Graffare
2007-02-11 08:18
Ringer ni någonsin Heta linjen?
Den på 08-51166666, nej det är ingen sexlinje. Mest en snackelinje till lokalsamtalstaxa. Hur som helst, är inte det otroligt hur många psykstörda människor det finns på denna linjen? Fick nummret när jag jobbade på ett telemarketingföretag. Kan vara rätt kul att fördriva tiden när man ska "jobba".
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
whaaaaaaat..... vad är det för telemarketing du jobbade med? jag kan minsan inte fuska mig till sakerna sådär... där ringer dom ju åt mig:(
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
haha dit brukade jag å mina kompisar ringa när vi var typ 13 eller nåt... galet... fast då var numret 111000 om jag inte minns fel... fast det finns inte kvar längre
Wisdom is wonder
vaniljj 100000 var väl numret? Sen fanns det en panchislinje som hade 100005.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Men lol, kommer ihåg att vi ringde yp 50 30 20 och sen två valfria siffror när man gick i 4an-5an :)
Klart man ringer heta linjen.
Rainman Haha... Hade glömt det numret.
jagvillocksåhaenblog.com
Hahahahahahahaha! finns det kvar?.... ahhh minnen från när man var 13-14 och ville vara ball, ringde numret för att snacka med killar. Man vågade inte säga något, men sedan efter ett tag hörde de att någon var där och man kanske sa ett "hej", och sen när killen ville prata mera så var det ALLDELES för pinsamt och man slängde på luren.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har aldrig ringt förutom när man var liten med kompisarna. Skulle varit jävligt komiskt om man ringde och det satt en tjejpolare på andra sidan av luren hehe.
vi ringde alltid 503020** och sedan två valfria siffror. "linjen" nostalgi alltså..
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
Vi ringde från stallets telefon till One2One (något avancerat jävla nummer som alla ändå kunde) och satt och sa att vi tände på sex med trädgårdsredskap. Sedan slängde man på luren och skrattade åt det i 20 minuter.
My heart lives in my vagina.
haha 503020 , det var alltid massa smygrasister som typ "jävla svartskallar , rena riket " satt ofta o lyssnade på allt jidder o ba skrattade :>
Vet inte om det är så nu, men det va så förr att tjejer ringde gratis till killar. Där stod man med kompisarna i en telefonkiosk och ringde med pipig tonårsröst, med febrila försök att låta som en tjej, och tafatta försök att hålla sig för skratt! Skrattar gott åt dessa minnen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahhaa, kommer ihåg jävlarna som drog på hög musik och alla skrek "SÄÄNK SKITEN". Haha det var tider det.
steevoo: HHHHHHHHAHAHHAHA et minns jag :D
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
hahaha LINJEN ! har inte ens haft i tankarna på många många år vi hade scratch- och jugglingbattle med några snubbar över linjen en gång.. nån som känner sig träffad? haha vilka minnen!
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
och LINJEN, i min mening, var förstås 503020XX
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
Haha, min kompis ringde dit och låtsades vara tjej, sa att han (killen han pratade med) skulle leka med sig själv så när han hör att han gör det så pratar han med sin vanliga röst och säger "Jag är 14 år och kille..." så slänger hetalinjen killen på luren :P. Aldrig skrattat så mycket åt något sådant.
*snaark*
Ringde också dit en massa i mellanstadiet, när vi inte hade något bättre för oss. Innan man fick komma ut på linjen var man tvungen att ange sin ålder. Ansträngde sig alltid sjukt mycket när man sa "19" eller "21" och ibland gick det och ibland inte.
Men dom spärrade mitt nummer tillslut, så att vi inte kunde ringa dit längre.
Brukade ringa en del och driva när jag va liten :) fett kul.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
503020, haha det var ju fett kul med linjen
I'm watchin all of ya because your game is so poor
503020 gav mig flashbacks. Drog nog upp volymen ibland, förlåt. Sen sjöng vi svenska nationalsången för nöjet att höra alla skrika "JA SKA CUTTA DIN MAMMA SVENNEHOOORAAAA, ABOOO, SÄÄG VAR DU BOR DIN FEGA FITTA DU JIDDRAR MED OSS DU JIDDRAR MED HELA BOTKYRKA JA SVÄÄÄR DIN PAPPA ÄR EN MAMMAA JIHAAAD"
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Haha 503020 är ju verkligen nostalgi på hög nivå. Där spenderade man många roliga timmar i lågstadiet, fan vi ringde tillåme från vaktmästarens rum på skolan. Good ol times.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Har nog faktiskt aldrig ringt till heta linjen vad jag kan minnas :) Verkar som om man missat en del
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
08-503020** var tamejfan underbar.. specielt på nätterna när det inte var så många som pratade.. kunde man prata med nån trevlig flicka eller två ;) fast det måste ju vara runt 7-8 år sen den försvan?
