I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Socionomprogrammet

Övrigt - Blandat

2007-03-15 12:54

Socionomprogrammet

Ja, nu är det så att jag pluggar andra terminen på socionomprogrammet.. och jag stör mig på att alla i min klass ska känna nån som pluggat programmet innan och får massa bra tips och anteckningar osv.. Så jag hoppades på att det kanske var nån snäll whoare som pluggat/pluggar till socionom som kan hjälpa a fellow social worker :)

Jag vill inte använda någons arbeten eller nått sånt.. vill bara ha lite tips typ..

va inte blyga :D

Jadu

2007-03-15 21:49
Vad vill du veta? Jag blev färdig i januari.
shake it!

2007-03-15 21:50
åh va kul...vill in på den linjen med..:( vad krävs?
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'

2007-03-15 21:53
Jag kom in på intervju, men det har de slutat med. Det är väl ganska höga intagninspoäng tror jag, beror lite på var du läser.

Men alltså, jag blev klar i januari, har sökt 134 jobb, varit på tre intervjuer och inte fått ett enda jobb. Så, arbetsmarknaden är inte direkt lysande.
shake it!

2007-03-15 21:56
kiddan kan du tänka dig att flytta? är din ansökan optimal osv?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2007-03-16 11:23