Tatuera mig i polen, krakow...
Tjenare jag åker ner till polen nu till sen våren och tänkte piffa upp min arm med en tatuering. Ngn som har erfarenhet av tatueringar i polen (krakow) helst om ni själva har gjort inte typ mormors farbrors kusins katt som tatuerat sig. jag undrar också om ni kan rekomendera ngn studio för tatueringar jag vill knappast ha hiv :S :) peace
~~ when you wasn't famous... ~~
hehe jag hade inte vågat tatuera mig i polen
ask Beavis, I get nothing Butt-head
40-års kris?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tvivlar starkt på att någon som hänger i Blandat på Whoa har tatuerat sig i Polen (Krakow) Och jag rekommenderar dig att göra det hos en välkänd tatuerare i Sverige istället för att slippa obehagliga överraskningar. Varför tatuerar du dig inte i Sverige?
My heart lives in my vagina.
det är ju bara att glida in i radome shop och kolla om dem har det rent och fint.. annars kan du googla...
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
dyrare i sverige + man måste vara 18
Du är ju 42?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jafea P42 Jag känner flera som tatuerade sig i Polen när vi var där för ett par år sen. Minns inget namn på någon studio, men alla som gjort det fick fina rena tatueringar utan diverse sjukdomar eller konstigheter.
Så jag tror inte du behöver vara särskilt rädd, såvida inte stället du går till verkar skumt eller skitigt, men då är det lätt att hitta ett nytt.
Krakow är för övrigt en nice stad.
...and I'm out!
Tänk om de har bristande engelskakunskaper, och du kan inte polska? Fan lide nojjigt ju, det är ju ändå en tatuering liksom. Inte fan vill man få en rosa smurf på ryggen där man ville ha en tribal eller något lökigt
får man fråga vad motivet är för något?
Han är under 18, något "jävligt coolt!" ... Säkert en döskalle eller en yxa... Eventuellt en eldsprutande hobbit med weed i munnen. :X
GAIS på underarmen och den kommer sitta hela livet kan jag lova
Visst fan kan man misslyckas med det.
Still in the bridge
Lite skum fråga eftersom där nere är precis som här i Sverige - vissa studios är hur bra som helst medan man gör bäst i att hålla sig borta från andra. Ta en titt på lokalen och utrustningen innan du bestämmer dig. De flesta har den senaste standarden och följer alla regler om hygien osv. Du behöver inte vara särskilt skraj, alltså.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
alla tatuerare kan skriva med bokstäver speciellt en sån vanlig text, sen så skiter jag fullständigt i vad annat folk tycker om tatueringen... :)
Jafea: Visst, om du nöjer dig med mindre så.
Still in the bridge
har en polare som har acab i sån text på underarmen o klåparen till tatuerare misslyckades med den. e lite skev o har ojämna bokstäver så fan ta nån som du tror klarar det. googla!
Ingen klass - Bara stil
fuckfuckfuck skönt nick
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Jag tatuera mig i Polen, Krakow för 5 år sen, kommer inte ihåg var stället låg, mer än att det va i ngn skum gränd och att ingen kunde engelska, men vad gör man inte när man är 15 och vill va lite cool. Blev helt ok och är HIV fri :)
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
Mm, synd nog så är man ju inte 15 hela sitt liv och förhoppningsvis får en lite bättre bild av vad det innebär att vara cool.
Still in the bridge
tack för tipset jadis skulle vara jätte bra om du kunde minnas va studion hette den har förhoppningsvis inte blivit sämre på 5 år... kommer inte tatuera in GAIS på armen för att vara cool ;)
kalla mig galen men om du inte gör det för att va cool,gör du de då för att du e gaisare? finns en studio i gbg som gör de på dig utan att snacka om ålder skicka pm om du e intresserad
Mm, ska kolla runt lite med dom andra som va me, om ngn av dom mins vad den hette, eller vart den låg :)
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
tack för länken, kan ju inte polska i och för sig är detta en firma i krakow ?
hm en vanring bara. om de blir nå fel och du måste åka hem till sverige kan de bli svårt at låta dem fixa felet. jag hade gjort det i Sverige. har gjort misstaget att pierca mig i Spanien. allt blev helt galet
Femme fatale
Krakow är fett hype!!
um dois...
finns ju grymma gaddare i polen.. hade dock sett till att få reda på vem jag ska gå till innan jag gjorde det.. går man till en av de råfeta så är det inga problem alls.. kan inga namn dock.. har för mig att min kompis gaddare brukade åka till just krakow och gadda sig.. det som gäller när man ska gadda sig utomlands är att man ska vara säker på hos vem man ska göra det.. inte så att alla andra länders gaddare skiter i allt vad hygien heter, de är proffs de med och bryr sig nog lika mycket om sina kunder.. sedan finns det ju länder där det finns fler oseriösa gaddare än här men det är en helt annan sak..
lolpolen enjoy your aids
"I lay chicks like mother goose"
skit shyst alla som tipsat skall bli härligt och åka ner och få en gaddning på armen :)