I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

läsa vidare, vart och vad?

Övrigt - Blandat

   

2007-03-13 17:54

läsa vidare, vart och vad?

Hejsan, jag funderar på att läsa vidare efter sommaren, och det är ju dags att söka nu så tänke be om lite tips och råd.

har rätt lite kolla på alla skolor och hur det funkar så jag behöver lite vägledning i den här djungeln, men detta är vad jag tror att jag vill, och vet:

Det jag är mest intresserad av att hålla på med är nog foto eller grafisk design (som alla andra) så jag ska testa att söka till typ nyckelviksskolan, lär dock vara svårt att komma in. Funderar även på att läsa foto på någon folkhögskola eftersom det kostar på högskolorna. Skulle även vara sjukt kul med utlandsstudier men jag har NOLL koll på hur det funkar och vart det e bra att läsa. Jag har nyligen flyttat till sthlm och har inte så många polare här så skulle ju vara rätt bra om man kunde läsa här och skaffa vänner på sådant sätt. Hur funkar det att läsa enstaka kurser o så?

skriv erfarenheter ang fortsatta studier, tipsa om roliga kurser och skolor osvosvosv, allt som rör ämnet helt enkelt.

Mvh