Fylle-ångest
Jag får seriöst fylleångest varje gång jag har druckit oavsett om jag gjort något dumt eller inte. Jag har börjat fundera på om det är någon slags bi-effekt av supande eller om det ligger i något annat, typ att jag är van vid att jag har gjort något dumt när jag varit full. Dela med er av era fylle-ångestor, och berätta gärna varför och hur ofta ni får det.
Hur tänker du nu?
Din satans töntfan dricker du alkohol får du ta smällen för det. Att lägga upp något blödigt skit på ett jävla comunity är bara rövigt av dig. Bit ihopt eller lev upp till den stillsamma livsstilen som du speglar.
Det beror nog på att man inte är vid sina sinnens fulla bruk på fyllan , oavsett om man gjort bort sig eller inte. Jag tror man känner ånger inför att man försatte sig själv i en sådan situation rätt ofta. T ex vet man ju hur kass man mår när man e bakis, ändå super man, sen smäller man ofta mer pengar än man borde. Bara där två källor till ångest :P Jag får nästan alltid viss ångest när jag supit.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Lyricist
2007-03-04 06:44
Man får inte ångest av att supa, man super för att man har ångest.
Kan hända mig också. Hur länge har du supit och hur gammal är du? Drick lite mindre så du kommer ihåg hela kvällen så brukar det inte hända, iaf för mig.
jag får ångest när jag inte super....
xavante:
easy on the adhd där...
/Este G -In Yo Area
har en jävla ångest idag
www.myspace.com/dressyourself
Faktiskt är det så att hjärnan framkallar kemisk ångest när man behandlar alkoholen. Så, alla får det, men för det mesta inte så starkt. Dessutom är det ju svårt att veta vad som bara är en bieffekt av spriten, och vad som faktiskt kommer sig av att man betett sig som en idiot.
om man vet vad man har sagt så är det ju lite lättare att veta. jag igår när jag träffade en gammal tjejkompis på krogen - vad anourlunda du ser ut hon - jasså gör jag? hur menar du då - ja du ser ju bra ut
www.myspace.com/dressyourself
Jag får aldrig någon ångest över någon jag gjort på fyllan.. Jag var berusad liksom, itne mitt fel, oftast är det rätt kul att höra om idiotiska saker man gjort..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Jag kan få ångest rätt lätt på bakfyllan om jag haft en riktig tokfylla dagen innan.. Behöver inte betyda att jag gjort något illa, det bara hör till hehe
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Jag förstår inte... jag har fruckit många gånger, men jag får aldrig fylleångest, vad är det man har ångest över?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gör man oftast dumma grejjor när man är full så får man tänka sig så att allt är ursäktat enbart för att man var full när man gjorde det dumma tänker du så så blir allt mkt lättare dagen efter....
Dork: Är det bakfylleångest du menar? Isf beror det på låga dopaminnivåer, or so I heard.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
har hänt några gånger att jag haft lite små ångest dagen efter, men brukar hjälpa med att radera "skickade meddelanden" i telefonen så är ångesten borta =D
mellon F21 Gjort bort sig tex, varit otrogen, vaknar upp brevid ett fem i tre ragg, sagt något riktigt dumt, gjort nått dumt, bråkat med vänner mm
Lyricist
2007-03-04 13:37
Refused P26 : Aa precis, bakfylleångest. Jag brukar säga fylleångest bara.
Jävla skittråd haha. Whoa borde skaffa alkolås.
Hur tänker du nu?
Alkohol förstärker sinnesintryck...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det bakfylleångest du menar? Isf beror det på låga dopaminnivåer, or so I heard.' Stämmer. Hjärnan tillverkar massa dopaminer när man dricker, så det blir "överskott" Och tillverkar därför för lite dagen efter vilket leder till att du får ångest. Värdelöst, fick grym ångest förut, gick fram och tillbaka och hyperventilera som ett psykfall varje söndag. Men nu är det mycket bättre =)
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
jag brukar ha det det första timmen tills jag får något att drika och äta. dock är det väre när man måste ringa upp folk och fråga vad fan man gjorde i går. det storysarna brukar aldrig vara några sagor för barn precis.
Jag får seriöst fylleångest varje gång jag har druckit oavsett om jag gjort något dumt eller inte. Jag har börjat fundera på om det är någon slags bi-effekt av supande eller om det ligger i något annat, typ att jag är van vid att jag har gjort något dumt när jag varit full. Dela med er av era fylle-ångestor, och berätta gärna varför och hur ofta ni får det. Känner igen mig precis alltså. Inga av mina vänner känner igen sig så det var skönt att höra att nån annan hade samma symptom.
Brukar oxå få ångest dom gånger jag super men super inte så ofta längre. Är så otroligt trött på att vara bakis, blir alltid mega bakis ibland i två dagar och det är nästan aldrig värt det.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
jag får precis som trådskaparen ångest nästan varje gång jag super oavsett om jag gjort nåt dumt eller inte.. kanske beror på att jag gillar att ha kontroll, och det har man ju som sagt inte på alkooooo.
gah
Fick det i lördags. Var ute o söp med morsans polare och råkade försäga mig om att morsan berättat att han fått sparken . Han blev as sne för att dom hade tydligen lovat varandra att inte berätta för någon och morsan sa det till mig . Jag har sån jävla ångest o bara väntar på att morsan ska få reda på att jag försa mig o bli skit sne ...
Din satans töntfan dricker du alkohol får du ta smällen för det säger P12
Kemisk ångest har i princip gett mig självmordstankar. Kan varit några småsaker som spelat in, men alkoholen gav mig nästan på helt egen hand självmordstankar.. Där har vi en jävla fin drog!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Jag har nästan helt slutat dricka nuförtiden. Blev så jävla aggressiv och dryg och dum i huvudet av alkoholen + bakfylleångesten så jag la ner. Nu har jag oftast mycket roligare när jag är ute + att jag aldrig är bakis. Livet är härligt igen, med andra ord. + att jag håller på att bli rik för mina pengar går inte till alkohol och nattmat.
Skåne!
har bara ångest när jag vet att jag gjort nått riktigt dumt, typ att ragga på nån äcklig brud.. Håller inte på och bråkar och säger en massa dumt, oftast inte iallafall Hade däremot riktigt hård ångest efter att sommaren var slut dagen efter pdol för att jag visste att de skulle vara ett helt jävla år innan jag skulle få ha lika roligt igen..
Men lika glad är jag för det!
Fylle-ångest, jag hade också det jämt förut. Sen slutade jag dricka, då gick det över.
Just fan, det är jag som är Satan.
jag hade mycket mer fylleångest förut också, sen lärde jag mig av mina kära kamrater att man fan inte ska bry sig så mycket över allting och vad alla tycker. Har blivit mycket skönare med det mesta när jag tänker så..
Men lika glad är jag för det!