I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker som är bättre än sex.

Övrigt - Blandat

   

2007-01-17 02:18

Saker som är bättre än sex.

Många kommer höjja ögonbrynen, bröla och säga
"hörru äru tönt eller! sex är det bästa som finns! charter och tribaltatueringar kommer på andra plats!"
men allt jag ber av er är att fortsätta läsa.
Försök att hänga med här.


Det finns vissa saker här i livet som är, rent utsagt, jävligt sköna.

  • Att ha sex
  • Att kissa (är sådär solo, men blir skönt när man är riktigt kissnödig)
  • Att bajsa (är alltid skönt, skönare än kissa, och extra skönt när man är riktigt bajsnödig)
  • Att äta när man är jättehungrig
  • Att KONSUMERA (snacka inte skit, ni vet att det är skönt)
Och så vidare, och så vidare. Feel free att fylla på.

Det jag försöker komma till, dvs min poäng med tråden, är följande:
Att kombinera saker som är riktigt sköna borde ju vara en hit. Eller?

Att bajsa medans man har sex, är ju på pappret himlen på jorden.
Fast inte FAN får jag för mig att göra det. Och inget bullshit om "normer" och "du vill inte det bara för att det är onormalt", jag säger: Det är jävligt äckligt och usch, nejtack, hejdå till den situationen.

Däremot så finns det faktiskt två punkter (jag vet att man kan kombinera mer saker, men vi håller oss till att försöka kombinera saker med sex-biten.) som går att kombinera!
Nämligen: Att konsumera och att ha sex.

Låt oss leka med tanken en liten stund.
Att konsumera (som är skönt, på samma sätt som att TJÄNA pengarna är) är skönt.
Att ha sex är skönt.
Att KÖPA sex borde ju, även det, på pappret vara jävligt skönt, och det är inte nisch-belagt och "onormalt" på samma nivå som att bajsa och ha sex är! Sen att många (inklusive jag) tycker det är hemskt och inte borde förekomma, hör inte till saken.

Slutsats (i grova drag):
Att köpa/sälja sex borde alltså vara det skönaste som finns. (särskilt då sistnämnda)


Någon som provat det, och kan bekräfta min teori?


(OBS! Denna teori har framkommit genom diverse halv seriösa, berusade och bitvis förskräckliga diskussioner mellan mig och en vän. Det här är ingenting vi kommit fram till på en dag, utan det har tagit oss flertaliga diskussioner och tillfällen för att tillsist knyta ihop påsen. Det hela började med att vi diskuterade en bekants oskuld, och tänkte att denne kanske betade av allt annat som var skönt, innan denne provade på sex.)

damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job