I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sömnproblem

Övrigt - Blandat

   

2007-02-06 21:58

Sömnproblem

Ja. Jag kan omöjligen få någon sömn. Jag går upp typ 06:30 varje vardag efter kanske 2-3 timmars sömn och är vaken hela dagen förutom en halvtimme på eftermiddagen någon gång ibland. Detta är sjukt jobbigt. Jag kan inte få någon ro för min hjärna verkar aldrig ha arbetat klart. Men jag känner mig aldrig mer eller mindre trött på dagarna, det är bara huvudvärksgraden som varierar.

Hur mycket jag än försöker, eller vad jag än gör, tycks jag inte kunna sova någon längre tid. Och efter de 2-3 timmarna på natten känns det inte som jag sovit, utan mer bara vilat lite.

Jag har rutiner. Jag tränar och jag äter regelbundet och allt det där. Min kropp kan vara trött ibland, men mitt huvud är ändå klart och vägrar ta emot kroppens signaler. Det känns som om det finns så mycket saker i min hjärna att den inte nöjer sig förrän den bearbetat klart allting och detta håller mig uppe.

Jag är vaken sådär 21-22 timmar/dygn och jag orkar inte längre. Har testat receptfria sömnpiller, det sög, fungerade inte alls. Jag vill helst inte droga ned mig och bli beroende av något tungt heller, men nu börjar jag fundera på om det är enda alternativet.

Någon som har tips, är med om samma eller helt enkelt vet vad fan det är med mig?