I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

att ge upp en älskad..

Övrigt - Blandat

   

2007-01-26 17:15

att ge upp en älskad..

 Jag har ett fett problem.. jag har en flickvänn, vi har vart tilsammans i drygt 2 år.. problemet är att om hon inte skulle haft mej så skulle hon begått självmord för ca 2 årsedan.. hon är ständigt deppig och hatar allt som skulle kunna ses som störande.
Jag, som har vart deprimerad, mår dåligt nu igen p.g.a enne. Hon mår dåligt och gör illa sig själv. Jag gör värkligen allt för att hon ska må bra, men de går inte alltid. om jag gör slut så kommer hon begå självmord, hon har sagt de själv flera gånger. Jag vet ej om jag älskar henne och har ork, men hon är en jävligt go person när hon är glad. Hon är så ofta ledsen o de är så satans jobbigt, det påminner mig bla om när jag var deprimerad och hadde de dåligt. Jag har sympati för saker som har hänt i hennes liv, det har hänt rätt förjävliga saker, men jag pallar inte att ständigt höra en ledsen person som skulle villja ta livet av sig. Jag vill inte ha ett liv på nacken om jag lämnar henne, men samtidigt så är det jävligt kul att va med henne när hon är glad (som sagt), jag vet fan inte vad jag ska göra, hon är beroende av mig, men jag inte av henne. Hon måste träffa mig eller prata med mig varje dag annars flippar hon och tror att jag är otrogen eller nått...

Vad helvette ska jag ta mej till?

(The Streets - All Goes out the Window)

Cheers

Minnerna sitter på skorna
-------------------------------
vi alla var toys någon gång..