Producent
2007-02-03 18:40
Tips på bra hårvax!
Tjolahoppsan! Joo jag har väl testat ungefär 30 olika hårvax i mitt liv men aldrig hittat något bra.. Så ge mig lite tips :) Vill ha något som inte gör att håret ser fettigt ut men som ändå håller håret på plats bra! Helst något som knappt syns att man har i håret men som ändå får det att stå på plats! Om det finns :O Ska länka en bild strax..
finns det vax ens som inte ser fettigt ut? :O
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Det där gröna skiten. Bra.
Producent
2007-02-03 18:46
nuss F22 Det finns sånna som ser mindre fettiga ut iallafall sen frågar jag er om ni vet nått som inte ser alls fett ut :)
Producent
2007-02-03 18:48
rätt P1 Menar du
D:Fi kanske?
dawell: vax är fett. prova "lera" istället! Matrix har en skitbra, finns hos frisören
Dawell P17 Minns inte. Det var en grön burk. Det enda jag minns.
Mitt heter typ, Nak, outacontrol.... Jeevligt schysst är det! frisören fanns det hos, D:fi ska ju vara schysst med!
Producent
2007-02-03 18:51
rätt P1 Tack för hjälpen!Azziz F19 hmm det har jag aldrig testat? Det kanske är det folk använder när dem får så klockren frilla då :D
Producent
2007-02-03 18:52
D:fi är bra men det ser lite små fett ut och blir förstört bara man typ glömmer locket öppet för en kväll..
Mkt möjligt, det håller iaf håret på plats men blir inte stelt som gele och inte fett som vax. jedebra. sebastian har även en annan variant men den kostar 300:- =/ matrix ligger runt 100lappen
Producent
2007-02-03 18:56
Tack så mycket :) Får väl testa matrix då, och funkar det inte blir det fan sebastian ;)
Producent
2007-02-03 18:59
hmm sökte på typ matrix lera eller nått på google och då kom en burk som jag använt för inte länge sen upp.. och den var inget vidare, den såg fettig ut och höll inte håret på plats alls särskilt bra :(
azziz, hur blir lera i håret? kan man välja olika färger?
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Dawell: kolla
här .
Detta är Sebastians.
aldrig upplevt ngn av dom som fet..hm..
nuss: kan vara svårt att fördela i långt hår , så i långt hår är det inte särskilt effektivt, men det är ungefär som wax, fast matt.
azziz, okej! riktigt roligt detdär om synsam i din blogg.. patetiska jävla idioter haha..rätt ägda.. Och sjukt detdär me att harrypotter vek ut sig.. helt stört hahaha.... man får en annan bild helt
har du hyffsat kort hår ska du ha torrvax. finns hos frissören som har nämnts i tråden, gluck :)
-ò_ó-
Graffare
2007-02-03 21:59
DaxVax Röd är guld för dreadlocks iaf!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Den blåa D:FI är tveklöst den bästa jag har testat. kostar runt priset varierar mellan 180-240 vart du köper den.
Bullar o mjölk är fan det bästa som finns.
Dawell P17 Ska du fixa frillan nu också. Vad blir nästa steg?
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Fructis är helt okej! testa det! kostar ungefär 50:- på Hm
Live Hard, Die Young
Köp skiten på ÖB,10 spänn stor jävla burk
L'anza, Urban elements(molding paste). Helt klart det bästa jag haft någonsin. Kostar runt 160.
jag har faktiskt ett som heter HOP! av Lakmé. Ett lervax alltså-Funkar superbra. tror det kostar 150 spänn eller nåt. Kanske nån sagt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fudge e sjukt bra , sen typ urban elements e grön tub den e cokså bra , dom luktar najs som fna också .
Sebastians crude clay är bra
efter många års av daxwax avändande började mina stackars hårfästen ge upp hoppet. Efter en lång tids väntan på det ultimata vaxet har jag nu funnit min skatt, H&M Gel Wax det är sjukt bra! får håret att stå hur du än vill ha det, kostar bara 35 kr. och går bort efter 3 sekunder udner rinnande vatten. bra till tjockt "arab" hår =)
OSMO ESSENCE CLAY WAX NO SHINE skit bra vax som också luktar goooooooott!!!
och vem fan är du?
Azziz har en poäng. Sebastians lera är riktigt grymt, men dock så upplever jag att det under dagens gång tappar sin "stabilitet". Men det är riktigt bra!
Fructis vax !!!
Forumsignatur:
skriv gärna vilket hår och frisyr ni har! det som är bra för en är dåligt för en annan. vad gäller "lera" så är det ju bara en gimmick. det är ju knappast nån lera det är frågan om, utan bara en kemisk produkt som alla andra. men den kan ju vara bra för det, dock tror jag inte det går att säga något genomgående för alla "leror".
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
H&M's vax. Skitbra faktiskt, och är billigt ^ sant, bästa vaxet till väldigt bra pris
Producent
2007-02-05 18:13
Oj mycket tips :) Tackar! Kanske borde berätta vilket jag använder just nu: L'anza Urban Elements (Molding Paste) ... Det är väl helt okej men som någon annan sa om ett annat vax så tappar det stabiliteten efter ett tag och jag själv upplever det som en gnutta flottigt... Länka gärna bilder och vart jag kan köpa! Har ingen aning om vart jag ska hitta allt!?
REF 333 är bra.. kostar bara 100 spänn och funkar jävligt bra.. bättre än d:fi och dom tycker jag..
K.I.S Killaz In Suits
American Crew. Allt du behöver. Finns på frisörsalonger.
Röd Dax wax is teeh shit.. Dock ska man inte ta för mycke.
Highfive anyone, anyone?
URBAN ELEMENTS! sen har vi fudge, d:fi och maria nila på delad plats. men det är bäst o testa sig fram eller fråga hos en frisör :)
Jobba jobba, kämpa och slita
vax är wack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lila dax wax
Har du tiden? För min klocka går efter.
dax vax anvande jag ocksa nar jag var 14
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"
hoho, kommer ihåg tiden då man använde wax. Har nog haft ett 60 tal olika "waxer", min morsas bästa kompis äger en frisör sallong så får alltid gratis därifrån. (numer rakad så har inte stor användning av det) Det jag fastnade för var väl D:Fi serien, den lite mer lösa av dom (minns inte vad den hette, blåa locket iaf) Sen ska det vara hårt, för lite mer kort hår så är det Xtah från sebastian international inc. tror jag det hette. En liten brun burk.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Varning har inte läst tråden!! D:fi är mycket bra och luktar grape:) annars om du vill att håret sak se neutralt ut men sitta på plats så ska du ha fiber vax. Det viktiga med vax är att du ska gnida in det riktigt i handflatan innan du kör i det i håret så att det inte klumpar. Sen så ska du alltid ha i hela håret inte små delar
Lyricist
2007-02-06 08:22
fuck no rör inte den skiten
har testat dax vax en gång, mitt hår var formbart 7 tvättar efteråt. Skiten går aldrig ur...aldrig !!!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
hahhaha. inte förrän ditt hår ramlar av
Lyricist
2007-02-07 03:27
sluta:( Daxvax åt folket!!