Grannens katt bajsar i min trädgàrd
Som sagt, grannens katt bajsar i min trädgàr regelbundet, den har lixom gjort min trádgàrd till sin kattlàda...ÄCKLIGT ILLALUKTANDE (inget emot katten)Nàn katt-vänn som vet hur fan jag kan byta kattens ovana? Kan man lixom spraya nàtt som katten tycker luktar illa, eller tror ni den slutar om den plötsligt hittar massa krukor och saker precis där den bajsar?
Pippi for President!!!
du kanske kan lägga ut bajs från en väldigt stor och farlig katt på tomten så kanske den inte vågar skita mer
plocka upp skiten och släng det på deras tomt
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Prata med din granne, han får väl se till att ha sin kisse inomhus.
Hangaround
2007-02-19 01:31
Nu har jag inte en aning om det funkar för katter,men hundar gillar inte ättika. Testa lägga ut skålar med ättika och se om den går in på trädgården.
lägg lite kokta ägg runtom i trädgården, katter hatar kokta ägg. typ 1 på 5 grannar jag bor brevid har gjort så.. för alla har katter här ^^
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
skjut katten eller ha en hund eller nått i trädgården.. vem fan har en trädgård egentligen???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Citrus!! Häll såntdär citronkoncentrat där den pissar.
Eller skaffa en egen katt så blir det tjejslagsmål!
interior Är du säker på att det inte är samma katt som pissar där? Eller katter från samma hem?
Hahaha! Well well.. antar att det är katter som känner varandra bra i alla fall.
Allright låter som dom är dom tighta då ;) Annars brukar dom slåss och vill absolut inte pissa på samma ställe hehe!
Jag avskyr katter egentligen men jag har en soft spot för hemlösa slagskämpar, en polare hade en som drev runt hans hus som fan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sätt dej å skit brevid den så blir den nog smårädd =)
vi är överallt!
säg till den på skarpen å ge den ditt crazyface!
Jag ska skaffa en orm, fånga in den o skicka den till mig... PM:a för adress.... kan även filma när ormen slukar den:)
Skivsamlare
2007-02-19 13:27
senapstricket är annars ett säkert kort om du vill att den aldrig ska komma tillbaka, klassas kanske som djurplågeri dock?
fair enough..
kloak mular inte katten dessutom?
Högtryckstvätta fanskapet. sen kastar du kattens skit på din grannes rutor, .. följt med en tegelsten, med meddelandet "nästa gång är det dina jävla barn fattaru det??"
mama said knock you out
säg åt ägarna innan ni börjar bete er puckat?
FAN ÖRFILA KATTJÄVELN OCH SEJJ NU FÅR DU FÖRFAN TA O SKÄRPA DEJ JÄVLA DRYGKÄRRING
Min Morfars sista ord: EN LASTBIL!!!!!!!!!!!
Fram med senapen.. kör upp lite i röven på den sen kommer den nog aldrig mer skita på din tomt...
Haha håller med -leffe- P20 , spruta upp lite senap där så ska du få se att katta inte kommer att göra dej några besvär!
Live Hard, Die Young
Sätt lite råttfällor med nått som katter gillar jättemycket... eller gör en sån där fälla som Emil Fångar Krösamaja med i Emil i Lönneberga. Det är två stensäkra tips
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Jag tycker det e fuckedup att katter tillåts springa runt hejvildt. Jag menar hundar eller andra får ju inte det så varför ska kattar få?
för kattkorvar är fredliga och hundkorvar är sjuka och läskiga!
PAO!
Det är sånt man får ta om man har trädgård, tyvärr :/ Så länge katterna gräver ner skiten i trädgårdslandet stör jag mej inte alls på det. För där går jag ju ändå inte och luktar och så ser man ju inte det heller.
döda katten o skit i grannens trädgård? nä men allvarligt det ätr väl inte så farligt? svårt att få katten o inte skitai din tr¨dgård....
ställ ut mat till den.. vänj den vid att du matar den katter bajsar inte där dom äter... så de funkar ett tag.. sen när katten tycker att du är snäll rä det ju bara göra som någon av ovanstående sadister tycker... elelr så tar du bara på dej höga kängor och sen stampar du bara ihjäl katt jäveln??
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
va fan låt den bajsa i trädgården , bra för gräset och blommorna;D
-.-DMX-.-
Bra för gräset och blommorna, MEN, vidrigt för mej att ha den jäkla lukten i näsan varje gàng jag ska chilla i min trädgàrd. Nej, jag tror jag kör pà vatten spruttan...inget ont i lite vatten
Pippi for President!!!
CATFIGHT!
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
var ju nån snubbe tror det var i skåne som tog fram geväret och sköt grannens katt. kan ju kanske va en ide. eller släng vatten på den varje gång den kommer så borde den rimligen lära sig tillslut
Släng ut vitlök på tomten då håller de sig borta seriöst! :P har testat det själv på landet, för vi har havstomt med sandstrand å kattfan sket ju där så fick vi tips om att kasta ut vitlök, sen stack d :) Lycka till! ;)
Snacka med ägaren innan du dödar katten, när du snackat med ägaren så kan du ju döda katten. Nej, här ska inga katter dödas. Det är väl bara att skrämma den, ställ ett Lejon i trädgården, skräm den själv, spruta vatten på den, kasta skiten på grannens trädgård eller vad som helst. Såå svårt kan det ju inte vara.
hugg av kattens huvud och lägg den i din grannes säng när han sover. eller gräv upp all skit och spara den i syltburkar som du sen kastar genom grannens fönster
UK