I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min kollegas fortplantningsorgan

Övrigt - Blandat

   

2007-01-16 13:41

Min kollegas fortplantningsorgan

Jag har ett problem. Någon annan, som inte är Johnny K, kan kanske tycka att det är ett litet eller till och med löjligt problem. Men jag är ju Johnny K, så för mig är det varken ett löjligt eller litet problem. Det är ett i högsta grad närvarande och tärande problem. För att du inte ska tröttna på att läsa så kan jag redan nu nämna att det handlar om könsorgan. Jag har har problem med fortplantningsorgan. Det bör dock poängteras att det inte handlar om mitt egna dito, utan om någon annans.

Eder käre Johnny K är i arbetsför ålder och tillbringar därför stora delar av dygnet på ett kontor där han med lust och stor talang genomför så kallat arbete (är du haschrökare bör du kanske slå upp det här ordet). På kontoret finns ett antal andra människor, vilka jag väljer att kalla mina arbetskamrater/kollegor. De är i alla åldrar och storlekar, dock finns de bara i färgen grisskär eftersom jag arbetar på en så kallad rashomogen arbetsplats. Vissa är kvinnor (de har vagina) och andra är män (som med stolthet bär penis). En av dessa män, låt oss kalla honom Jan, bär på en penis vars stolthetsfaktor skulle räcka till för samtliga män i en medelstor svensk stad. Janne har helt enkelt en extremt fet kuk. Vi pratar alltså storlek häst/åsna. Som du kanske nu förstår är det Jans könsorgan jag har problem med. Jans stora kuk har, om än inte bokstavligt, satt sig i mitt huvud. Än har jag inte sett den 'live' men jag anar dess omfång genom lager av tyg.

Jan är en vanlig svensk man i 55-årsåldern. Han har lite grånat hår och är väldigt tråkig. Jan har glasögon. Jan tycker om siffror och skulle med enkelhet kunna smälta samman med vilken betongvägg som helst. Han är kort och gott vad man skulle kalla en tönt eller en nobody. Men den jäveln har så sjukt stor penis. Således är Jan en kontrasternas man. Nå, vad har då min kollegas penis med mig att göra? Egentligen ingenting, den borde inte beröra mig mer än andra mäns penisar. Men det gör den!

Ty Jan klär sig gärna i alldeles för tajta byxor som han väljer att dra upp ordentligt i midjan vilket får den stora manligheten att synas mycket tydligt. Han går omkring med en stor klump i skrevhöjd. Jag ser den och den borrar sig (igen, inte bokstavligt)  in i mina tankar. Varför? Jo, detta har flera orsaker (jag varvar med frågor eftersom jag har ett syfte med den här tråden):

1. Jag undrar hur det är att vara utrustad, för att inte säga extrautrustad, på det där sättet. Dessa funderingar får mig att tappa fokus på arbetet vilket i sin tur får konsekvenser för min löneutveckling. Hur får jag dessa tankar ut ur huvudet på bästa sätt?

2. Jag tycker att det är fult när han går omkring och sprätter med sitt kön. Alltså borde jag tala om detta, för det ska man göra när någon uppför sig undelrigt eller har tandkrämsfläckar på skjortan. Att ha en väl synlig penis borde absolut, enligt mina mått, kvala in högre på säga-till-listan än tandkrämsfläckar. Så, ska jag säga till och hur ska jag på bästa sätt lägga orden?

3. Jag bävar inflör konferensen vi ska på under våren. Det kan ju hända att vi då hamnar i samma bastu. Hur ska jag förh&ar

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.