Kan man bli ihop med ett fylleragg?
I mitt kompisgäng är det mest jag som har fylleraggandet on lock, så jag brukar inte diskutera standardförfarande, kutym et c. Således saknar jag referensramar, och jag känner inte till att något annat än att det går till som det gör för min del. Men i skrivande stund händer något som får mig att ifrågasätta det. En kompis har just nu besök av en böna han raggade upp på krogen härom veckan (ca 30 sekunder efter att han muttrat att han är världsbäst som lyckades komma in på krogen fast han var full som en kastrull). Han berättade det för mig på msn strax innan hon dök upp. Jag tyckte att det var lite lustigt att återigen träffa något som jag antog var ett engångsligg. Då blev han lite grinig. Nog för att jag själv tänkt "den här tjejen var trevlig, jag ska nog be om numret" men det brukar gå över tills nästa morgon när jag vaknar och har fått mitt, lite mindre berusad, lite mindre sinnesförvirrad. Även om man skulle träffa någon som är trevlig, ser bra ut och allt det där, kan man gå vidare från den utgångspunkten man skaffat sig? Jag skulle förmodligen inte kunna göra det. Inte för att jag försöker verka pryd eller nåt (även singlar måste få komma till ibland), men funkar det verkligen? Och vad säger man när man får den obligatoriska "så hur träffades ni"-frågan? Eh, jo morsan, det var såhär.. jag raggade upp henne utanför kebabhaket en natt på fyllan och så gick vi hem till mig och navelboxades en kvart tills jag somnade.
Jag undrar alltså två grejer: Funkar det att bygga vidare på ett fylleligg? Vad har ni för erfarenheter?
Janne, om du läser det här, ta inte illa upp. Är hon så grym som du säger så är det bara kul för dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|