION
Sandaler är ungefär lika ok som moonboots. Helvete vad fult det är.
det är jättefult, till allt.
PAO!
asså, jag håller verkligen med. Men hur fresh är det att gå och svettas som en gris då. Dom där tre veckorna som det är så där sjukt varmt liksom, har man nått val?
This is wack. Det finns väl inget alternativ till sandaler på sommaren? Jag skulle satsa på ett par platta, indiska i brunt skinn med öppen tå.
Inter sport tofflor för 10 kronor, cheap n good.
Flipflop eller bad/turretofflor är det enda godkända.
Att ta på sig
sandaler , vanliga bastanta, är som att hänga runt i
bergsklättrarkängor , sinnesjukt fult.
Ditt umgänge kommer reduceras till hälften.
Vem fan bjöd henne?
vad har folk emot sandler? iofs är det lite varmare här i melbourne men majoriteten av folket springer omkring i thong-sandaler på sommaren.. jag körde skor en dag.. fyfan..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
flip flops och ett par speedos på badstranden. Fan vad jag längtar!
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha