Hon kallade mig en listig men snygg härm-apa
Vet inte om följande avslöjande är på gränsen till vulgärt, men jag har varit lite lös i magen denna vecka och har därför tänkt, grubblat och funderat mer än vanligt. Dussintalet svettiga timmar har spenderats, stirrande in i en vägg, mina lår har fått kramp och träningsvärk och mitt sinne har varit uttråkat bortom all rimligt förstånd... En sak som dock är bra med mycket toaletttid är att finurliga tankar, fiffiga uppfinningar och smarta citat dyker upp, och sånt är ju alltid trevligt. Men om jag ska vara ärlig har det denna gång mest varit svagt, trist och nästan på gränsen till skrattretande. Trots detta mediokra helhetsomdömme, hittar jag nu i efterhand en tanke som kan vara lite bra och eventuellt leda till en kul diskussion. Jag tänkte så här:Jag är en människa som har extremt lätt för att lära mig nya saker, jag är lite småkaxig och har en förmåga att prata om mig själv alldeles för mycket. Folk brukar ge mig beröm för att jag kan saker och ting, att jag inte är värdelös på något och för att jag är allmänbildad. Men nu när jag tänker efter, när jag funderar lite till, inser jag att jag kanske inte är så himla grym iaf. För vad är det jag har gjort? Vad är det jag har åstadkommit egentligen? Jag har sett apa 1 laga lasagn, tittat på medans apa 2 snickrade ihop en IKEA-säng och lyssnat när apa 3 spelade munspel. Nu i efterhand kan jag allt det där, kanske inte perfekt, men på ett imiterande och halvtillfredställande sätt. Varför känns detta fel? Varför känns det som jag fuskar?
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
lasagne heter det. Och det känns fel eftersom du verkar ha ett ego större än pappan i Jalla Jalla och det är jätte oattraktivt. plus att du tänker för mycket
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det finns medicin mot en dålig mage.. ta den och sluta deppa ner dig med att tänka medns du skiter..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Shit. Kan du spela munspel efter att lyssnat på någon annan göra det? Åhh, önskar mig ett sådant gehör i föedelsedagspresent! Sen kan jag ju dra klyshan: "Det är inte målet, utan vägen som är det viktiga". Således, kanske roligare att "lära sig/hitta på" själv än att härma andra. Dessutom kan jag tycka att du verkar sakna passion. Inte för att du inte är "bäst" eller för att du kan mycket halvdant. Men om man är riktigt passionerad för en (eller flera (eller sjukt många)) grejjer så nöjer man sig inte med att lyssna lite på ett halvt öra och fippla med ena handen bakom ryggen. Då gör man deet fullt ut!"...men på ett imiterande och halvtillfredställande sätt." Tja, kanske är det just där problemet är. "...imiterande och halvtillfredställande." är som ler och långhalm, de hänger ihop. Det är först när du utvecklar det själv (istället för att imitera) som det blir heltillfredställande. Så täntke jag avsluta mitt dravel med en fråga. Tycker du att listig och snygg egentligen säger emot varrandra? Eller vad gör "men" i rubriken? Inget språk-polisiärt påhopp, bara en fundering. Jag har alltid tyckt att det är ganska snyggt att vara listig =S
Representing "Fresh N' Keff"! Det är jag som är Keff!
dum topic du borde pröva att äta gröna bananer,de ska tydligen vara bra om man e dålig i magen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toaletttid och ägggula går hand i hand.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
förmodligen lärde väl sig dina föräldrar och brorsa, eller vilka det nu är, av sina föräldrar/syskon. tramsig tråd som stämmer lika bra in på regeln "tråden har inget allmänt intresse" som "free crunken.. eller?"-tråden. den blev raderad.
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy." - Alessandro Nesta
Du är allmänbildad för att du kan laga Lasagne, plocka ihop en Ikea säng och Spela munspel...? Damn nigguh, I'm Good!
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Du är ju efterbliven.
