Så gick det till när jag skämde ut mig...
Ja, jag vill höra era pinsamma berättelser, behöver inte vara sexrelaterade (!). Vet att det finns trådar men fresh är fresh.
Iaf jag var med om en ganska störd sak idag. Pengar = jag i skivbutik, massa rock och skit och så hittar jag till slut massa fina grejer. Bl.a en GZA-skiva. Eftersom jag verkligen inte är bra på Wu så messar jag min kompis som verkligen är bra på Wu och frågar om skivan Ohmwork är ngt att han hört talas om.
http://images.amazon.com/images/P/B00082ZQV8.01.LZZZZZZZ.jpg
Inget svar. Jag frågar killen i kassan som är typ smal popkille, han skattar åt mig och typ Wu who? Jag försöker vara lite slick så jag frågar om de har ngn hiphop-person hehe och nej det har de inte. Han kollar på omslaget och bara jaha är detta en medlem då eller? Jag ba jaja GZA, värsta killen.
Jag köper skivan och sen en halvtimme senare svar på sms. "Aldrig hört talas om". Okej, jag kan antingen tänka
1) Vad skumt...
2) Hehe, cooolt jag har hittat ngt han inte känner till.
Väljer det senare. Nu precis sätter jag på skivan och VAD?
Det är inte alls GZA utan GZR! Någon heavy metal-grej och dessutom står det på klistermärket på fodralet att ngn Black Sabbath-medlem gästar.
Vem fan hade inte blivit lurad av Parental advisory, österländsk grej på baksidan och loggan?
Jag går inte under här men fyfan lite pinigt är det ju. Berättar för att det lindrar rodnaden.
Now you go!
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Vem fan hade inte blivit lurad av Parental advisory, österländsk grej på baksidan och loggan? Någon läskunnig?
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:::D:DD Jag ska ge dig något slags pris för detta, sanna mina ord! :D
Look with your own eyes - See with your own mind
Lite pinigt ja, eftersom jag tänkte att jag kanske skulle kunna börja jobba extra där... Och ja, jag känner mig icke läskunnig men det var väl grejen, I guess.
Kallade du alltså gruppen bara för "Wu"? Isåfall behövde han nog inte vara popsnöre för att inte fatta.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Nej, Wu-Tang sa jag och till och med Wu-Tang Clan en gång.
frågan är vad som är mest pinsamt, det misstaget, eller att aldrig ha hört talas om Wu-Tang.. popsnöre eller ej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SunTzu P21 Eller att som Wu-fantast ha missat två grymma skivsläpp! YOU TELL ME MISTAH! :D
PenDragon P22 har nog dessvärre missat mer än så, vilka syftar du på? :$
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hmm ja det var ju "pinsamt"
Efter punkt stor bokstav.
Det mest pinsamma är ju dock att du säger saker som "rock och skit" , men köpte en random platta för att du tror att det är hiphop. Sluta tänka i genres!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Haha det här fick mej o garva! det syns enligt mig klart o tydligt att det står GZR..
jo, eller så behöver trådskaparen glasögon.
What I said, yo!
haha vilka dryga as ni är :) herregud, gör ju ont att läsa
håller med Eccan
syumoan akoinwe!
Du funderade inte på att provlyssna, även om det nu hade varit en GZA platta så är ju inte det en garanti för att den är bra på något sätt.
all fire burns, little baby, you´ll learn
Är du full eller? det är ju helt klart ett R, dessutom har väll det aldrig riktigt varit Wu style med framtida robotar och grejer? :P
Follow the dao, right about....NOW!
Att ni tycker hon är dålig på att läsa är iofs. det mest pinsamma. Självklart letar man efter saker man känner igen och skapar en bilc av vad man vill att det ska stå. Det är ingenting ovanligt alls.
