I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

puckade saker DU sagt

Övrigt - Blandat

2007-02-14 16:23

puckade saker DU sagt

har ju varit en del trådar där man ska bjucka på roliga prylar som äns polare sagt.. nu är d dags o spilla ut va DU sagt för sjuka grejer!

ja kan börja:

nej byt tillbaka, det var ju en asfet hiphop låt! eller var d kanske bara dålig mottagning?

http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71

2007-02-14 16:26
I helgen var jag riktigt paj och låg och kolla/lyssnade på när min polare spelade gta vice city. Eftersom jag såg dubbelt så pallade jag inte titta hela tiden utan lyssnade på radion. Helt plötsligt spacear jag iväg och kläcker ur mig:
- "Det är lugnt, jag har redan sätt det här avsnittet!"
Trodde det var nåt tv-program eller nåt :S.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-14 16:57
hehe vi fickk jag av några vakter och mitt av allt så säger jag dom har ju ficklampa vad orätvis

2007-02-14 16:58
Varför säger man lungor när man bara har en?
Man har två!
Okej men villken andas man me då?

Det sorligaste är att jag var helt nykter på alla sätt, jag var bara riktigt korkad.
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2007-02-14 17:03
Michelle

Poppe P14 i tråden "Dummaste eller trögaste kommentaren"

haha min syrra för typ två år sen tror jag
"varför säger man lungor om man bara har en"
jag förklarar att man har två, hon säger
"men om man har två, vilken andas man med?"

My heart lives in my vagina.

2007-02-14 17:39
haha talförmåga:D
Anima Sola

2007-02-14 17:42
mina polare stod o snacka om att en av dom hade blivit av me halva fingret i en grind när han va liten, ja står lite längre bort o kickar boll så ja hör inte vad dom säger. precis när han har berättat hur han blev av me fingret kommer ja fram tittar på honom och säger- sooft!

2007-02-14 17:49
Jag sa idag:

Fan då hinner jag gå på spanskan, tyvärr!!

Så gick min spanskalärare bakom oss :( Sen vågade jag inte gå på lektionen så det blev ännu värre haha.

2007-02-14 17:58
När vi va 14-15 år gammla jag o ett par polare så exprimenterade vi med droger. Så låg vi hemma hos polarn o de va första gången vi tog detta ..

Så sa kompisen något som jag uppfattar med " vill du ha te? "
så svarade jag " Va ,te? "
men egentligen sa polarn släck lampan. Än idag några år senare så nämner dom detta..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger

2007-02-14 18:46

en stjarnklar kvall pa vag for att festa..hade inte forfestat

Jag till min rumskompis:
Soul, titta stjarnorna folfoljer oss.

Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss

2007-02-14 18:48
mhm

2007-02-14 19:06
otroligt många korkade.
ett av dessa

sitter i en dörröpning, lite dragen. så kommer föräldrar på stan fram till mig o vill släpa hem mig o påstår att ja kan bli våldtagen, och då protesterar jag vilt
- våldtagen? på en onsdag? nej tack det kan man inte.

typ.

2007-02-14 19:46
 Fan många av er slänger ju inte med tillräckligt dumma kommentarer utan bara situationen som gör kommentaren jobbig. Bara för det känner jag mig manad att bjuda på en riktigt puckad kommentar som undertecknad stod för när han var 16...

Jag och mina polare var på båtluff i Grekland och satt på rummet och drack öl och chillade. På något vänster kom vi in på hur vi föddes. En polare berättar att hans storebrorsa föddes med arslet först. Jag vet ej fan hur jag kunde lägga kommentaren, men den bara dök upp:
"Vaddå, han föddes väl inte ur rumpan?"

Blev givetvis urskrattad, och mitt försvarstal blev sönderskjutet.. Haha, den fick jag lida för... Now that's dumb!

2007-02-14 19:55
Jag sa en jäävulskt dum sak i helgen ..

jag och morsan delar på postkodsmiljonären grejen och jag har inte betalat henne än..  75:- styck i månaden

så sa hon när det började att jag var skyldig henne 150 :-

jag blev lite förvånad och kollade på henne men öppnen mun och slängde ur mig neeheeee jag e skyldig 75+75 .... och såg lite högfärdig ut :D

pappa slog sig för pannan och mamma började asgarva.. då insåg jag va fan jag hade sagt :D

Hjulet snurrar men hamstern är död

2007-02-14 20:33

har lagt så oerhört många tröga kommentarer att jag inte ens kommer ihåg någon

hö

2007-02-14 20:43
hahaha en gång nöär jag va lite då jaaa... då sa jag vaaa....HALLÅ FRÖKEN FRÄS, asså vi bah HAHAHHAAHHAA oasså jag få dåh höra detta varje dag bara, asså.....fattar inte dum man kan va *zmajl*
BAHA!

