Ett par frågor om Mp3-spelare.
Jag gör en nulägesanalys i skolan. Jag undersöker marknaden för mp3 spelare och behöver lite svar på två frågor. Det ska vara klart på fredag och jag behöver så många svar som möjligt, gärna över 100 så snälla ta dig tid att svara på frågorna.
FRÅGA 1: Vilket märke på mp3-spelare skulle du köpt om du skulle köpa en mp3-spelare idag?
FRÅGA 2: Varför just det märket?
Snälla inga andra inlägg an bara svaren på frågorna, gärna på samma sätt som första svaret när nedan:
jag har alltid rätt.
1. mobil med mp3
2. billigare än både mobil och mp3
1. iPod 2. Stor lagringskapacitet och snygg design.
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
1. ipod nano 2nd generation. 2. Den är liten, har 8gb minne, bra batteritid och är snygg.
fullfjädrad när jag kickat en gås..
1. iPod 2. snygg design och ett bra pris
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
1.Ipod Nano eller en mobil med mp3 2.Ipod Nano för att den är snygg och liten och en mobil med mp3 för att jag behöver både en ny mobil och en ny mp3 spelare men har inte råd med bägge två
Rör inte min prilla !
Ipod Snygg disign, sotr lagringkapacitet, men dom är dock dyra. Alternativet är en mobil med mp3, inte lika dyrt men lika bra.
- Man behöver inte vara fräsch om man har gräs!
1. Ipod 2. Liten, snygg och stort lagringsutrymme.
tankefoda.wordpress.com 365citat.wordpress.com
1. Ipod 2. snygg och finns massa skittillbehör jag vill ha
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
1. Iriver 2. Ljud och batteritid
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
tack för alla svar! =) keep it up!
jag har alltid rätt.
1. iPod, nano 2. har redan en som jag är sjukt nöjd med och hade därför valt en av samma märke.
1. ipod. 2. precis som svaret ovan har jag en nu och är väldigt nöjd. snygg och bra.
you know i spell girl with a B
1. Mobil med mp3 2. Ipod e fjantigt. + att man sparar utrymme i fickorna om man bara har mobil.
1. iPod
2. För att det är schysst design och man får in mycket musik/bilder/film.
K.I.S Killaz In Suits
1. SonyEricsson walkmanmobil
2. helst en k810 när den kommer (förvisso inte walkman men den har musikspelare).. så har man två prylar färre (mp3 + kamera) att släpa på i väskan (dock köpte jag nyligen en iriver s10. för den är galet snygg)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
en ipodizzlare, en såndär liten jävel. för att jag är galet nöjd med den jag har nu
Wordlife no doubt baby
1. iriver 2. bra ljud, håller bättre än ipod, lättanvänd
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
1. Det billigaste. 2. För att det är billigast.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
1. Mobiltelefon med mp3 spelarfunktion och alot of memory on the card haha 2. det e gött
va?
1. De flesta utom iPod, föreslagsvis iRiver. 2. För att iPod är en ful, överreklamerad, överprisad och kass mp3-spelare som säljer på sitt namn och sin inne-status.
Tell them it's okay even though it's fucked.
2. För att iPod är en ful, överreklamerad, överprisad och kass mp3-spelare som säljer på sitt namn och sin inne-status. ipod's är ju inte dyra längre, speciellt kass är den ju inte heller förutom batteriet. själv skulle jag nog slagit till på en iriver
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1. Apple 2. Skönt att kunna använda touch-hjulet istället för att flippa ur på en knapp bara för att hitta "den" låten
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
vad är det för skumt med mp3?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Creatvie Zen Vision M den har snygg design, ska ha bättre batteri tid än ipod, och för att den är tjockare
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja! Om jag var en pingvin skulle jag..
1. iriver 2. har en iriver, är nöjd med den så varför testa något annat?
1: ipod 2: snygg design och bra lagringsminne.
1. Archos 2. För min far är försäljningschef
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
1. Samsung eller Sony 2. För att de har bevisat bäst spelare, snygg design och väldigt bra priser. Deras garanti på produkterna täcker de mesta skador som kan uppkomma, iPod har sjukt mycket sämre kvalite och där betalar man mycket för en hårddisk-spelare som inte är något att hurra för.
1. Mp3 Mobil. 2. Slipper bära två saker.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
1. mp3 mobil som jag har idag , dock med större minneskapacitet än 1 gb. 2. Smidigt som fan
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
1. ipod. 2. har varje gång jag köpt mp3spelare kollat på andra alternativ för att det känns så fjantigt att köpa just ipod. men blir alltid lika besviken på konkurrenterna. lika dyrt men plastigare, sämre gränssnitt osv. så det har blivit ipod. dessutom känns det extra smidigt när man kör mac.
"your mom is so stupid, she thought tupac and biggie smalls were value-meals!"
tack tack är uppe i över 50 svar totalt (inte bara whoa).. halvvägs till mitt mål.. kom igen nu!
jag har alltid rätt.
1. Iriver s10 2. Snygg, liten, storminne förhållande till storlek, ljudet ska vara bra i Iriver
Forumssignatur...<br>
1 - vet jag inte.. jag måste kolla. 2 - jag vill ha bra kvalitet och mycket utrymme.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
1. Spelar ingen roll, billigaste typ 2. Den ska vara billig, hur den ser ut har inte betydelse. (som tjejer, skämt)
1. iPod eller Sony Ericsson (Mobil m. mp3 då) 2. iPod: Snyggaste designen, bra ljud, mycket utrymme, bra tillbehör. Sony Ericsson: Slipper ha både mobil och mp3 i fickan, man får hyfsat bra hörlurar jämfört med andra mp3-spelare, bra ljud, bra batteritid.
Would I shit you? You're my favourite turd.
1. Sandisk 2. Funkar både på linux och windows... man kan kalla den en förbättrad iPod klon
Omae wa jowai
1. iPhone, såfort den kommer till Sverige lägger jag vantarna på den. Ipod & mobil i en, kan inte bli mer praktiskt. 2. Har en Ipod sen tidigare och är mer än nöjd med den. Batteriet är lite skumt ibland. Men iPhone känns mest aktuellt medtanke på funktionerna, att ha både och i en hade underlättat för mig och jag tror framför allt på Mac's produkter.
Keep crushin'!
Jag säger verkligen GLÖM IPOD och dem e snygga osv men, itunes fungerar inge bra verkligen inte sen kostar alla tillbehör skjortan. Sen så har vi ju det här med kvalité och jag lovar 60 % av dem jag känner och har Ipod har haft problem med både det ena och det andra men i främsta hand har det varit batteri krångel inte minst på Nano'n. Själv har jag en Iriver h10 som är 2 år gammal nu, visst den kanske e stenålders nu men den håller är jävligt slittålig och jag har aldrig haft problem. Ett tips är ju faktist att du kombinerar telefon och mp3 spelare, jag har walkman800i och det är underbart för att det blir så mycket mindre att hålla reda på plus att man behöver inte 6gb musik på sig eftersom man antagligen bara har ett gäng löåtar man lyssnnar på åt gången.