Smoke-daweed Ja, det är migrän. För mig börjar det som en liten huvudvärk, då jag kunde bry mig mindre för huvudvärken försvinner snabbt om jag tar en treo. Men då jag tagit treon och den inte försvinner och blir värre och värre så vet jag att det är migrän. Mina symptomer brukar vara: metallsmak i käften, börjar se suddigt - bl.a bokstäver och objekt, nästan lite som bakfylla då hjärnan känns tung och varje tanke svider, huvudet dunkar så kraftigt och sen till slut så får jag känslan av att jag måste spy, jag tål inte musik, ljus eller ljud öht.. så jag måste stänga ögonen (då jag berättade i tråden att jag brukar oftast få ont bakom ögonhålorna). Nu kom jag på att jag kanska hade migrän häromdan p.g.a mina visdomständer håller på att komma ut. Min mor har haft migrän i 2 dar nu, vet att det är just från min mammas sida dessa anfall kommer ifrån. Vi har exakt likadana symptomer och när man har migrän så är det handikappande och man klarar inte göra något, säga något, röra sig, bara ligga och gråta. För det gör ont. Så ja, jag vet att det är migrän jag har ^^PelleV Vart har jag sagt att jag inte vill ha medeciner? om du har en tablett som botar min migrän, så ge mig! jag sa bara att jag inte hade råd/tid att springa till doktorn just den dagen. med narkotika så innebär det: "rök en holk" som jag visste skulle dyka upp i tråden då de flesta tycker att man ska springa ut i snön och leta efter en langare för att få lite thc i sig och må bättre. JAG brukar/missbrukar inte narkotika längre då jag.. eller vänta, jag behöver inte förklara mig för varför jag inte gör det då det är OT. jag är ingen "naturmänniska". jag säger att jag skulle ha FÖREDRAGIT huskurer i detta fall då jag INTE hade tid att gå till doktor då jag hade migrän just den dagen och inte dagen efter.
What I said, yo!