Jag känner mig som en rollfigur
Hela helgen har jag suttit framför datorn och spelat sönder mina ögon och fingrar på WoW. Och nu igår när jag skulle gå in i duschen kände jag mig som en rouge. Jag smög in med min shampoo flaska och rakhyvel, stheltad såklart. Tänk vad ett spel kan påverka!
Jag känner mig en en rollfigur.
Sluta spela?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
knäck skivan. du har redan gått för långt...
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
äh jag älskar sånna kännslor. Jag spelar inte mycket dataspel, men när jag höll på med halflife2 så var det lika roligt varje gång jag sluta spela, jag smög mig till köket & ducka överallt & lyssnade efter vakternas radios! Jag älskar kännslan! Spela mera förfan!
work some magic
Jag brukar känna mig som en Simsfigur ibland. Önskar bara att pengatricket hade fungerat IRL. Det är där jag märker skillnaden mellan verklighet och overklighet.
whoopzidoo
Felici-JAH, en till skillnad är ju annars att i spelet alla är kära i en tills man försöker kyssa dem.
solkatt F17 ursäkta, men har du gått i skolan? Det där var ju näst intill obegripligt?
whoopzidoo
ibland om jag suttit och jobbat länge med datorn i typ ps eller illustrator. Och sen tex göra något annat lagar mat eller skissar och råkar göra fel så kan hjag få få för mig att klicka ctrl + z föratt ångra. Bloir alltid lika besviken när jahg kommer å att det inte funkar
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Felici-JAH, aa okej förlåt, byt plats på "alla" och "är".
kaos "Och sen tex göra något annat lagar mat eller skissar och råkar göra fel så kan hjag få få för mig att klicka ctrl + z föratt ångra. Bloir alltid lika besviken när jahg kommer å att det inte funkar" haha samma sak här, när man skissar.
sådär kände jag när jag spelade GTA för mycket. läskigt. tror inte man ska spela så länge.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Jag kan känna mig som nån filmfigur ibland om jag har sett en bra film. Det märktes nog tydligast på mitt kroppsspråk efter Spiderman filmen.
www.nativeswedes.se
naddikk fan va skönt att man inte är ensam om detta
Skivsamlare
2007-03-19 17:08
Jag vet hur det känns.. spelade för mycket Pizzasyndikatet och blev pizzabagare i Falun. Nu bor jag här och trivs.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Moderator
2007-03-19 17:33
Allt för många gånger har jag kommit på mig själv stealtha i buskarna bredvid cykelvägen och väntat på ett lämpligt offer att corpse-campa, för att sedan smyga hem och räkna mina guldpengar. Blizzard har förstört mitt liv, buhu.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Ctrl + F vill jag trycka varje gång jag ska leta reda på något i en bok. Sjukt irriterande när det inte går.
Drogo en polare sa just samma sak
Okej, nerdalert, men spelar jag tetris för länge så fortsätter det att droppa kuber framför ögonen på mig när jag ska sova. Det enda bra med detta är att jag förbereder mig för olika kombinationer i huvudet. (Tills nästa gång jag fastnar..)
Mitt ex såg gröna prylar över huvudet på folk. Hon lirade för mkt the Sims, tror jag. :D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
När jag spelade GTA gick det till slut så långt att jag började kapa bilar och ha bandana. Skoja, hehehe när jag spelade GTA följde jag lagen.. Det var inte populärt.
whoopzidoo
HAHAHA när jag lirade WoW så hade jag problemet att det alltid lagga när det var mkt människor på samma ställe. Så när jag gick på stan en gång och såg rätt stor grupp med människor så var första tanken: Fan, orka lagg... Hahah då hade jag spelat liite för mkt =D
You already know, den e on lean!
när jag spela pacman så gick det så långt att jag börjdeäta pillar lyssna på skum musik och fick föföljesemani
haha asså tänk vad spel kan göra med en. Det hände en sånhär sak till igår när jag skulle sova, jag la mig precis som min character gör i sängen och när jag blundade såg jag en ruta i nedre vänstra hörnet där det sotog : Karoline falls asleep. Zzzzz :)
Jag känner mig en en rollfigur.
Wollie F17 Har en vän som spelar ganska mycke o som är ganska insatt i "spelets verkliga bieffekter". Han berättade att det var någon snubbe i usa som spelade spelet tibia så pass mycke att han verkligen trodde att han tillhörde spelet.. han blev totalt schizofren o levde sitt verkliga liv som det skulle vara just det spelet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när jag hade spelat manhunt i flera timmar så skulle jag gå ut sen. Alla skuggor såg ut som gömställen på riktigt precis som i spelet hehe det va skummt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.