Den Godaste Mackan Man Kan Göra...
själv tycker jag det äär gått som fan att lägga in en baguette i ungnen, sen efter ha på smör ost,skinka och tomater ...mmmmm Hur är eran godaste mackor?
Ny gräddad Baguette + Smör + Potatissallad + Rostbiff = GAAAH! &%!#"!=#¤)(!"¤
^ Smart sagt.
Nygräddad*..
^ Smart sagt.
ciabatta olivaolja + salt på botten sen mozarella och tomat massa italiensk salladskrydda på toppen ! mwaa nu blev jag hungrig
mjao!
glmde skriva att den ska in i ugnen med :)
mjao!
horsemacka! karlsson på taket style!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
vitlöksbaguette me potatissallad mums eller chiabatta med ett salladsbald,tomat, hummus, avocado o lite salt o peppar!
sesam bröd+valfri ingridensrox
www.gbg031.se
ciabatta med smör,brie-ost och paprika är inte helt fel.
Still in the bridge
värmd ciabatta (stavning) pesto skinka mozarella tomat klonk!
mest en kul grej...? (känns barre bus)
Klassisk bakis macka; Halv ciabatta, 2 stekta ägg, en avocado, fetaost, lite tomat & sallad och bacon så klart... En annan klassiker; bake up baguetter, smör, jordnötssmör och jordgubbssylt...
the T A P dance to it 1017475779
Färskt baguettebröd efter personlig smak.. *Ost *Skinka *Sallad *Gurka *Paprika *Majonäs! Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!
Eller varför inte en varm-macka, I följande ordning: Toastmacka ost skinka Tomat toastmacka Sen tryck in skiten i toastermaskinen = YUMMIE
^ Smart sagt.
nybakt ciabatta med goudaost, röda paprikaskivor och babyspenat, kryddat med citronpeppar eller: kungsörnens tebaguette (inte vilken baguette som helst, baguette är vanligtvis det mest överskattade brödet av alla!) värmd i ugn med mozzarella, så att mozzan börjat smälta lite, med gula paprikaskivor och isbergssallad, kryddat med citronpeppar (man kan ha citronpeppar på ALLT!)
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Man kan ju inte ha både smör och Jordnötssmör... Rostat bröd med Jordnötssmör och skivad banan på är annars en riktig hit!
eller allt ska vara extra fett, absolut inget fullkornsbröd eller omega 3 smör...skinka med 50 procent fett och en coca cola till..herregud jag dreglar nu.....ge mig!
www.gbg031.se
smör, majonäs, rökt skinka, vällagrad cheddar mellan två skivor vitt. Och lite grönt om man är mes.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Ciabatta med mosad avocado, tomatskivor och örtsalt. Eller formfranska, skinka, ost och dijonsenap. Värm i toast eller våffeljärn. OH MY GOD!
formfranska kyckling majonäs curry tomat = cirkus i munnen
Kolbász for you, the Hungarian crew
jag har alltid på så mycket som möjligt. majonäs gurka tomat majs skinka tomater soltorkade tomater oliver lök sallad ost kyckling brödet spelar inte så stor roll, det knepiga är att äta den sen, har en tendens att bli ganska tjocka.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FAN ni suktar mig in i.... gaaaaaah dreggel like Homer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2 favoriter till: Rostbröd Salsasås Pepperoni Ost Pizzakrydda In i micron tills osten har smält, krydda med örtsalt. Till mina favoriter hör baquette som du öppnar och fyller med mozarella och sedan grillar. Efter grillningen så smetar man pesto över mozarellan. Gudomligt gott.
Still in the bridge
en enkel mellanmålsmacka jag brukar köra: rostad skogaholmslimpa med smör, goudaost, tomatskivor, och sen strör jag på oregano över det hela. det smakar sjukt italienskt, sjukt gott! så dricker jag oboy till det. ghött!
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Två favoriter: Grekiskt landtbröd avokado, philladelphia, tomat och salt. Grekiskt lantbröd ost, gurka och orientdressing helt otroligt!!
.,--..