I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Kommer i andra hand"

Övrigt - Blandat

   

2007-02-10 00:24

"Kommer i andra hand"

Min flickvän, alltså hon är världens bästa flickvän. Hon är helt underbar! Men ibland, då kan hon vara helt off och knappt prata med mig.. Jag är ett s.k. "ungdomsproffs" i fotboll och tränar i stortsett hela tiden. Men all ledig tid spenderar jag med henne, iaf största delen av den! Så vi ses näst intill varje dag, alltd när hon vill träffas så tar jag mig tid för det. Men ändå är hon sur för att jag tränar för mycket och att hon "kommer i andra hand". Jag har kontrakt och får betalt för att träna, jag kan ju inte skita i det liksom.. Så det kan hon vara skitsur på, ändå tränar jag nästan bara morgonpass samt några kvällar i veckan, men vi har ändå mycket tid tillsammans. Jag bjuder ut henne på fotbollsmatcher (hon är ganska intreserad av fotboll), bio, konserter, ja, allt hon vill.. Vad ska jag göra för att hon inte ska känna att hon komemr i andra hand? :S

Tacksam för tips! :)

http://avspark.se.nu/