I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vissa dagar är så jävla dåliga.

Övrigt - Blandat

   
Skivsamlare

2007-02-10 21:10

Vissa dagar är så jävla dåliga.

Vaknade idag, bakis som ett djur. Brevid mig låg iofs min flickvän, men det är där det positiva stannar. Har supit bort de lilla pengar jag hade också. Följde bruden till tunnelbanestationen och sa hej då. Skulle köpa cigg, men nej, då hade jag glömt kortet hemma. Dagen gick, huvudvärken ackompanjerades av sträckningen i benet jag fick igår som gör så jävla ont.

Fick då reda på att routern som äntligen skulle fixa internet i mitt rum inte fungerade, såklart. Woho.

Så, för 30 minuter sen tar jag ut i ett -10 gradigt Stockholm, skulle upp till affären som ligger 10 min härifrån, helt absad av nikotin & värken i benet gjorde inte saken bättre. Kommer upp till affären precis före stängningsdags och säger "Marlboro" helt trevligt. Killen, som jag köper cigg av i stort sett VARJE dag frågar efter leg. Nepp, det hade jag tydligen inte och han ville inte sälja trots att han måste känna igen mig.

Fly förbannad går jag hem och inser att jag tappat mitt leg under gårdagen. Så, nu är jag här, utan legg och cigg, med huvudvärk & ett så innihelvete värkande ben.

Hur i helvete kan vissa dagar vara så keffa? Gah..

ursäkta för eventuella stavfel

http://www.soundcloud.com/adamkross