I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fyllehistorier eller liknande!

Övrigt - Blandat

   

2007-02-13 14:13

Fyllehistorier eller liknande!

Jag vill höra era bästa fyllehistorier (Saker som har hänt på fyllan, eller i liknande tillstånd)..

En kompis kusin gjorde detta:

Var ute på en krog i stan och blev på tok för full, han kände att han var tvungen att vomera. Så han springer in på toaletten och sliter upp dörren och spyr rakt in...
Han hinner inte hejda sig innan det är för sent; Det sitter en kille och skiter där inne som naturligtvis får hela spyan på sig...

Han blir chockad och vet inte vad han ska ta sig till, så av en ren reflex så ger han killen som sitter och skiter en smäll på käften så hårt att han däckar. Sen springer han ut ur toaletten och funderar på vad han har gjort, medan han hör från toaletten:

"Vakter, vakter: Det är en kille som har spytt på sig själv här och har däckat".

..Och blir utkastad,

Man kan ju tänka sig när han förklarar för sina vänner varför han blev utkastad:

"Nej, men jag satt och sket sen springer en kille in och spyr på mig och slår mig på käften så att jag däckar. Sen vaknar jag av att vakterna kastar ut mig"

"Jo.. säkert..."


Berätta något skoj nu!

Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller