I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ta ett jobb VS Säga "Ädjö" Suicide alltså..

Övrigt - Blandat

   

2007-01-22 23:58

Ta ett jobb VS Säga "Ädjö" Suicide alltså..

em tjo alla em jo läser man rubriken så låter osm att jag inte är frisk. Men asså det är så att jag har varit arbetlös nu i snart ett 1 år och jag trivs verkligen med det =) men idag när jag snackade me morsan så nämde hon att jag måste ju börja jobba snart igen :( vilket suger sten hårt, vill inte alls jobba :( men nu är saken den att jag mår psykiskt dåligt eller vad man kallar det, asså ja går och trycker ner mej själv och pratar om mig själv. Och har en hellt negativ inställning till allt. Men, menst negativ inställning mot att jobba, och jag och morsan vart väll lite osams och jag fräste att jag tar hellre livet av mig än att börja jobba igen, och saken är j uden att jag menar verkligen det ja sa till hon jag är inte självmordsbenägen, men jag tycker verkligen om att vara bland folk och prata med dom och hellst av allt inte jobba me dom, men när jag tänker efter så låter jag inte så frisk i skallen men tyvärr gott folk det är så hära mitt svarta hjärta känner, ärligt tallat så skiter jag i vad folk tycker om det men asså ändå visst nog jag ja tänka mej att J-O-B-B-A men jag känner bara att det är hellt värdelöst av henne att nämna det uti mig för att vi blir bara o vänner då =( och jag pallar inte vara det med henne, men sen så känner jag att det skulle bara vara så jävla gott att få ta bort sig själv ta den "lätta" ut vägen och jag sitter gång på gång och tänker på vrf jag inte gör det, men det enda som stoppar mig är min underbara flicka. Och jag älskar hon av hella mitt hjärta. Men sammtidigt så vet jag inte vad jag vill jobba med heller =( jag jobbade som asså jag mekade med typ skotrar,mopder,motorcyklar. Men sen hände det som hände och jag har inte jobba sen dess =( och nu "måste" man väll börja med nåt jädra hellvete tyvärr.. =( de vill säga då om jag inte tar bort mig,  


   Em alla har väll läst "Ready To Die" tråden" eller ? hade bara tänkt säga killen beskriver exakt vad jag känner dag in och dag ut... Villa i frid gott folk...//Holla

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.