I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min pojkvän flyttar =/

Övrigt - Blandat

2007-01-18 22:18

Min pojkvän flyttar =/

Hej,
min pojkvän flyttar nu till helgen, vi ska bli särbos eller vad man nu kallar det. Det är jättetråkigt men han måste bo närmare sin skola för att fixa alla kurser.

Har du och din pojk-/flickvän varit tvugna att flytta i sär (fast ni fortfarade är tillsammans)?

Det kommer bli så tomt utan han, sen kommer det bokstavligt talat bli tomt här han tar soffan, mikron osv. så det kommer bli så annorlunda + att jag aldrig har bott själv tidigare.

/c

socissi.wordpress.com

2007-01-18 22:22
Vaddåå... hur långt avstånd snackar vi om ??
The sky always had little fluffy clouds..

2007-01-18 22:25
med tanke på att hon bor i norrland där avståndet i lag är avsevärt längre så kan det nog vara en bit.

2007-01-18 22:28
 silke P77

Sant... men i såna outlaw-trakter börjar man ju köra bil i tid med att man börjar skolan.. så det e inga problem :P

The sky always had little fluffy clouds..

2007-01-18 22:29
tråkigt å höra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-18 22:37
'Kan man älska nån på aaaavstånd?
Ja, det skilljer flera miiiil.
Mellan mig och den jag ääääälskar.
Flera timmar med min biiiil
If the world didn´t suck, we would all fall off ...

2007-01-18 22:46
pite-luleå tar en timme...typ
det är ju inte långt, jag vet men det kommer bli värsta omställningen!

puh!

socissi.wordpress.com

2007-01-18 22:54
 MarreB F19
du (och din pojkvän) måste vara ett levade bevis på att distansförhållande verkligen kan funka!

Jag pluggar min sista termin i pite och jag ska skriva mitt c-arbete med en klasskompis så vi väl nog måste jobba rätt hårt så det är därför jag inte flyttar med.

Men tanken är att vi sen ska flytta ihop igen!

socissi.wordpress.com

2007-01-18 23:01
pite luleå en timme? kör du möjligt vis en epa?

2007-01-18 23:02
ja jag måste ju tänka att det ska gå bra!

men det känns verkligen som att han flyttar ut ur mitt liv, bokhyllorna gapar tomma, jag har inga mattor, ingen soffa, ingen ps2...

men jag har tur, jag har min katt mira iaf

http://i103.photobucket.com/albums/m153/cissi_ess/hopp2.jpg
socissi.wordpress.com

2007-01-18 23:04
BjörnSkifs F19

jag åker möjligtvis buss, det beror också på vilken bussjävel jag tar.
socissi.wordpress.com

2007-01-18 23:13
ja sovgrejjen blir ju helt annars..
jag kommer för det första aldrig gå å lägga mig sen är sängen cp-stor...

socissi.wordpress.com

2007-01-18 23:26
Jag bor några, hm, ingen riktig koll, men kanske 1500 mil från min flickvän... Slå det;)

Så ja, det funkar:)
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508

2007-01-18 23:29
ffyfan vad clean katt.......med den klarar du detta lugnt ju

2007-01-18 23:44
Ni kommer ändå kunna träffas på kvällar och varje helg och så, när ni känner för det. Min pojkvän flyttade tillbaka till Stockholm och jag bor kvar i Malmö i väntan på ett jobb i Stockholm. Det är jobbigt, men det får gå. Måste man så måste man. Och det finns fördelar också. Man får tid att sakna varandra lite och så.
shake it!

2007-01-19 00:30
Frågan är väl snarare hur lång tid det handlar om snarare än hur långt det är? Så, hur lågnt är det?
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-01-19 00:30
LÅNG TID :| menade jag så klart
Look with your own eyes - See with your own mind

2007-01-19 00:34
cilia F22

Vet inte om du har svarat på det här.

