I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

måndaGGG

Övrigt - Blandat

   

2007-03-19 11:43

måndaGGG

hur har eran dag varit? satt precis och snackade me en polare på msn..

=D
finns säkert sjutusen logiska förklaringar om hur,varför och att inte kharma existerar blabla.. men iaf
om ni har nån ge-få/el tvärtom tillbaks grej som hänt er kan ni ju dela med er av den med...

det här va lite sjukt.. haaaaaaaaa

kopierar in...


jag kollade precis nyss ut från mitt fönster

 då ser jag en plastpåse som ligger o skräpar.. då tänkte jag vadfan kommer den ifråndet är ju inte en jävel som går här liksom

 sen sträcker jag mig lite

då ser jag en panpizza förpackning ligga en meter bredvid

då tänkte jag: men vafan

sen kom jag plöstligt ihåg att ja snackat me mamma från egypten i typ förrgår och stolt sa att jag bytte soppåsen och ställt den utanför.-. då skämtade hon om att ja inte slänger den pronto kanske nåt djur kommer och river upp allt innehåll och sprider ut det över hela tomten           

...så sprang jag ner

så ligger ALLT i påsen utspritt ÖVERALLT!!!! hahaha överallt på vår jävla gräsmatta, möglig tomatgrej, bindor äggskal och fan

allt


jag har ju precis duschat, och i duschen tänkte jag på kharma.. och att jag faktiskt börjat tro på det mer o mer nu.. man får alltid tillbaks allt på nåt jävla sätt..eller så väljer man att ta det så, whatever..iaf så tänkte jag typ att ja fan kommer få nåt skit på nåt sätt för ja sket i att komma i tid idag

till skolan

så tar ja på mig skorna i morgonrocken och går ut med plastpåse och nyser så att snoret hängde och började plocka upp skitet.. tror du inte det blåser som fan så att jag får snoret i ansiktet, att morgonrocken blåser upp och jag är helt facking NAKEN under, och då kommer SOPBILEN som ser MIN RÖV när det blåser samtidigt som ja nästan ramlar och försöker plocka upp bajs på marken



han i sopbilen lär ju ha hajat hela grejen hahaha... ja sprang iaf in o gömde mig =D


din tur

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke