Takora Hahaha :D
Walking the street of dreams
Producent
2007-01-20 17:51
Haha rolig tråd! Puszel hade fan skönaste bilden! Även om den inte var så mkt till fyllebild.. Den där bruden kör ner handen ;D
Det här är lite mer äkta
fyllebild...
dawell: näe kanske inte fyllebild per defenition, men jag tycker att bilder är så jävla rolig just eftersom jag inte verkade bry mig, : D
http://www.sthlmmd.se
Producent
2007-01-20 18:20
Haha! word, precis det jag tyckte också :P
Dawell Din länk funkar ej =(
Producent
2007-01-20 18:50
Naizo P18 Den funkar för mig?
Michaela hahahaha du är stört skön diggar din fyllebild som fan :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tar aldrig bilder på mig på fyllan ser oftast för tääskig ut. Jag skriver fyllebloggar, med roliga anekdoter tex den om när jag vill få kontakt med garderobiären genom att ropa "here kittie, kittie", och andra minnesvärda klassiker som annars glöms bort.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
haha, skön tråd...ska fan leta upp lite fyllebilder.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Michaela F22 Gick du i högalid ?
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
hehe...
kleton P24 Haha fan vad sköna bilder ! :D
Måste även tillägga att bruden som ligger snett-inåt-bakåt-framåt-genom-portjäveln-i-ett-V är den sjukaste fyllebild jag någonsin sett. Helt jävla fantastisk! Borde få något slags pris!
b0b0b0b0
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
och vinnaren är.... :
http://pici.se/pictures/8YXei6.jpg rafael himself
dom kallar mig rafael..
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
tjesboogie Jo men visst gjorde jag det! Du också antar jag?artistic Tack! Känner mig hedrad =))polyphonic Haha! Varför i hela friden skulle jag vilja knulla med dig? Och varför i hela friden vill DU knulla med mig efter att ha sett den där bilden?! =))
Som dröm var den vacker att få!
Michaela: Ja du verkar ju aningen vig :P helt sjukt den bilden ju! bah
inte så jävla söt =/ men va gör man inte för å få fram den där jättenäsan å dubbelhakorna...mkt naaaaaajz
vi är överallt!
dyngrak snott från en kompis' kompis' pixbox. så jävla klockrent..!
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"
Haha, bra ställe att däcka på.
polyphonic Jasså, så det är där i det heta ligger. Då har jag har hookat den
perfekta för dig!
Jag ska försöka bringa lite klarhet. Eftersom denna bild har blivit väldigt omtalad och framkallat många tankeveck i pannan hos åskådarna så ska jag försöka bringa lite klarhet i hur detta gick till. Det är lite svårt att förklara så jag har fixat lite filmer åt er istället som visar hur det hela går till i en 3-stegs process. Det är lite dåligt ljus så det syns kanske inte så överdrivet bra men jag tror att ni ska förstå.
Det här är alltså bilden vi pratar om och så här gick det till:
Steg 1
Steg 2
Steg 3
Det hela gick lite väl över styr så jag slog runt så jävligt att jag inte kunde komma upp utan satt fast i ett rygg- och nackbrytninsläge. Enjoy! =)
Michaela: Snällt. Blev fan mer impad över den bilden :|
haha, klockrent Michaela ! Får man festa med dig nästa gång man är i sthlm? :)
Michaela F22 Yes I did, gick i samma klass som bröderna rydberg
Kaktus Fett yo att ha acab på fingrarna
ask Beavis, I get nothing Butt-head