Taskigt läge haha, hjälp!
Igår var jag på fest hos en tjejpolare som nyss fyllt 18 sen var det bara tjejer från klassen där och jag då.. Klart som fan jag strulade med en tjej i klassen, följde henne hem och sovde haha! jag har gjort nyss gjort slut med min flickvän och hon fick veta det här och hon är inte så glad.. Sen skrev hon till tjejen i min klass och frågade vad vi gjort, sen sa hon i min klass att vi hade strulat, att jag hade taffsat på henne.. lixom what! hon slet ju fan av sig sin tröja.. Sen hade hon också skyllt på att hon var full.. vafan kl var 7 på morron och hon började dricka 7 på kvällen och slutade halv 12.. Att hon sa sådär kanske bara var bortförklaringar för att mitt ex inte skulle bli sur på henne? Aja, hur klarar jag sitationen imorn på skolan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du står för vad du gjort! walla
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
klart jag står för det! bara en pinsam grejj lixom ;P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2007-03-25 18:39
Du är Alfahanen vafan! Sluta lipa! Du är inte ihop med nån av dom, chilla!
namaste
Du kan ju alltid hångla upp en tredje tjej på skolan imorrn och skylla allt på henne.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
haha, lätt!
säg att det är dig det är fel på så får du några snea blickar i en månad sen slutar du gymnasiet så småningom och ingen kommer minnas nånting av dig så kan du börja om från början.
kör på xpertize förslag, det är lösningen på alla problem
haha eller hur.. Näe det blir att bara vara
skehamnare vet inte hur man ska uppföra sej ;)
haha näe, verkligen inte ;)
Men låt bara allt vara du behöver inte förklara något jag säger som åder att du är ju inte tillsammans med någon så de finns ju inget att förklara bara låta de vara
ett förslag eftersom du kan ha sumpat dina chanser hos båda är ju att kolla möjligheten för en trea?
Det är sant, men det känns ändå som om att jag måste göra nåt. Men det är nog lika bra att låta det vara. ;D
Sen är de skellefteå så de kommer ändå snackas om de hahaa
Philip P21 Har antagligen inte sumpat någon utav dom, bara för tillfället kanske..
Begge bli bög så löser sig allt
Classic F0 haha men skellefteå in my ass! ;D
Det är ju ju ingen stor grej, så det lär inte snackas så mycket om det eftersom att det förekommer dagligen;P
hahah ja lovar att djungeltrummarn redan går på apberget
hahahahaha ja fyfan!
okej,du har strulat med en tjej ? so ? ofta nån bryr sej. förutom ditt ex möjligen,som inte ens har med saken att göra eftersom ni inte är ihop längre.
AayFukYuuuu :@
haha näe, jag menar ju det! =P
Ibland får man ta konsekvenserna. Kunde ju vart värre... Mweep
My heart lives in my vagina.
Säg du hamnade i en masspsykos av sexlust!
Vad du än gör, så börja inte dra upp alkoholen som en bortförklaring. Du ser ju själv hur dumt det låter och det måste nog vara en av de mest urvattnade bortförklaringar som finns. Som alla andra människor får du be om ursäkt och försöka göra rätt för dig. Lyckas du inte så kan du helt enkelt inte göra något åt saken, ibland väljer helt enkelt folk att inte förlåta eller döma.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.
Nej klart, alkohol är aldrig är ingen bortförklaring. Precis, men jag tror det hela går bra... Har pratat med mitt ex och hon har lugnat ner sig. Det är bara första ögonkontakten med tjejen i min klass imorn som oroar mig! det ordnar sig nog..
sätt på henne i skolan och tvinga henne att gifta sig med dig.
UK
ja, eller åtminstonde gå med mig på balen.
haha ja du är så jävla pimp mannen var ju dock inte så det lät när jag ringde och frågade vad som hänt=)
haha linn linn... varför är du så jävla störd?:P
vafan hon har ju gjort slut med henne, det rör ju inte henne vem du stular med. och gällande den andra tjejen är det bara att gå vidare. hon verkar inte vara någon att ha.
forever feels like home
liinn F77 Tell us more about how it was this shit is starting to get intressting. Vem röstar på att vi får en ny version av det historiska triangel dramat som utspelade sig ett tag sen på whoa. Hääärliga tider det *kollar snett uppåt med huvet på sne Ala Scrubs style*
ja linn! don't leave us hanging nu! .)