General Snus
fyfan vad den nya logan och designen till General dosan är ... fick en chock nu när jag var och handla en dosa. känner mig inte alls lika hemma med denna dosan som med den andra :/
Landskrona Skånes stolthet
den är jätte fin ju =)
Anfall är bästa försvar
glömde skriva att just min snus är General Lös då :) , men nej , dem är inte fina :P... inte vad jag tyckte då... isssh ..
Nej oldschool loggan är skönare, nästan så jag sparar en gamal dosa bara för att.
vad yrar du om ekan? :P snygga ju! :D
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!
narzil , lätt inte :D .. general lös ska vara Orginal :)
För er som snusat general ett tag kommer säkert ihåg att självaste burken var guld-gul förut :)
k1337oris
Jag köpte en idag och jag märkte ingen skillnad. Gammal dosa lr ouppmärksam?
Nog gammal dosa då, reagerade direkt på det jag också..
när började dom komma? Om det var idag, så var det väl bara att dom hade en gammal kvar i kylen.
Den nya general lös dosan e bling bling
dom är ju fett pimpade! haha
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Får jag fråga, vem kom på "General snus"?. Var det någon jävla general som hette snus?. I REALLY don't get it ..
*snaark*
furder Namnet General har inget med den militära tjänstegraden general att göra utan general i detta fall betyder "allmän" eller "generell". Under 1800-talet var det vanligt att tobakshandlarna kallade sitt vanliga standardsnus för "general-snus", dvs "allmänt snus". från wikipedia
Tack, då vet jag :). Men varför inte döpa det till "Allmän snus"?. Lite missledande enligt MIG att kalla det General snus ^^.
*snaark*
furder, häng inte upp dig på det.
Haha, alltså... Jag snusar inte, men endå :P. Ok, jag skall inte hänga upp mig!. Men hedanefter heter det för mig "Allmän snus" eller "generell snus"
*snaark*
Jag hatar verkligen när dom byter etikett/loga på nånting som man håller kärt. Blir så ledsen :( ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
, General White-dosan är faktiskt rätt snygg.. men den gamla är snyggare enligt mig. :]
Now, Dance Everybody!
General White dosan is the shit!! Übersnygg design.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
fixa bild på nya dosan ffs! =)
Niceness!
dem har bara gamla bilder på dosan på hemsidan, så ....
Ska köpa mig en imorgon och fotografera om ingen hinner före hehe
Rör inte min prilla !
Orphan köp alla general Sorter o fota ;) han i kassan visade bara mig hur white och Lös såg ut ...
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
ahh den nya stilen e inte fin! och jag hatar dump locken vill ha dom gamla locken !!!!!!!!!
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD
White dosan är fet! :)
http://myspace.com/etownbeats
Njaa, men det bästa som kunde hända var ju att Kronan white kom, ska införhandla mig tre stockar imorgon.
There is plenty off fish in the sea.
aight : När kom kronan white? :S
http://myspace.com/etownbeats
galet fula med det nya, bara toalocket på dem som är snyggare imo