Haha shit, vilket grej. Vad gäller "rock och skit" så la jag inte speciellt mkt tyngd i de orden, irrelevant. Jag köpte den för att den var billig och jag ville börja ngnstans i Wu Tangs diskografi... Genretänkande har inte så mkt med saken att göra, jag ville mest få fram att det var stor rea-hög med 70% saker de ville bli av med.
Provlyssna? Jo, självklart men det fick man inte göra med rea-skivor.
Glasögon behöver jag säkert, annars sa floppen det.
Alltså jag bara bjuder på min tröghet för att få höra lite andras men vi skiter i det då.
äh, haha. Jag har gjort en trevlig sak. Var i Chile, det var en varm sommardag... jag fick för mig att sätta på mig min heta nya svarta klänning, och satte på mig snygga underkläder för att känna mig extra fin... Jag gick omkring på gatan helt vanligt och så plötsligt så gick jag över några galler, det kom luft nerifrån och SWOOOOSH= I did a "marilyn monroe" jag visade hela min latinbooty till massa jäkla förbipasserande (det var precis bredvid en marknad)... GAAAAH vad jag höll på att dö, jag tittade aldrig bakåt och sprang ner till tunnelbanan, varpå en man i 30-års ålderna smyger fram och säger med värsta flinet: Hon den "röda" visade mer... AAAHHHH.
skämmes tamefan...bäst att du håller dig till one tree hill-soundtracket framöver
skriv kort, helst inte alls
Har en Chuck Norris som är hyffsat pinsam. Är ute på stan och hinkar lite bira och andra godheter, för att sedan bege mig till en reggae kväll på ett av stadens uteställen. Det var reggae kväll så var tvungen att kolla läget iaf. Långt om länge så drar vi oss mot klubben och framme i kön så vägrar vakten släppa in mig för jag var "full" sa han. Så frågan dök genast upp, "så man måste vara nykter för att komma in menar du?" "-njaa, nej men du är för full.." "okej fine. jag går och köper lite korv istället!!" 20min senare Får komma in nu? "nej, du är fortfarande för full!" "jaha ja okej.." Blir förbannad som fan och ställer mig en bit bort och blir plötsligt en sinnes sjuk Chuck N. Ställer mig i strids position och köttar fram en karate spark..SWOOOOOOOOOOOOOOOSHHHH! Läsken flyger åt random håll och själv lägger man sig raklång på marken med backpains, skadat knä och en massa folk som stirrar på en. Så tack vare hänget på brallorna som jag gjorde denna underbara vurpa, mitt i den ljuvliga folkmassan :)
-ò_ó-
mlk Hahahaha... Där har vi en perfekt historia. Både rolig och pinsam :) (Alla andra här har bara varit tråkiga och inte speciellt pinsamma)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
när jag och mitt ex träffades i början, skulle jag ringa hem till honom för första gången. och så svarade någon i telefonen och jag antog att det vra han för det lät som han så jag bärjar fula mig och leke cepe med rösten, sen typ "hey baby, hur mår du?" typ. sen så sa den andra att det inte var mitt ex utan hans pappa, då fick jag nåt utbrott och började stöna och skrika i telefonen, sen efter det bar lade jag bara på. det är det absolut pinsammaste, jag tror jag grät och var helt förtvivlad efteråt också...
jag var fjorton på den tiden och ganska utflippad....identitetskris
Ja det var en fartfylld kväll :)
-ò_ó-
ibland hjälper det faktiskt att röka en holk i vissas fall.
What I said, yo!
somna på bussen påväg hem till sthlm: Så vaknar jag till av att bussen stannar(förmoligen för röd ljus eller dyl) och en snubbe med gul väst går runt på bussen(nån som inte fatat att gulka neon västar inte är på modet och vart och bajsat). Jag skrikar till tror att han är polis och gör en bus serch(vet inte varför hade inget på mig). När jag inser att dte inte är en polis somnar jag om när alla ska av bussen går dom förbi och ler lite dumt åt mig. Det va lite pinsamt
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Jag skulle bokstavligen ha dött... Jösse hare. Han liksom trodde att du trodde att ett hårdrocksband var hiphop. Hur kom du ur mardrömsscenariot med hedern i behåll? Gud så galet det kan bli.
