I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

F-skattsedel

Övrigt - Blandat

2007-03-15 12:24

F-skattsedel

Snackade med chefen idag om varför jag inte hade fått in min lön! Det han kom fram till var att jag skulle ordna fram konto nr samt en F-skattsedel. Sagt och gjort tog jag fram allt och började läsa igen skattesedeln och fasnade vid Verksamhet och massa med andra konstiga saker. Nu undrar jag hur många har haft en chef som har gjort liknande saker och försökt att blåsa en samtidigt sätta dig sig själv för att han e så korkad när jag har gratis arbetsgivar avgift? Eller är det så att arbestgivar avgift måset fyllas i med hjälp av F-skattsedeln?
Kan typ ingenting om det här med skatten, tycker det är jävligt konstigt mned F-skattsedeln, kommer bli fast anställd v16, nu hoppar jag in för andra som är sjuka/semester m.m. och har jobbat nästan en heltid i veckan i några veckor nu.
Någon som kan hjälpa mig ut ur den här konstiga situatinonen!

Sen undar jag om det verkligen behövs en skattsedel för att ens betala skatt, ska inte skatten dras av automatiskt innan pengarna kommer in på kontot?

Ursäkta för att det blir så rörigt!
//Tombombadilla