2007-02-14 21:05
ehm kul
Hjulet snurrar men hamstern är död

2007-02-14 21:27
Th1ef P12

haha det är min lille bror:P
Ta mig inte seriöst
Jag är inte på riktigt

2007-02-14 21:36
läste en lapp i skolan idag med mina polare.. stod att esteterna hade gramatikprov i engelska o då sa ja typ "hehe gramatikprov det är ju aslätt typ she was he were liksom"... tog ett tag innan nån fatta iofs :P

2007-02-14 21:49
men det är ju inte ens puckade saker ni har sagt ju...

fan jag lyckats sagt så mycket opassande o fel saker.

men jag lyckas inte komma på  nån

2007-02-14 22:44
På jobbet. Nån frågar en annan vart han fått tag på sin aloe-vera-dunk.

Han: Det är jenny som har hookat.
Jag: yes... I'm the hooker! 

2007-02-14 22:55
min syster sa en morgon "vad gjorde du i ditt rum i natt egentligen? det luktade som en blandning av knark och tobak.", varpå jag replikerar "nej, det var rökelse... den där opiumrökelsen från prag. vadå, tror du att jag röker på i mitt rum?" hehe, jag vet ju lika väl som hon att rökelse varken luktar tobak eller "annat".
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Graffare

2007-02-14 23:55
"det känns som vi är utomlands" jag till min bror när vi är utomlands
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2007-02-14 23:56
har en citatbok hemma med det allra dummaste som folket här har sagt.. bara att välja, plocka och droppa. Orkar dock inte plocka fram eller doppa allt därifrån, så det får bli en som jag kommer ihåg bara..

"Jag har sex händer, nästan"

Jag och två andra bakade. Efter att ha tänkt en stund kom jag fram till att jag faktiskt har sex händer.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2007-02-15 00:36
När vi satt o rökte vattenpipa idag skulel vi byta tobak o jag kläcker ur mig:
-ska vi byta klädeR?
-Nejnejnej, jag menar ska vi byta rök.
Och tja dem skrattade åt mig iaf ;)
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja!

Om jag var en pingvin skulle jag..

2007-02-15 00:37
"your cap is like your hair, zero!"

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2007-02-15 05:45
En gång av de få gånger jag har varit pårökt kläckte jag denna linen: "Varför finns det inte bakvänd gånger(multiplikation)?". Glömde vad division var. 
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-15 11:41

"du luktar bebis, du kan springa ett helt marathon utan att lukta illa"

2007-02-15 11:59
det dummaste greje jag har sagt ... jag har sagt en hel del dumma grejre tex:

"Kaniner är också fåglar"

"alla blommor är kommunister"

"jag är hellre snygg än smart"

"vad har de för dödsstraff i Sverige?"
(förutom att jag sen fick reda på att Sverige har avskaffat dödstraff för ett ANTAL är sedan)

=)

2007-02-15 12:12
d var någon vecka sen som ja satt hemma hos två kompisar. på bordet stod en skål med ngn slags nötter, fast dom var liksom vita o glansiga så jag drog till med:

"OOo nötter, är det riktiga?"

för nåt år sen hade jag o min smala kompis precis ätit o då säger hon:

"Fan j ag ser ut som att jag är gravid i 8:nde månaden"
varpå jag säger
"Men HALLÅ! Om du är i åttonde så är jag fan i 11:e!"
Hon tittade på mig och sa:
"Anya, man är gravid i 9 månader."
"Just det, ja..."

2007-02-15 22:15
"Fan j ag ser ut som att jag är gravid i 8:nde månaden"
varpå jag säger
"Men HALLÅ! Om du är i åttonde så är jag fan i 11:e!"
Hon tittade på mig och sa:
"Anya, man är gravid i 9 månader."
"Just det, ja..."

Hahaha, den tog fan priset!

Kom på en till när någon nämnde det gröna, när jag och min dåvarande var i sydostasien och satt och slappade och flummade hela dagarna, trodde jag att jag kommit på något som jag tyckte (då, vill jag understryka) var så himla smart att jag bara var tvungen att skriva ner det :

"Eftersom insekter flyger in i eld så kan de inte ha någon naturlig rädsla för eld. Ergo måst de ha existerat innan elden. Elden är sjukt gammal. Detta gör insekter till helt otroligt gamla djur"

Sokrates up in this mutha!

2007-02-16 15:10
aaa han verkade ju otroloigt smart

2007-02-16 16:03
Det ringde på telefonen och jag hadde precis vaknat från en powernap,

"hallå?"

De är fördröjning på min telefon så jag frågar igen

"hallå?"

Någon svarar

"Hallå?!"

då säger jag

"Vem har jag kommit till?"

..Någon asgarvar i telefonen..
Dysläktikär

2007-02-16 16:34
Jag gjorde det idag...

...har iofs bara sovit 1,5 timme inatt. Vi skulle ha genomgång av nya windows vista, presentationen börjar och föreläsaren börjar visa alla finesser.

Efter ett tag utbrister jag "Åh, shit vad coolt! Vad är det här för windows?"

Inte konstigt att hela klassen började garva...
Lägg av, är det sant?

2007-02-17 10:34
- Hur gammal är din lillerbrorsa nu?
- Han fyllde fem förra veckan!
- Aha, men hur längesen var det han föddes då?
typ, eller?