I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Britney Spears

Övrigt - Blandat

   

2007-02-20 23:29

Britney Spears

Vill innan jag börjar skriva säga detta:

Nej, jag gillar inte hennes musik, jag gillar inte hennes stil och jag gillar definitivt inte hennes desperata försök till att vara sexig...

Nu till själva inlägget:

Britney spears skapar rubriker varje dag, det senaste med att hon rakat skallen gör mig bara ledsen. Jag ser det som ett rop på hjälp, och människan verkar behöva det. Hon verkar inte som någonting annat än psykotisk och skulle behöva komma iväg från allt. Det jobbiga är bara att en så känd människa knappt kan åka till någon öde ö i stilla havet utan att det finns en halv miljard fotografer där...

Hela Britneys öde är så himla tragiskt, världskänd när hon var sexton, gift och skild två gånger när hon var 24 och på det så har hon två stackars grabbar som ska stå ut med allt. Det lilla jag vet om henne får henne att verka som en ganska fin människa, en fin men jävligt förvirrad människa...

Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!