I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Internetionella Arbetsförmedlingen?

Övrigt - Blandat

   

2007-01-16 00:10

Den Internetionella Arbetsförmedlingen?

Hej. Jag är trött på landet och vill prova på arbetsmarknaden lite överallt annars. Det finns så lite utländska jobb på Platsbanken så jag skulle vilja ha nån form av platsbank-för-jobb-i-engelsktalande-länder om ni förstår vad jag menar, och det verkar vara svårt att hitta jag har provat lite knasiga Googlesträngar men måste rabbla mig igenom så mkt skräp så jag pallar snart inte mer. Sen vet jag att det är jättemkt världsvana killar och tjejer som hänger här så de kanske har bättre koll. Jag är alltså intresserad av jobb i typ UK, US, Nya Zeeland, Australien, och säkert många fler ställen fast de är de enda ställen jag kommer på där det talas mkt engelska. Gärna de två sistnämnda då jag är ute efter ett så tropiskt klimat som möjlig.

Okej, en sån där "samlingssajt" som håller i allt det där kanske är en utopi, jag får helt enkelt landa på jorden och be om samlade länksamlingar. Så, det är bara att börja spotta. Vad väntar ni på gott folk!?

Tack på förhand för att ni är jättesnälla och snulledulliga..