I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Så gick det till när jag skämde ut mig...

Övrigt - Blandat

   

2007-02-01 22:37

Så gick det till när jag skämde ut mig...

Ja, jag vill höra era pinsamma berättelser, behöver inte vara sexrelaterade (!). Vet att det finns trådar men fresh är fresh.


Iaf jag var med om en ganska störd sak idag. Pengar = jag i skivbutik, massa rock och skit och så hittar jag till slut massa fina grejer. Bl.a en GZA-skiva. Eftersom jag verkligen inte är bra på Wu så messar jag min kompis som verkligen är bra på Wu och frågar om skivan Ohmwork är ngt att han hört talas om.

http://images.amazon.com/images/P/B00082ZQV8.01.LZZZZZZZ.jpg

Inget svar. Jag frågar killen i kassan som är typ smal popkille, han skattar åt mig och typ Wu who? Jag försöker vara lite slick så jag frågar om de har ngn hiphop-person hehe och nej det har de inte. Han kollar på omslaget och bara jaha är detta en medlem då eller? Jag ba jaja GZA, värsta killen. 

Jag köper skivan och sen en halvtimme senare svar på sms. "Aldrig hört talas om". Okej, jag kan antingen tänka
1) Vad skumt...
2) Hehe, cooolt jag har hittat ngt han inte känner till.

Väljer det senare. Nu precis sätter jag på skivan och VAD?
Det är inte alls GZA utan GZR! Någon heavy metal-grej och dessutom står det på klistermärket på fodralet att ngn Black Sabbath-medlem gästar.

Vem fan hade inte blivit lurad av Parental advisory, österländsk grej på baksidan och loggan?

Jag går inte under här men fyfan lite pinigt är det ju. Berättar för att det lindrar rodnaden. 

Now you go!

Why the fuck can't emcees emcee no more?