Vad är det äckligaste du sett/hört/gjort/rört/upplevt/whatever...på en buss?
Använda kondomer, blöjor, bajs och spyor. Och en blodig tampong precis utanför busshållplatsen.
A historian is a prophet in reverse
Runkat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Spya på bussar e nog ganska läskigt.
Rört vid då En snopp (med tillhörande äckel) Ofrivilligt
För han heter Glenn och hon heter Glenn...
Folk som skiter längst bak i bussen är inte så hett, speciellt inte när det är varmt ute.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag ska tydligen ha pissat på bussen sittandes föra fredagn=)=) inge minne av men det är va dom säger...
saaaru..
Spya på bussen är alltid lika äckligt sen när folk skiter på bussen ät vidrigt det med.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Seriöst jag har aldrig varit med om kissande och bajs i bussen. Är det i nattbussarna allt detta sker? :D
What I said, yo!
haha, håller med, aldrig sett en bruning på bussen alltså..
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
jag har satt min fot i en spya på en brurre:(
PAO!
Känner en snubbe som sket på ett säte haha. Sen har man väl sett folk pissa och spy på bussen en jävla massa gånger
två gothare som hånglade
Hey
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
Jag var med om att ett misslyckat pucko kissade längst bak i bussen. Själv satt jag några rader fram och efter själva ritualen så såg man det gula pisset rinna frammåt i bussen. Jävla idioter det finns...
biffko to di world
Förresten, 216 i LKPG är rätt äcklig också. Den åker igenom alla stadsdelar, så alla pensionärer tar den bussen. Det luktar verkligen dött. Sen är det en orkester av hostor, nysningar, harklingar och kärringtjatter. Dött. Det luktar dött. Det är svårt att förklara, men testa gärna.
lukten av en uteliggares ruttnande fot i en systemetpåse. han hade alltså plastpåsar på fötterna, något slags substitut för skor. jag är övertygad om att det var hans fötter som luktade ruttet kött, eller något annat hos honom.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
haha gotta love them addicts...
Jag fiser THC !
En klasskompis fick en kaskadspya rätt över sig (på väg till skolan) från sätet bakom där en smutsig typ satt och flämtade lite. Det kom så mycket att det till och med rann innanför tröjan på honom och håret var mer gulorange än hans ordinarie bruna färg :)
En snubbe som satt längst bak på buss 4:a och åt rå fisk. Det luktade fan i hela bussen :D
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
stabilt för chaffisarna som måste städa upp skiten. undra vad man tänker om man går och inspekterar bussen och upptäcker att nån har klossat på ett säte, glad lär man iaf bli
Var på väg till ett Jam i täby då ett aggro fyllo sitter o skvätter öl hejvilt omkring sig och när busschaffisen kommer o säger till honom så börjar han sparka på chaffisen..
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja! Om jag var en pingvin skulle jag..
vad bor ni i för ghetton... här uppe i piteå har vi RENA bussar..
Det äckligaste var nog när fyra kompisar på fyllan spydde i varsin papperskorg...lukta inte mumma...
Sträckan Gamlestafs torget-Hjällbo är alltid en favorit. Jag satt ensam på en vagn med 3-4 däckade heroin mongon. Jäääävligt mysigt... speciellt eftersom alla hade pissat på sig.
413
Sett: en enarmad tjej som runkade av en tvåärmad kille.
på nattbussen är alla regler borta
xavante P12 hahahahahhahahahahahahahahah, det hade jag viljat se
Det var fett obehagligt, båda två satt och såg ut som om det regnade. Dom hade gjort ett misslyckat försök att dölja det hela genom att lägga en jacka mellan sig samt halvt över händelsens centrum.
har en polare som var aningen full, han sätter sig och spyr i papperskorgen på bussen, vi hoppar av rätt fort, glider på fest och taggar till, sen när vi ska hem, så är det samma jävla buss och spyan ligger kvar!, fett illa.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
såg en tant som hade skitit ner sig själv.... och då snackar vi rännskita! runnit ner för hela brallorna! deva FAN inte najs! stackars chaffisen, hon satt längst fram!
