poker e jävligt mainstream.
Komma över att klaga? Nej, det kommer människan aldrig göra... :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gymma, inet poker, stone island jackor och reebok classics.
Fix & Trix AB
jämställdhet och msn.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
AAAH emos.... AAAHHHHH blir rädd när jag tänker på det +o(
^ Smart sagt.
hiphop och såna där plasttofflor....typ gröna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
såna där uttöjda hål i öronen. usch usch
Toastare
2007-03-25 19:26
spykel FOPPA TOFFLAN! Finns på var mans fot!
Jag skyller allt på Emma!
Leggins typ?Felici_JAH din mamma är mainstrem.
allt är mainstreem, det är svårt att vara annorlunda/underground när det är så lätt och går så snabbt att få tag på information. Internet!
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
popkoftor och skepparjackor
..
Topic Att bry sig om vad som är mainstream är sjukt mainstream. Att säga "döda fiskar följer med strömmen" är ett klyschigt och mainstream uttryck.
furder P16 Kommer DU ihåg när buffalos exploderade?
Jag kommer ihåg att jag gick i högstadiet då, och det är ett bra tag sen. Det är minst sex år sen (jag orkar inte räkna så noga eftersom jag inte vet vilken klass jag gick i), du borde alltså ha varit 10 år då? Eller har du en bluffålder?
att inte kunna stava till mainstream är alternativt om nått :)
vad är det för lacosteskor som alla snackar om?
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
menbarasluta : http://www.stadium.se/Products/produktbilder/large/062038.jpg dom som ser ut sådär. fhett fula att härma mig är jävligt mainstream
UK
antwon: Jag kommer ihåg det. Jag är 17 snart, så jag var 11 då. Men jag kommer ihåg det väl. Det började med fjortisarna, sedan kom alla andra och bara köpte upp alla skor och bar dom dagarna ända. Det var ingen vacker syn. Sedan svalnade det ner i 2-3 år, så kom det tillbaka. Ingen vacker syn .. -.- .. Sedan när jag gick i 8an-9an så kom dessa FULA astronaut skor ned päls över hela skiten. Fattar inte att dom ens kunde tillverka dessa skor
*snaark*
Indie är så jävla mainstream så det finns inte. Allt är Håkan Hellströms fel.
Jag blir väldigt deprimerad när jag läser den här tråden. Fast det är ju också mainstream :X.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Jag lyssnar på Fats Domino, är det mainstream?
Vad är inte mainstream?
http://www.rael.org . .
att vara Casual är mainstream, alla har börjat tro dom är med i Green Street Elite .. noobs
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
buffalos var för 10 år sedan ....give it a rest
AIDS är mainstream. Alla töntar som vill vara nere går och skaffar det.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
högt skurna linnen, tröjor, tunikor och klänningar. skurna under brösten och vida neråt, gärna ganska urringade.
typ
1 2 3
kokain å bloggar
att blogga...
Att skita.
Lägg av, är det sant?
det där att skriva "emo" i trådar om vad som är mainstream, känns otroligt mainstream, och väldigt mycket lunarstorm
behöver ni funkis så bjinga bilen!
bloggg bloooooogggg BLOOOGGGGANDET! Finns fan överallt! Sen msn också som andra säger, men det är en positiv sak tycker jag, slipper man lämna rummet :D Vad är EMO föresten?
b0b0b0b0
att käka middag
"life's a garden, dig it."
allt är mainstream in these days : /
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
buffaloskor lär ju dock inte vara mainstream numera... så alla som vill gå mot strömmen kan väl dra på sig ett par sånna. gärna tillsammans med "toppluvan" som var ascool att ha för typ 7-8 år sen
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
Hangaround
2007-03-26 16:09
att hata sitt jobb ar javligt mainstream.
Moderata Samlingspartiet
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
dancehall
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
Är EMO en förkortning eller ett ord?
mstery F22 no shit, säger det var dag
whoopzidoo
att vara ful är mainstream.
PAO!
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
Emo är alltså samma sak som 97.2% av alla estetare då alltså? Har jag förstått det rätt?
b0b0b0b0
det är ganska mainstream att använda sig av ordet emo
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
whatone: "dom där randiga tröjorna från h&m." Om du syftar på de långaärmade så är det inte mainstream nu, det var jävligt mainstrem tidigt 06 ;) *ägare av 5 st*
heroin är, och kommer alltid att vara, alternativt.
att försöka vara alternativ är fett mainstream
Finns de nå guzzar på den här sidan? :O vart fan är alla guzzar ? jag är ny på whoa så jag kan inte så mycket men vart faaan är brudarna ? :D
de verkar vara mainstream att tycka folk är mainstream och klandra ner på deras val av kläder och dylikt. men ja håller med att dom där äckliga lacost skorna inte är allt för snygga men men smaken är som baken
REACT RICOCHET CREW