Vad ska man önska sig i 18 års present?
Jo de va såhär.. Jag fyller 18 år på tisdag (6e Mars alltså) Min syrra skickade ett mess och undrade vad jag önskade mig.. Hon är äldre än mig och jobbar. så jag vet inte hur mycket hon lägger pengar på.. Vad fan ska man önska sig? jag har inte önskat mig nått på typ 4-5 år så jag har bara fått pengar..
Man ska önska sig ett bälte eller en bra bok.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
fullfjädrad när jag kickat en gås..
På tal om bälte så fick jag ett bältes-spänne av min bror i julklapp, ett sånt spänne som är som en display som man kan skriva in en text på så rullar den hela tiden . Önska dig inte det det suger och e so not coool! Men får du det så måste du såklart säga "Ahh fan va cool ska jag lätt ha varje dag" Det sa jag. Hej då!
b0b0b0b0
önska dig fantasi. vet du inte vad du vill ha vill du inte ha någonting. men säg pengar så kan du ta 5 år och tänka ut någonting du önskar dig och köpa det då den tiden kommer.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Producent
2007-03-05 12:33
ett wii! eller ett xbox 360!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Önska dig en skiva. Eller en fin middag på rastaurang.
Skivor skulle jag också säga. Annars så finns det mycket koola fotoböcker tycker jag.
...and I'm out!
godis, miller och skivor.
Finns de nå guzzar på den här sidan? :O vart fan är alla guzzar ? jag är ny på whoa så jag kan inte så mycket men vart faaan är brudarna ? :D
fyller 20 på tisdag också :) gratz
History is made by those who break the rules.
sprit givetvis
Men lika glad är jag för det!
Producent
2007-03-05 18:18
pengar och körkort. får du inte minst 10000 ska du klaga!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
ett tält
Hasch och Kokain - Bajensvin!
en bil .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en riktigt bra present är en resväska/stor ryggsäck. =)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
ELELEL är inte en hockeybag större än en resväska? mitt tips om present är nog körkort det är en bra grej annars e pengar till typ en resa...
Ingen klass - Bara stil
körkort är övergrymt men man ska nog ha en bra jävla snäll syrra om hon pyntar ett körkort åt en =) + en hockeybag är ju jobbig att bära..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
En resa!
här får du lite kärlek
Fick ett par sneakers av min syrra för 1.3 lax. har inte använt dem en enda gång haha! money well spent! önska dig något så du inte sitter där med något du inte vill ha. dra bara till med något ff
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
mmhm...chocolate chip oreo's....
um dois...
jag fick den finaste någonsin när jag fyllde 18. Min kompisar lät mig generöst nog lägga hälften på en hand greeny green. medans dom 2-3 delade på andra halvan av kostnaden men självklart så skulle vi alla dela lika sen :P Meen man ska inte klaga men fan finsn värre 18års presenter :P
24/7 always keepin it.
fyller 18 6e april vet fan inte heller vad jag ska önska mig :/
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
sprit såklart! fyller ju 18
loosage!
Grattis! Önska dig en hundvalp.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Tack för alla tips/förslag.. Och för alla grattningar
Önska dig en bebis... den kan bli din present i perfekta arton år, då den blir tillräckligt gammal att flytta hemifrån och klara sig själv.
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
önska dig en runda till nån stripp klubb bästa när man fyllt 18 ju.. lr en natt me nån av hennes vän som du tycker e najs
Jag ville ha och fick pengar, 2000kr vilket är perfekt eftersom jag fyller år 2juni och extra pengar till sommaren är perfekt ^^
Follow the dao, right about....NOW!
riktigt mycket guld:) sen kan ja roba dig på stan:) valla!!
en limpa cigg och falskleg
körkortet betalt och en bil ?
"if you cant beat them, join them"
man önskar sig en dildo!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hultsfredsbiljett såklart!
You'll never walk alone!
jag har bestält lite random grejjer på ebay som jag ska få i present. orka att mamma och pappa köper grejjer åt en för i 100% av fallen blir det bara fel och så sluutar det med slagsmål.
Haters gon' hate...
CalleCrack "En brittisk armékniv, man vet aldrig när man behöver en sån!" eller en Schweitsisk ;)
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120