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
bojjarn haha där brukade jag oxå hänga, haha :) de va ändå kul.. Jo, den finns kvar, men den e inte som den va förut.. å de e 503019** nu hehe Jag vet mycket onödiga saker:)
AngeliC F21 Livsfarligt, nu när du gett mig det nya numret kommer jag säkert falla tillbaka igen. jag är för gammal för såntdär nu! ;)
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
bojjarn P22 haha, ojdå , förlåt! haha =) Nej, ring inte dit, de e skit :)
08-5002030 +*** äre som gäller nu.. Där regerar skåningarna!!!
Wesslan är din fader
Th1ef P12 haha one2one va ju världens grej, numret sitter klistrat i hjärnan. 020999099!! aftonbladets chatt och one2one.. de va tider de
Jag mins när jag var 13 14 år o vi brukade ringa från skolan, o på den där linjen fick man säga sin ålder sås kulle nå dator tydligen bestämma om rösten var på en person somv ar över 18 eller inte...för om man inte blev godkäns så...las det på automatisk... how ever brukade vi jämt ringa ditt o snacka me en massa skumma människor o vi drev så jävla mycket så det inte sant.. riktig dumma killar där alltså.
Haha, ringde också alltid till den där 503020 linjen och tjaffsade med allt och alla. Hade så ljus röst när jag var liten att dem alltid trodde jag var tjej och det tyckte jag var feeeett irriterande...
SirBoss F13 nej, 020-979 759 Vare väl till One2One. I mellanstadiet gick vi alltid ner till centrum och ringde från telefonkioskerna och pratade sex med snuskiga gubbar. Efteråt mådde vi illa och ville spy. hahah.
Jag ringde och lekte tjej förut , sa att en kille skulle hämta upp mig vid ett hotell i stockholm undra om han åkte dit x)
Graffare
2007-02-12 22:01
Ja, fast 08-511 66666 är ju det bästa de andra linjerna funkar ju inte längre och one2one är ju inte samma sak det är ju en sexlinje!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Jag både ringer och skrattar fortfarande. Phone Café is the shit.
åh sånna sjuka minnen från den där 50-30-20 skiten >_<
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
haha fan va 90tal
Femme fatale
de fanns nog flera nummer, minns att dom alltid sa.. svårt att komam fram ring balbalbalablabala...
det fanns ett nummer, minns inte vad, där personen stönade. (inspelat) hela klassen ringde dit för att lyssna. man var sjuk när man va liten :)
Femme fatale
50 30 20 66 brukade det oftast bli satt fan alltid i gymnasiet på rasterna och drev med folk, så jävla härlig linje det där sjuka flashbacks man får hehe
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
hahaha 503020**, helt underbart. Brukade ringa dit och köra massa din mamma-skämt.. coolt var det också när jag en gång skulle ringa till en polare men ringde till linjen först bara för att ropa djurgårdeeeeen.. - djurgården djurgårdeeeeeen! - Jonas? - Pontus? - Tjena fan, kommer du ut? - fo sho.
No cake for the impurity!
Fan, när man gick i åttan så hängde man alltid på One2one, min poilare brukade alltid ringa dit och låtsas vara tjej, han fick en del gubbar att leka med sig själv, sen urartade det alltid. Minns att han lämnade ut mitt nummer X antal gånger till gamla gubbar som ringde och väckte mig mitt i natten.Trevliga minnen.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
hahaha ja 503020 ringde man ju i mellanstadiet, ringde och låtsades vara tjej och så.. haha fan vad kul det var :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
fan min kusin vart ihop med en kille från heta linjen dem var typ ihop i 2,5 år eller nå sånt
Ingen klass - Bara stil
Graffare
2007-02-15 15:41
freakish
Nej men shit finns den kvar? Vill nog bevara det charmiga (nåja) minnet jag har från högstadietiden då man kunde ägna en hel kväll med polarna åt att ringa in och driva på heta linjen.. Ah, memories....