Kärleken..
Det är så här..att jag tror att jag är kär i en tjej i min klass, men jag vågar inte visa det, jag har pratat med hennes bästa kompis om att jag tycker om henne men jag har det problemet att jag är väldigt blyg. Och jag vet inte vad jag ska känna, hon brukar liksom fälla mig och kalla mig PIMP fast på ett retligt sätt, men endå så gillar jag hon, för hon e den finaste jag nånsin sett känns det som, nån som har något tips? Skulle inte sitta fel.
yeah, ingen mår bra efter 10 minuter på whoa. Crew Fbg
Du är ju 14, tro mig, du har inget att förlora. Gå för det!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
"hon e den finaste jag nånsin sett" menar du rent utseendemässigt eller något mer?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Utseendet mest av allt, men hon har ju fin kropp såklart
känner du människan?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, hon går i min klass :p
"Utseendet mest av allt, men hon har ju fin kropp såklart" Hahahahaha, den där gjorde min kväll...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha kompis som sagt, du är 14.. du har inget att förlora :D
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
NicoelRico P14 du känner henne, men det är utseendet/kroppen som gör dig intresserad?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Såklart du ska försöka bli ihop med henne. Som sagt du har inget att förlora
Seriöst, varför gör ni narr av killen? :P det är sött ju, :) Jag tycker att du borde typ fråga henne om hon vill inte på nå med dig nån dag..bara du och hon..typ bio eller fika eller nåt..på det sättet kommer du närmare henne utanför skolan om man säger så och då lär ni känna varandra ännu bättre och till slut, säger du väl vad du känner för henne typ ;) Lycka till! ^^
Än så länge är jag kvar i stadiet där jag tycker att den här killen är skön och sweet as sugar. Men fan, bjud ut 'na på en fika, bio kan bli så himla awkward.. Fika for life.
My heart lives in my vagina.
Tänk att det bara är dom två senaste som fattat att killen bad om tipps.
Ja precis, fika är bra.. tänk ut lite saker att snacka om innan med så det inte blir pinsam tystnad
Hey
hon brukar liksom fälla mig och kalla mig PIMP fast på ett retligt sätt HAHA roligaste jag läst idag :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Hur fan kan du bli fälld av en tjej? Mula henne i snön ffs!
Utseendet mest av allt, men hon har ju fin kropp såklart någons hormoner börjar snart spruta ut ur öronen
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
Those were the days! Go for it! Du har inget att förlora!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
"Utseendet mest av allt, men hon har ju fin kropp såklart" Haha Highfive!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
otroligt mysig kärlekstråd, Go 14!
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
slå vad med henne om något otroligt, förlora vadet och ge henne inte pengarna.
PEACE
hon brukar liksom fälla mig och kalla mig PIMP fast på ett retligt sätt Utseendet mest av allt, men hon har ju fin kropp såklart hahahahahaha tack för dom!
och vem fan är du?
beatboxa för henne :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Utseendet mest av allt, men hon har ju fin kropp såklart *grupptryck*
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
oftast ser man ju utseendet först men du borde ju känna henne lite eftersom du går i samma klass och liknande då borde det ju inte va så jättesvårt och hamna på samma ställe som henne och snacka med henne...
har du berättat det för hennes bästa polare vet hon antagligen redan om det.. ?
- men nog om dig nu.
"Utseendet mest av allt, men hon har ju fin kropp såklart" Åh fy fan va roligt, jag vill vara 14 igen :) Nej fråga om hon vill komma hem till dig och kolla på film, det är en klassiker som brukar funka.
oj jag kanske skulle lära mig läsa
Utseendet mest av allt, men hon har ju fin kropp såklart" hahahahhaha!! tack det gjorde min morgon
Femme fatale
Tack alla, ni som inte gav några tips kan jag dock inte säga tack till, får la försöka med en fika eller nåt ;)
va bara dig själv som du är nu ..du är ju så söt så hahaha kan inte sluta tänka på Utseendet mest av allt, men hon har ju fin kropp såklart
och vem fan är du?
hon brukar liksom fälla mig och kalla mig PIMP HAHA skön... Damn kan ingen fälla mig och kalla mig PIMP? Dra henne i flätan och kalla henne tjock så har du halva inne
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
vill oxå vara 14år och kär :)
naaw :) om du redan pratat med hennes kompis så vet hon ju redan om att du är intresserad av henne. så fråga om ni ska kolla på film någon dag eller fika eller något :)
Sariiiiiiiish
Podeli; Vadå första gången? mannen jag va typ 12 när biatches rullade in, nu går det trögt :S
Narcissus bästa idag "dra henne i flätan och kalla henne tjock"....
"Podeli; Vadå första gången? mannen jag va typ 12 när biatches rullade in, nu går det trögt :S" Haha, jag tror allt den där bruden har rätt ;D Och det där med att hon fäller dig osv kan ju mycket väl ha att göra med att hon gillar dig också? inte sant? Kommer själv ihåg när man var mindre och då kunde de typ va ett tecken! Har du snackat me henne än btw?
www.erikbergstrom.se
gick väl i samma klass, så tror nog de har pratat...
fan va rolia
givetvis? men ang. om hur han tycker om henne. Det förstår nog dom flesta
www.erikbergstrom.se
Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me?
HAAHHAHHHAAHAHAHAHHAAHhhhhhhhhhhhh
Haha, dopping på hög nivå :D Fast iof, vem vill inte få lite dopp då och då :D
mangofrukter :(
Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me? haha that's it! du är min nya idol
mangofrukter iof är inte doppa hela tiden hela livet :P men det blir ju bra mkt mindre kul om man inte får.
Jag vet inte, jag vill såklart doppa men jag vill ju typ kunna göra det ofta hajjt, så jag menar, förhållande o mycket doppa, feelin' me? HAHAHAHHAHAHAHA duu knäcker!!!!!!!!!! shit vilken skön snubbe!!! vill inte den dära bruden ha dig så är hon lesbisk!!
och vem fan är du?
Haha, ok, jag får la chansa dåå :)
denna tråden var mkt komisk hahahaa...
"Aaaaaaaaaaaaaw va sött...." är min första reaktion på tråden. :) Go for it!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Jag hade betalat 5 000 000 för och få vara 14 igen och det är bara 5 år bakåt. Inget att förlora man