1 . Är ni Kille eller Tjej?Tjej
2 . Hur gammal är ni?18
3 . Bor ni i en storstad eller i en mindre stad?I en mindre stad
4 . Hur ofta äter ni frukost?Varje dag5 . Hur kommer det sig att ni inte äter frukost ifall ni nu inte gör det?>
6 . Äter ni frukosten hemma eller köper ni den ute?Hemma7 . När och vad äter ni i så fall?vid 6 eller 7.
8 . Vad består din frukost av?2 mackor (fullkorn, hurtigt som fan) och en kopp kaffe9 . Hur brukar ni känna er under förmiddagen?
10 . Hur tror du dina frukostvanor påverkar din vardag?
Mycket eftersom jag slipper vara hungrig.
1 . Är ni Kille eller Tjej?> Tjej
2 . Hur gammal är ni?> 18 om två månader
3 . Bor ni i en storstad eller i en mindre stad?> Mindre stad, Kiruna
4 . Hur ofta äter ni frukost?> Jag äter inte frukost.5 . Hur kommer det sig att ni inte äter frukost ifall ni nu inte gör det?> För jag börjar må dåligt
6 . Äter ni frukosten hemma eller köper ni den ute?> Jag äter inte frukost7 . När och vad äter ni i så fall?> Jag har inte ätit frukost sen jag gick på dagis.
8 . Vad består din frukost av?> Absolut ingenting
9 . Hur brukar ni känna er under förmiddagen?
> Det gör dom säkert, men på vilket sätt. Det vet jag inte
1 . Är ni Kille eller Tjej?> Kille
2 . Hur gammal är ni?> 22
3 . Bor ni i en storstad eller i en mindre stad?> Storstad
4 . Hur ofta äter ni frukost?> varje dag5 . Hur kommer det sig att ni inte äter frukost ifall ni nu inte gör det?> -----------
6 . Äter ni frukosten hemma eller köper ni den ute?> Hemma7 . När och vad äter ni i så fall?> Framför tv:n innan jag åker hemifrån
8 . Vad består din frukost av?> Smörgås och kaffe
10 . Hur tror du dina frukostvanor påverkar din vardag?> De gör allt, jag funkar inte utan frulle
1 . Är ni Kille eller Tjej?S: Man/kille/pojke
2 . Hur gammal är ni?19
3 . Bor ni i en storstad eller i en mindre stad?Storstaden
4 . Hur ofta äter ni frukost?S: 1-2 gånger i veckan5 . Hur kommer det sig att ni inte äter frukost ifall ni nu inte gör det?S: Har inte tid
6 . Äter ni frukosten hemma eller köper ni den ute?S: Hemma oftast. skolan ibland7 . När och vad äter ni i så fall?S: På morgonen, en mackan och te(dricker)
8 . Vad består din frukost av?S: Se fråga sju
9 . Hur brukar ni känna er under förmiddagen?S:Jätte hungrig, så att man måste skolka för att äta.
3 . Bor ni i en storstad eller i en mindre stad?storstad
4 . Hur ofta äter ni frukost?precis varje dag5 . Hur kommer det sig att ni inte äter frukost ifall ni nu inte gör det?händer aldrig, frukost is the shit
6 . Äter ni frukosten hemma eller köper ni den ute?alltid hemma7 . När och vad äter ni i så fall?vardagar: runt 07:00, helger runt 12:00
8 . Vad består din frukost av?Knäckemackor/mörktbröd, pålägg: skinka, ost, grönsaker. el. gröt/yoghurt. 1 kopp te. Omega 3 + Järntablett.
mätt.. iaf fram till lunch.
1 . Är ni Kille eller Tjej?>Kille
2 . Hur gammal är ni?>21
3 . Bor ni i en storstad eller i en mindre stad?>Storstaden Stockholm
4 . Hur ofta äter ni frukost?>Varje dag, kan hända nån gång ibland att man inte hinner5 . Hur kommer det sig att ni inte äter frukost ifall ni nu inte gör det?>
6 . Äter ni frukosten hemma eller köper ni den ute?>Hemma7 . När och vad äter ni i så fall?>Nästan precis efter jag har vaknat, Gröt med knäckebröd och juice
8 . Vad består din frukost av?>
>Om jag har ätit frukost är det som ovan energisk. Om hinnte äta frukost på morgonen får jag koncetrations svårigheter och blir trött, som i sin tur leder till att jag blir otrevlig och sur!
2 . Hur gammal är ni?> 25
3 . Bor ni i en storstad eller i en mindre stad?> Mindre stad
4 . Hur ofta äter ni frukost?> 4 av sju dagar kanske5 . Hur kommer det sig att ni inte äter frukost ifall ni nu inte gör det?> orkar/hinner inte göra i ordning
6 . Äter ni frukosten hemma eller köper ni den ute?> både och7 . När och vad äter ni i så fall?> hemmavid blir det mackor + te, köper jag ute blir det macka med juice
8 . Vad består din frukost av?> se ovan
> ganska mycket. ingen frukost = presterar sämre
2 . Hur gammal är ni?> 16
3 . Bor ni i en storstad eller i en mindre stad?> Stockholm
4 . Hur ofta äter ni frukost?> Varje morgon5 . Hur kommer det sig att ni inte äter frukost ifall ni nu inte gör det?> Händer aldrig
6 . Äter ni frukosten hemma eller köper ni den ute?> Hemma7 . När och vad äter ni i så fall?> vid halvåtta-tiden, blir väl en tallrik gröt och två mackor. På helger blir det väl däremot lite senare, runt tolvtiden sådär.
8 . Vad består din frukost av?> Se ovan
9 . Hur brukar ni känna er under förmiddagen?> Bra
10 . Hur tror du dina frukostvanor påverkar din vardag?> Om jag skippar frukosten så fungerar jag inte, så enkelt är det. Gjorde det en gång när jag hade väldigt bråttom och då var jag nära på att svimma.
1 . Är ni Kille eller Tjej? kille>
2 . Hur gammal är ni? 17>
3 . Bor ni i en storstad eller i en mindre stad? mellan>
4 . Hur ofta äter ni frukost? varje dag>5 . Hur kommer det sig att ni inte äter frukost ifall ni nu inte gör det?>
6 . Äter ni frukosten hemma eller köper ni den ute? hemma för det mesta>7 . När och vad äter ni i så fall? >
8 . Vad består din frukost av? gröt, mackor, mjölk fil, te.. lite blandat mellan dom>
9 . Hur brukar ni känna er under förmiddagen? blir väldigt hungrig ganska snabbt.
10 . Hur tror du dina frukostvanor påverkar din vardag? bra!
>