Men var bodde ni? och vart flyttar han? och hur långt är det i mellan er då han flyttar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-19 03:18
kan inte du flytta med honom då? slipper han kanske bo i student boende om nu de e fallet?
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "

2007-01-19 05:21
Haha gillar allas inställning här, 25nya pojkvänner har du iaf fått :D

Nu är det bara o börja inhandla nya möbler och allt, starta om på nytt och få välja precis vad du vill ha, det är ju grymt kul att starta om sådär även om själva avståndet är värdelöst, men ni har ju trots allt kvar varandra,

Detta kanske också blir en läxa till tjejer som inte låter sina pojkvänner sova när de har tentor pga de har sina behov, yepp jag var tvungen att flytta och nu önskar hon sig en påse batterier i födelsedagspresent!

SHOW Stockholm | www.showstockholm.com

2007-01-19 07:34
If there´s a will, there´s a way.
Kom igen för fan, kärlek är la en grej som är värt att kämpa och offra sig lite för. Se positivt på det:

tom säng: mer plats att rulla omkring
ingen inredning: köp grejer du vill ha eller känns dig lite härligt bohemiskt fri. Första alternativet att föredra.
pojkvän borta: tid att umgås med kompisar
en timmes resväg till honom: du kommer lära känna en ny stad

Om man gör slut för att man bor en timme ifrån varandra så hade inga förhållanden i större städer fungerat. Det här ska du fixa vetty.
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...

2007-01-19 08:26

Jag kan flytta in med dig, oroa dig inte. Jag kan dansa och laga mat.

k1337oris

2007-01-19 09:47
haha PenDragon var ju klart skönast i tråden förutom bilden på katten :D

sen säger jag bara till trådskaparn: håll ut. det kommer fixa sig. du vänjer dig nog rätt snart och ni kommer ju kunna ses ofta ändå verkar det som. + att ni sover hos varandra då och då : ) its all good!

2007-01-19 10:07
btw...våra första 2 år tillsammans var med 26mils avstånd, det funkade.

Det funkar om man vill. Mellan mig och Rowmire så var det 90 mil (tror jag) under vårt första år tillsammans. Det funkade. Nu är vi gifta sen ett år och 3 mpnader. Tillsammans i nästan 4, 5 år. Det funkar. Jag lovar.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2007-01-19 10:10
jag bor i grekland, min pojkvän bor i skåne - det är bra bit och vi klarar oss, tricket är att "hälsa på" lite då o då, för oss ca. var tredje månad...
Science Genius Girl

2007-01-19 10:11
jag och min pojkvän är särbos och vi trivs väldigt bra med det. vi sover oftast ihop, men det är otroligt skönt att kunna vara ifred lite eller lämna honom ensam om han behöver plugga eller så. tror och hoppas att det kommer att gå lika bra för er som det gjort för oss.

2007-01-19 11:31
Nej fyfan vad jobbigt. Jag skulle dö om jag och min pojkvän blev särbos. Man blir så van vid den tysta interaktionen med varandra.

Men jag önskar dig lycka till... det är trots allt bara en termin! Det går snabbt och sen har ni hela härliga sommaren framför er då ni kan ligga på en klippa och äta glass och njuta av att verkligen få vara tillsammans hela tiden igen!
Gerdaman

2007-01-19 12:44
blä jag och min pojkvän kommer bo i olika fucking LÄNDER hela varen fram till juni :(

2007-01-19 14:20
Kärleken övervinner allt fan. Inga konstigheter. Speciellt 1 timme inga problem skylle vara värre malmö/Lappland

2007-01-20 14:12
Vi bodde tillsammans i pite men nu flyttar han till luleå och jag bor kvar. Det tar knappt en timme att åka dit. Så! jag vet det är ju lungt! Men det kommer blir så annorlunda men jag får se det från den ljusa sidan nu kommer vi som att gå på dejt när vi ses, det kommer bli kul!

så yes jag ska sluta grina..
eller som man säger på norrlänska:
Sluta flänna!
socissi.wordpress.com

2007-01-20 14:16
cilia vafan, varför flyttaru inte me honom hit då? :)
/Shadow

2007-01-20 14:18
jaha oj såg de nyss.. lol
/Shadow

2007-01-20 15:45
Jonzon9 P17: hahahahaha..