Det var dock ganska skoj när det hände, var påväg hem från Berlin och hade suttit och fördrivit tiden med billig alkohol som blivit över från vistelsen. En av mina polare som var med på resan är rädd för stympade människor, så han vågade inte gå förbi dom för att gå ut ur bussen när det var piss- och tobakspaus! :)
Åkte nattbuss hem från stan och ett jävla fylle-as som pissat ner sig själv ställer sig bredvid mig, precis bredvid, och står så i tio minuter, innan han börjar pressa sig framåt i bussen. Det ska även tilläggas att bussen var full, så man kan ju tänka sig att han gned sig och vidrörde ganska många människor på sin framfärd. Till slut var det någon med civilkurage som sa åt honom att sluta stå så nära, för han stank piss. Då blev han lite ledsen i ögat...
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
alkohol <3
xavante Var det på en buss resa? hahaha jag trodde att det var en lokal buss!
413
Bussresa ja. Danskar var dom till och med...
Fyyyy fan vad vidrigt, kunde dom inte tagit det på något vägstopp?
413
Jo man tycker ju det, var dock inte tillräckligt förfriskad för att påpeka det för dom :P
Fattas väl bara att man ska hitta ett ruttnande lik längst bak i bussen.
på busshålplatsen satt en onykter kvinna utan byxor o kissade på bänken utan att lyfta sej 1 mm ..kisset rann ända till bussens hjul...det tyckte ja va äckligt även om ja la mej o onanerade i dragspelet 2 min senare
Haha.. Fan va bra grejer! Har tyvärr inte varit med om något liknande :( Dock är alkohol möter McDonaldsmat-spyor längst bak i bussens värme rätt äckliga.. Fy fan va dem kan lukta dem jävlarna! Har fått kväljningar av vissa t.o.m.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Jo, just det..
En snubbe som pissade på bussen.. På sätet och golvet.
Ramlade i en liten del av det sen också.
Fast det var mer roligt än äckligt i och för sig.
"Somliga straffar Gud fortare än andra" som man kan säga...
Om man nu tror på Gud.. och ord
språk.
det absoult vidrigaste jag har varit med om på en nattbuss var när en snubbe sket på bussen! det vidrigaste var givetvis stanken och vetskapen om att nån har gjort det.. och sen kommentaren "fan jag missa" när snubben tydligen skulle försöka pricka bajskorven i en mcdonaldspåse.. sen va det rätt äckligt/underhållande och se en annan gång när en snubbe höll en plastpåse på en fullproppad nattbuss, och en tjej spydde i den utan att han märkte... och han stod och höll i påsen säkert en kvart innan han upptäckte innehållet..
kärleken till pengarna är roten till problemen.
haha ey eccan du var med va när ja spydde på bussen men försökte hålla tillbaks den så blev en stråle av spya från min mun...inte helt olik en vattenpistol me bra tryck fulld me spew....ps hej
Dirt_McGirt P20 Haha.. Fan! Kommer inte ihåg :S
Svaga fragment bara :(
Påminn mig!
Två fjortisar som grovhånglade bredvid mig på nattbussen hem.
Tell them it's okay even though it's fucked.
fest hos några rika brudar patrik kände..på dalvik tror ja..kanske 2-3 år sen..minns att ja trodde ja skulle spy innan ja gick på bussen men klarade mej hela resan fram tills rondellen i ekg centrum..börjar spy 30 sek innan ja ska av....DO'H
Hahaha.. Fan, minns det inte bildligt :(
Hela min högstadieklass bevittnade Krister Pettersson sitta och bajsa på slussenterminalen. En kvinna, som vi antog var hans flickvän, stod och höll tidningspapper under Krilles händelsehål. (för att inte skita ner på marken?) Det var lite äckligt. När vi skrattade åt det hela så skrek han efter oss. "Har ni aldrig sett nån skita förrut?!".
www.nativeswedes.se
perveterad_Bäver Hahaha.. Classic!
Eccan: Ja verkligen :) Det är ett minne jag kommer bära med mig hela livet.
www.nativeswedes.se