I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Alkohol - verkliga/sjuka drömmar!

Övrigt - Blandat

   

2007-02-17 02:54

Alkohol - verkliga/sjuka drömmar!

ok, hade ett race som varade 24/7 sen förra onsdagen till söndagen, drack en hel del sprit och öl (7.3or) i mängder ett par stycken....har gjort detta innan....men nu kommer jag till saken, har sen söndags natt tills nu drömt så sjukt verkligt spå ni fattar inte....detta går inte ens jämnföra med "sluta röka drömmar"! kan berätta

1. Jag ligger i min säng, då blir jag väckt av att min bror och en polare kommer in med chipspåsar, jag fick 3 chipspåsar + dipp som dom köpt med sig till mig, och vi sitter där o sätter på en rulle, efter en stund går jag ut i köket för att hämta skål till dippen, och då har brorsan o farsan vaknat som ska till skola etc, och jag säger "fan e klockan redan 6", och snackar en del med dom o så! går sedan in i mitt rum igen där min bror o min polare fortfarand sitter o vi kollar film, sen vaknar jag och då äre helt PLÖTSLIGT känns de som helt tomt o svart i mitt rum naturligtvis, och får lite smått panik o börjar leta chipspåsar etc, under sängen o så haha! sen förstå jag efter nårra min att allt va en dröm!

2. Jag drömde att på nått sätt så hamnade en stor svart spindel i min säng, och jag vaknar o bokstavligt talat hoppar ur sängen o skriker o skara runt me täcket o hoppar runt i ren jävla panik för spindeln, sen upptäcker jag ännu en gång att det är en dröm, farsan kommer in o undrar vafan jag skriker om!

3. Jag råkar av en händelse hänga med min polare som hämtar stöldgods av en kvinnlig busschafför (?), tror det är en dvd spelare eller nått, och påväg ner till en närliggande skola som ligger där jag bor för att förmodligen sälja skiten, då helt plötsligt blire razzia o hela jävla skolgården fylls me poliser/polisbilar och och då blire lite cops känsla över de hela för dom beodrar att lägga oss ner osc på engelska, och sen skickar dom oss till häktet, "aha då åker man i fängelse nu med" tänker man typ, och jag sätts i ett rum med 2 andra "intagna" som jag börja tjabba med osv, sen ska en vakt hämta mig på förhör men stanna i nått rum på vägen med mig o börja smörja in sig med nån "cocktail" liknande smörja o upprepar "mmmm de här gillar du va", på ett sexuellt sätt, sen händer en massa andra saker, o jag vaknar o är säker på att de har hänt o undrar hur FAN har jag hamnat hemma i sängen :S

aja finns många många mer drömmar som har intäffat denna veckan, men orkar inte skriva mer nu, men till saken nu då, detta kallas nått? de ska tydligen va att man hamnar i nått hallis-dröm liknande tillstånd? 







BAHA!