I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min katt älskar mig bara när jag bajsar.

Övrigt - Blandat

   

2007-02-08 17:27

Min katt älskar mig bara när jag bajsar.

Ja, i många år har jag nu funderat över varför min katt bara älskar mig när jag bajsar.

Jag har två katter här hemma, min kvinnliga katt Mimmi är hur kelig och go som helst, sover alltid i min säng och älskar att bli klappad. Hennes manliga motsvarighet Charlie däremot, han är skygg, rädd och mesig.
Närmar man sig honom springer han alltid iväg, smyger man sig på honom när man sover och börjar klappa honom vaknar han alltid skräckslagen och springer och gömmer sig. Man ser inte så mycket av honom under dagarna.

FÖRUTOM, när jag bajsar. Varje gång jag går in på toa och sätter mig så tar det max 10 sekunder, så kommer han springandes och börjar stryka sig mot mina ben, och vill bli klappad.
Det är nästan så han vill hoppa upp i mitt knä när jag sitter där och trycker, men då får man knuffa bort honom. Han är helt plötsligt överkelig. Men direkt när man börjar sträcka sig efter papper så förstår han att det roliga är slut och han går lugnt och förnöjdt iväg igen.

Så, varför älskar Charlie mig bara när jag bajsar?
Har min hankatt en bajs-fetisch?

Någon som har samma "problem" men sin katt/hund/syskon/släkting eller nåt annat?

Tacksam för svar.. Och Charlie, väl mött på toaletten imorgon när det är dags igen! 

CAMPIONI!