Signatur får rum här
mlk skulle du sparka vakten elleR?kaos fattade inte vad du skrek satt du naken eller hade han med dräkten bajsat eller vad menar du med det du skrev?
kaos nu fattade jag men fattade fortfarande inte allt!
Bjöd på en öl till en ful tjej med glasögon som tydligen var upptagen i lördags. Jag förstår inte vad jag tänkte på, skämdes t.o.m. i onyktert tillstånd när deras handikappade kompis skrek ut: "HON HAR JU KILLE!!!!!111" ... Men ja, den bjuder jag också på ... Mitt liv är ett jävla skämt ändå.
tappa brallerna när jag gick ner för trappen mitt i skolan :|
"life's a garden, dig it."
Balhoo F*cking wigger!!!!!!111 :D
karl-anton, nja siktade mycket möjligt på vakten (han var inte inom range, tur för han!) men det blev någon slags spark swooop något som gick rätt åt woooden.. kul när man tänker tillbaka men då, skulle ha viljat beema mig ett par gator bort iaf! :) vet inte vart du får bajsa and shiet ifrån?! :s piiz
-ò_ó-
kortfattat: somna på bussen, vakna till, fick för mig något, skrek, folk skratta åt mig
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
nilsL - hur visste du :OO
Producent
2007-02-05 21:37
när jag var 16 ar, sa hade jag lyckats pussa rätt kille, sa jag fick följa med honom hem och ta hans oskuld. iallafall pa väg upp till hans rum, sa snubblar jag i trappan och slar i svanskotan och far sa ont att jag börjar lipa och pruttar högt, med han bara nagra meter ifran mig. ungefär det värsta som kan hända en cool 16-aring!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Det enda pinsamma jag minns är när jag skulle hoppa från en bro, d.v.s. ner i vattnet, sen kom det en massa brudar som gick på bron samtidigt som jag hoppade och kollade på mig, bör tilläggas att jag hade siden kallingar. Sen hoppar jag och så kollade dom på, så hängde kuk jäveln ut, det var jävligt pinsamt faktiskt. Vågade fan inte gå upp ur vattnet tills dom hade dragit.
crejjm: whut? Om nått så hade iaf jag varit riktigt manligt stolt där! :P brudar gillar när kuken hänger ute fattar du väl!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
haha goaste kuken
yeah dryga jävla as berätta något pinsamt istället. Bland det pinsammaste jag varit med om måste vara när jag spydde ner mina kusiners hus i Chile. Föräldrarna är katoliker och tillåter ingen alkohol... oopps. Dessutom så pajjade jag tvättmaskinen då jag skulle försöka rätta till mitt misstag på fyllan (sköljde aldrig bort spyan). Jag har nog aldrig mått så dåligt som när jag satt med morbror och hans fru och de förklarade att de var tvugna att slänga ut en syndig liten själ som jag.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
crejjm pffft, det där var väl ingenting? Jag brukar fan "hänga ut" den på fyllan.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
kom och tänka på en historia som var lite smått pinsam när jag läste Balhoos jag gick ner för en trappa på kanske 8 trappsteg med klasskamrat och så går det ett gäng på 9 brudar framför så jag går och bryr mig inte om att kolla frammåt och sen kolalr jag ut genom en ruta och då hade alla dom brudarna kommit ner för trasppan och en av dom böjjer sig fram och ska knyta sina skor och jag stöter på hennes stjärt med mitt könsorgan och hon tittar väldigt agrt på mig pga att hon nästan ramlat och lsgait huvvet i golvet.... en annan gång också när jag skulle gå snabbt ut ur matsalen och det var is på marken och halkade och rullade en bit...