Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
"clownen är en psykopat" jag skulle nog och bli jävlig less på alla jobbiga jävla ungar om jag var clown. men att sparka på en 12årig pojke som ligger, va fan?!
Lyricist
2007-02-22 13:44
skackars grabb, där kan man snacka om att bli ärrad för livet.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Toastare
2007-02-22 14:04
haha bittra clowner är kul..
Jag skyller allt på Emma!
detta påminner om kramersituationen.. fast med en clown. lite samma e de ju! jag menar, ja skulle sneat på ungen om han stör när ja gör min show men att slå honom? nja..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Underbetalt yrke och fett förnedrande. Bortskämda ungjävlar ska fan agas. Finns det ett konto man kan såtta in pengar till clownen måntro?
Shooo bree
haha KLOCKRENT!!!!! det är sånna här vardagshjältar som borde få mer uppskattning! jag vill bli en sån vardagshjälte en vacker dag =))
BAHA!
ska gå och slänga konfetti på folk och se hur många som ger mig spö, har ju ett bra försvarstal han såg ut som en clown sånna får man "skoja" med
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
kaos du e x20 han va p12 det är ju där problemet ligger.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte helt oväntat kolla hur fan dom ser ut clownerna
"Anton förstår inte varför clownen blev så arg." QUE?
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
HAHAHAH vilken jävla miss att de skrev Anton :D
ett äpple, två äpplor
Haha, klockrent ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
Bäste hade varit om Clownen hade spöat ungen med sitt skärp och gått därifrån med en Quake 3-röst hade i ekat i bakgrunden med budskapet "HUMILIATION!"
whitebuffalo det skulle han ju tänkt på när han började som clown. visst att han kan lacka efter ett tag men han får ju fan ha lite insikt i vad han är för nåt, en clown.
Anima Sola
Jävla äcklig clown!! Det är jävligt förvånande att ingen gjorde nåt för att stoppa den galna jävla clownen, jag hade fan hoppat på den jäveln!! USCH
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Mjauv: Haha, du verkar vara grymt spelskadad om du antar att folk vet hur en Quake 3 (!) röst låter..:!
Toastare
2007-02-22 17:49
Michelle du fick inte gå på cirkus när du var lite va? vilket agg.. detta är helt klart ett fall av snorunge in action... och förälder vill ha skadestånd.
Jag skyller allt på Emma!
"misstänkt för misshandel" haha svårbedömt fall
Ja eller hur, ungen förtjänade lite spö!!!111 Alltså!! Fett skön clown som slår barn asså!! Fan alla borde få slå barn asså!!
Coolin' in the scene like a horse in a stable
Pati F23 Man e ju fan fucked up om man inte vet hur Quake 3 rösten låter :D den finns ju överallt^^ Men jaja, det som var mest fucked up med detta är ju att pappan tydligen stog o kolla på hela tiden när barnet låg ner i fosterställning och tog emot sparkar, utan ett göra ett piss?
You already know, den e on lean!
Jag trodde det var allmänt känt att clowner är psykopater.
för några år sedan var det en unge som sparkade en clown mellan benen för att det var ju en clown, de är ju skojjiga. Clownen gav ungen en lavett och blev av med jobbet. jävla bortskämda småglin.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
var i USA btw.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
hahaha ja om man är lättretad är nog inte clown rätt jobb...
erorone frågan är jur gammal jag är i hjärnan. självklart är väl alltid fel men kan fatta att han lackar när folk gör sig rolig på hans bekonsnad och cirkustrick när man häller saker över en annan mänsika ajajja palla tjfsa
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Nu är min barndoms mardröm bekfäftad!!! Clowner är galna och läskiga.
Av någon anledning håller jag med clownen till fullo. Jag skulle också lacka om någon liten smutsig äckelhorunge höll på att dryga sig mot mig, inte mer än rätt förfan. Ja, jag är fullt seriös.
hahah my man, Kaspar!
- men nog om dig nu.
BountyBoo Haha jo det fick jag faktist men jag gillar inte clowner och inte barn misshandel heller.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Det jag funderar på är hur många jävla ungar som har förnedrat och trackat honom innan han fick sin nervkollaps och flippade ur...
För att inte prata om alla Liseberg kaniner som har blivit misshandlad av olika gäng...
413
Seriöst? Händer det att småglin spöar kaninerna på liseberg?
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
cLOWNEN!!! HAHa
be the change
vissa ungar förtjänar ju stryk då ochdå
-
haha fick en fett bra affärs idé!! Cage figths mellan clowner o 12-åringar...Samhällets mest hatade grupper... 500 spänn i inträde..skulle fylaa globen en gång i veckan. DET SKULLE VARA BARNBLOD OCH CLOWN SMINK ÖVERALLT!!! MUHAHAHA
Arnold for President!<br>
*fylla
Arnold for President!<br>
Los Hjontos X23 Jag hade blivit ditt mest hängivna fan om inte annat. Bästa underhållningen sen lejonet och de 40 dvärgarna
HAHAHA :D de är ju sånt här man ser på tv:n ;D
Sleep is the cousin of death
kanske var clownen i jönssonligan på styva linan
Chico, nja men Lindome bönder som druckit en 3,5a för mycket.
413
Det är jävligt läskigt med clowner asså, litar inte på dem för fem öre..
han borde inte ha valt clown jobbet kanske.. men man blir jävligt less efter ett tag när ungarna tror att de får göra vad de vill med en, jag var björn på Max hamburgerresturang en gång det var SVETTIGT som fan, man fick ont i nacken av de tunga huvudet och såg nästan ingenting. Och ungarna drog en i svansen så man höll på att ramla.. detta jobbet var inte frivilligt utan vi skulle tjäna in pengar till fotbollslaget, hade de inte varit så besvärligt att röra sig i björn dräkten hade ja kanske knuffat till någon unge bara för att visa.. men inte slå någon ;s
"ungar förtjänar stryk" ?????? må ju hända i vissa fall. Men en clown vars uppgift är att roa barn borde väl förstå att kids inte alltid sitter snällt o uppför sig. ävon om Amos (!?!) va en riktig skitunge är han ju som sagt ett BARN! In me clownen i finkan tack
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
Jag gillar varken barn eller clowner. De skulle tagit kål på varandra i stället.
Undrar hur en clown klarar sig i ett fängelse? Haha don't drop the soap BOZO! MUAHAHAH! Men allvarligt, behöver inte flippa på ungen för lite konfetti. Han kanske hade mens. HAHA
- Sarcasm is the lowest form of wit! - Aha, but its still a form of wit. - Darn, you got me there.
Fan vad omogna dem flesta som kommenterat här är, väx upp, ni är bara patetiska. Oavsett vad 12-åringen gjort slår man inte ett barn, och speciellt inte flera slag och sparkar! :S han låg ju ner också, fy fan vilken patetisk "vuxen" människa. Och i det här fallet hade han ju bara kastat lite konfetti, hade varit betydligt mer förståeligt om det hade varit t.ex som någon sa att han hade upplevt när clownen fick en spark i skrevet. Men det här... fy fan.
Robin Rosensvärd Andersson. Karlaplan/Djursholm. 16 år.