I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjejers fascination över att klämma andras finnar

Övrigt - Blandat

   

2007-02-19 18:37

Tjejers fascination över att klämma andras finnar

Om jag har förstått saken rätt, listat ut rebusen och löst korsordet korrekt, så finns det en rad kvinnliga aktiviteter ni tjejer vill hålla hemligt från oss killar. Det kan vara allt från hur ofta ni går på toa, vilka raggningknep ni använder eller att vissa av er gillar att äta läppglans...

Att ni inte vill delge oss information statuerad i exmplen ovan, är självfallet helt förståligt, helt klockrent, men samtidigt finns det vissa frågor, vissa beteende jag skulle vilja ha förklarade. Jag hoppas därför att vi i denna tråd kan skippa charaderna, släppa kylskåpen och bara vara helt nakna och ärliga. Jag tror nämnligen alla tjänar på detta i längden.

Men innan jag spottar ur mig min fråga (Visst, den är redan avslöjad i och med titeln, men vi kan väl låtsas för dramaturgins och spänningens skull) kan det vara på sin plats att understryka att

a) Ja, vi killar sysslar givetvis också med denna typ av mörkläggningen.
b) Ja, frågan är ställd på ett generaliserande och provocerande sätt.
c) Är du kille och aldrig skådat detta, har du uppenbart för få tjejkompisar.


Så ja, klappat och klart. Då återstår bara frågan:


Varför gillar ni tjejer att klämma andra personers finnar?

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.