Sista minuten-bantning?
Tips på sista minuten-bantning? Alltså om man har 1-2 timmar kvar till en tävling om man behöver droppa 1 kg snabbt. Basta veta jag, men något mer? Har nämligen inte tillgång till bastu.
A girl so sweet that when she smiled the stars rose in the sky
Cykla med mycket kläder inne i en bastu
Dra till ett ställe där de har bastu då?
inte sitta framför whoa. Spy mycket, bajsa kissa. borde väl duga 1 kg.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
dricka kaffe elelr nåt annat vätskeutdrivande i mängder...
The sky always had little fluffy clouds..
Har inte tid till bastu, finns det inget annat sätt? Bajsa o kissa är svårt att göra på beställning ibland..
Det ultimata vore väl ändå att sitta på en potta (då du självklart tagit laxeringsmedel) i bastun samtidigt som man har en hink man sitter och spyr i. Allt i ett!
lavemang och kaffe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Laxringsmedel säljer dem på apoteket.beställningsproblem löst.
fingrarna i halsen och lavemanget i röven.
We call them winerbrods.
Varför inte bara ta bastu som lösning?
whoopzidoo
Men, jag kommer inte ha tillgång till någon bastu dit jag ska...Och kan inte basta för lång tid i förväg. Och nej, jag vill inte spy, skaffa rännskita eller något annat:P Menar ni att det är de enda sätten?
Okej, fast jag får inte bli för trött liksom
John-t Det ser ut som att du antingen får gå upp en viktklass eller bli diskad...
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Snöängel Schyst diet. Går man ner av att sitta i solen? Skall fan testa det... - Varför sitter du i solen med massor av kläder? - Bantar...
laxermedel tar typ 8 timmar innan det verkar, så det är inget att köra på om du bara har 1-2 timmar på dig. linda in dig i gladpack (under kläderna...) och ut å promenera.
Wisdom is wonder
Jag vet inte hur ni tänker... ...Men alla sätt måste väl vara bättre än att sitta framför Whoa? Du har redan förbrukat en halvtimma.
Prinsess-fasoner. Cykla bort skiten eller fråga din tränare.
whoopzidoo
hugg av nånting
No cake for the impurity!
Hur gick det????
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mentalprayer P20 hahahahahahhaha
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
ska du vara med i miss universum?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
John-T P18 Vad ska du tävla i ?
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
laxermedel
8 månader, psst...jag hade ju lätt suttit 8 till