I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vattensäng eller vanlig?

Övrigt - Blandat

2007-01-17 20:32

Vattensäng eller vanlig?

tjaa funderar på att hooka en fet vattensäng...är det värt eller?

fördelar o nackdelar osv...måste veta snart !

2012-05-15 22:23
Jag skulle helt klart rekommendera vattensängen, som sagt är temperaturregleringen sjukt behaglig oavsett om man behöver svalka på sommaren eller kyla på vintern. Sen måste jag säga att kluckandet verkligen hjälper en att bli avslappnad, typ som att ligga på stranden och lyssna på havet. En viktig pryl om du ofta sover med nån annan är att se till att den har dubbla skott, det finns i de flesta, men några billigare modeller saknar denna funktion, detta gör dem relativt instabila och en hela havet stormar-situation uppstår när någon rör sig för mycket. Har sängen dubbla skott är inte heller muddrandet nåt problem utan ger istället möjlighet att välja mellan lite mer mysigt o stillsamt gung eller lite mer åkande av. Jag bytte själv till vattensäng för ca 5 år sen och har inte ångrat mig en sekund..
Crüel town, it's a Crüel town...

2012-05-16 16:54
det positiva är att varje brud som ser den kmr vilja ha sex i den! Tro mig, jag har fått mer fitta pga min vattensäng (r.i.p) än ölbjudningar & korkade raggningsförsök på krogen
Rappare

2012-05-17 17:53
Värt o dra upp en sån här tråd.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2012-05-17 20:20
ja? Frågan måste ju absolut argumenteras förstås

2012-05-18 18:03
Helt klart! Det fanns ju en klar övervikt av negativa åsikter gällande vattensängar, då kändes det helt riktigt att väga upp det en smula. det känns ju onödigt att starta en ny tråd om vattensängar när den här guldtråden redan finns. En sak som jag valde att utelämna men som Tical påpekade är ju att har du förfest med en vattensäng hemma så behöver du knappast sova ensam om du inte känner för det.... Vattensäng är så jäävla chill..
Moderator

2012-05-19 10:49
Är inte vattensäng jävligt 90-tal? Var längesen jag såg en faktiskt. Kan tänka mig att man får brudar på grund utav en dock..
time isn't wasted when you're getting wasted .

2012-05-19 13:14
för det enda en brud går på är attribut:p
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain
Groupie

2012-05-20 01:15
för det enda en brud går på är attribut:p

+1
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2012-05-23 19:25
Det enda och enda, men det är ju alltid bra att ha nåt riktigt guld som gör att man sticker ut från mängden. Det är klart att vattensäng inte är modernt, men det gör det ju bara ännu mer fett. Har nån en vattensäng nu så handlar det inte om att vara trendig utan då har man bara hajat hur guld det är att sova på varmvatten..

2012-05-27 17:52
Shit vad längesen med vattensäng, mina föräldrar hade en när jag var mindre. Skulle gärna testa sova i en igen.

Hur är det att sova i sin vattensäng när man är illamående då? Förstärker inte gungandet den effekten möjligtvis?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.