Slippa Praktik ?
Som rubriken lyder , någon som har några bra tips på att få va hemma från praktiken , jag har inte hittat något ställe att praktisera på , och om jag inte gör de innan imorrn måste jag gå med nån annan klass på skolan och de vill jag inte =/...Tacksam för svar !
Cuttad entertainment -Roxhed !
kaktus sa det.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Hade först lov i en vecka , veckan efter de hade jag halsfluss , dem kmr kräva intyg om jag är sjuk denna vecka med !
då är det enda alternativet o skolka.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
mmh , elr hjälpa till extra mkt hemma och fejka att man har praktiserat !
Skolka funkar ju, gör en grej av det. Jag praktiserade på SUFklubb i min hemstad, då gick jag hemma och chillade bara.
www.google.se
dont be a fool, stay in school. skulle du tänkt på tidigare.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
break a leg! bokstavligen
nee men dra ner t nåt soft ställa å fråga bara:P snabbt gjort, lite kort varsel nu då kanske^^
Man kan ju alltid hitta en praktikplats innan det är för sent!
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
fråga nån som har en fattig tobaksaffär om dom kan skriva på och intyga att du vart där medans du istället är hemma.. funkat för mig alla gånger haha
va?
haha , okej
dåligt av skolan att inte ställa upp. på min tid så hade vi studievägledare som kunde ordna praktikplats till dom som inte fixade på egen hand, det vill säga mig bland andra ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså , eftersom jag inte va i skolan så kunde jag inte gå dit , och nu har jag ingen plats och jag vägrar att va i nån annan pissklass !
skjut någon då får du fängelse, men du slipper praktiken.
Jo , de är nog lösningen på problemet ?!
Bryt benet och fixa ett sjukintyg.
Skivsamlare
2007-03-11 13:54
Jag fick hjärnhinneinflammation när jag skulle på praktik, låg i sängen och drack oboy i 5 veckor. dock inte att rekomendera...
fair enough..
elr så köper jag laxermedel och säger att jag blitt magsjuk !
men du får väl ta smällen i värsta fall
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yepp , inte mkt att göra åt saken ; som man bäddar får man ligga !
Orka åka 14 mil för att sitta och dricka kaffe och kolla på nyheterna hela dagarna ? ;D
Toastare
2007-03-11 14:40
men ta dig i kragen och ring runt i morgon... alla vill ha gratis arbetskraft.
Jag skyller allt på Emma!
1.skolka 2.kubba ner på närmaste snabbköp fråga om du kan få praktisera sen lökar du resten av veckan 3.fängelse som någon sa. 4.blanda vatten och en tub tandkräm sen spyr du..allafall jag mår illa som fan av bara littegrann..(man tester ju allt):D
Toastare
2007-03-11 14:45
skolka kommer ju bara ge han magont.. han är ju redan nu helt orolig.. det bästa är att göra det jobbigaste, kontakta en lärare och säga att "jag har gjort bort mig, men jag vill gärna ha en praktikplats.. kan vi lösa detta" Vill inte läraren det så är det en lärarjävel.. eller är ungen en elevjävel (det vet man ju inte)
Jag skyller allt på Emma!
varför skulle jag huvudtaget få ont i magen av att skolka ?! , Kontakta nån lärare på en söndag är ingen lyckad idé , möjligtvis imorrn men då äre försent , är väl bara ta smällen och gå till skolan och säga att jag har ont någonstans , ingen som kan bevisa om jag har ont elr inte !