Hur förvarar man bäst nybakat bröd?
Som rubriken...
Please, save me Jebus!
i plastpåse----ja e bagare=) fast full jusrt nu...
DETTAÄRMINSIGNATURDENÄRRIKIGTFETFAKTIST!
fulla bagare är tydligen värdelösa... lägg lite tyghandukar över brödet och låt det svalna. sen så lägger du det i plastpåsar och fryser in det. eller?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Låt det svalna ordentligt först, annars blir det gravt geggigt. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Plastpåse ska man inte ha i, det lärde man sig på hemkunskapen när man var liten. Inte direkt efter man har bakat dem.
cheers mate
Please, save me Jebus!
dirtyfist det är ju bara om brödet är varmt. men det säger ju sig självt att man inte ska lägga ner något hett i en plastpåse!tuggarn erkänn du bara ville skryta med att du hade bakat bröd! :)
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
hehe, inte jag som bakat. det är flickvännen
Please, save me Jebus!
svalna på galler, in i påse, in i frysen. bullar kan man lägga under en handduk, men inte stora bröd ty det lär ju säcka ihop på stört isf.
min farmor lägger alltid tyghandukar på sina bröd och hennes är perfekta!
frys in det!! fast då kommer det fan inte smaka lika gott sen. Det allra bästa är om du bakar nytt bröd då och då, så du alltid har ganska färskt bröd. Krånligt, ja. Men vill man ha gott bröd så.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Krävs nog mindre energi att komma fram till en egen lösning än starta en tråd på ett internetforum
All makt åt Tengil, vår befriare<br>
Graffare
2007-02-03 23:51
muffinbakar mabande slår till igen med en klockren bak-kommentar!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
PuGe ursäkta, baked Rhetoric var först!
Graffare
2007-02-04 00:22
men mabande är mer skillad! duel him and fail!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
inneslut brödet i vakuum.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, rhetroics farmors brön är perfekta.. nice. nybatka bröd förvaras bäst i magsäcken, ät upp allt direkt, då e det godast )=()
Jag vill verkligen inte kommentera någonting om Rhetorics farmors brö'n, men det är svårt :) I övrigt så vill jag bara säga att Rhet har koll på bakandet, så jag behöver nog inte hänga ut här alls :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Som sagt, låt det svalna under en handduk, och sedan frys in i gärna dubbla plastpåsar! Ska du ha det framme så förvara det i papperspåse!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
vi har en brödlåda. om du sottpar brödet i en plastpåse, och sedan lägger det i en brödlåda kan det inte gå fel
that's right bitches!!! props från kakmonstret själv... mabande! holla back hallelujah
vad händer om man lägger in dom i frysen direkt efter dom kommit ut ur ugnen?