Fix & Trix AB
jag gillar att du tar bort kritiska inlägg istället för att försvara dig.
så ja skriver det igen; sluta försök vara så retorisk, de blir bara löjligt, för du skriver verkligen inte bra, eller är jag ensam att tycka det? menigslöst ordbajseri.
när ska du lägga ner dina patetiska försök till o verka rolig o smart??...ingen gillar dina trådar ändå
en död moderat är en bra moderat
jag vill se hur nördig du ser ut. finns det någon bild någonstans?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
haha toksågad! vinden har vänt, eller har phlegm alltid varit så här hårt ansatt? personligen så kan jag tycka att dude is trying too hard, men vem är jag att döma liksom, om killen gillar att skriva och uttrycka sig är det klart han ska göra det oavsett vad hans motiv är och oavsett vad folk på whoa tycker...så fortsätt skriva phlegm, alltid intresserar det någon!
skriv kort, helst inte alls
Du får skriva dina livsåskådningar och frågeställningar hur du vill, men allt jag läser är tomma meningar utan någon direkt poäng.
Det märks att du inte har något att säga egentligen men anstränger dig till det yttersta att få fram något likt en text som någon ska orka läsa, helst för att inse hur rolig och smart du är.
Men nu när jag tänker efter, när jag funderar lite till, inser jag att jag kanske inte är så himla grym iaf. För vad är det jag har gjort? Vad är det jag har åstadkommit egentligen? Där har du beviset på rövslick. Jag har sett apa 1 laga lasagn, tittat på medans apa 2 snickrade ihop en IKEA-säng och lyssnat när apa 3 spelade munspel. Nu i efterhand kan jag allt det där, kanske inte perfekt, men på ett imiterande och halvtillfredställande sätt. ganska vanligt.. är du trög eller?
Carry on tradition.
Oh shit, så du är inte bara extremt allmänbildad och är någorlunda bra på allt, du kan alltså också skruva ihop en IKEA-säng och har absolut gehör? Wow!!! Det var ett sånt här inlägg du ville se eller hur?
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Jag tror att lasagnen, IKEA-sängen och munspelet var menade som exempel, men fine, att hänga upp sig på ord är aldrig fel.
Still in the bridge
Visst, tråden är inte ett av mina finaste eller mest välputsade örhängen, men så dålig är den faktiskt inte. Bakom allt ordbajseri, finns där, om man letar lite, en intressant och givande frågeställning. Tyvärr underskattar jag "pöbeln" igen, när jag tror att fokus, för en sekund, kan flyttas från mitt skrivsätt till en specifik fråga. Detta är dock helt och hållet min missbedömning, så känn er inte förnärmade eller sura. Poolmahn P23 Skönt att pöbeln äntligen börjat inse att killen är helt jävla efterbliven. En tes som jag predikat sen dag ett. - Grattis, vännen. Äntligen kan du inkassera välförtjänta ryggdunkar från en arg och färgstark pöbel. Svarar du dessutom på det här inlägget med en klurig och välformulerad diss, bjuds det på avec och kaffe i baren.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
usel människa? känner ni varandra utanför whoa?
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Hanal: Grymt överskattat att känna folk utanför whoa.
Still in the bridge
Hahaha... phlegm påminner lite om bruden från Märsta. "Jag vet vad jag kan och att jag är j-vligt bra på det - spelar ingen roll vad alla andra tycker. Alla mina fans i Märsta..."
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
Visst, tråden är inte ett av mina finaste eller mest välputsade örhängen jag skrattade ganska högt när jag läste detta. bokstavligt talat.Bakom allt ordbajseri, finns där, om man letar lite, en intressant och givande frågeställning. jaha, och den är? är poängen att du som alla andra människor kan göra 3 enormt simpla saker? att du inte är så speciell som du själv vill tro utan du är bara en i mängden? det vet du kanske innerst inne så därför måste du skriva så konstigt och irriterande som möjligt för att känna dig unik?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
saxat från din blogg (enda inlägget jag läste):Jag har brutalt svårt för att somna och alla de gamla beprövade knepen: klia på magen, lite varm mjölk och den vackraste vaggvisa nån känner, funkar inte för fem öre. Mina ögon är fortfarande vidöppna, mitt sinne fullständigt klarvaket och allt jag vill göra är att hoppa i så många sängar, på så kort tid som möjligt. har du verkligen provat på dessa saker du skriver? knappast. och om du har det är jag nästintill rädd för dig. och det enda du vill göra är inte alls att hoppa runt i sängar. jag förstår symboliken men varför kan du inte bara skriva som det är för en gångs skull? varför kan du inte våga vara normal (så som du förmodligen egentligen är)?
Nu måste jag försvara phlegm . Min syster känner ganska ofta ett starkt förakt mot män, men jag har aldrig hört henne säga ett ont ord om hennes vän phlegm . Det är ständigt ett himla snack om att *** är så snäll, *** är så grym, osv osv. De gånger jag träffat honom har han uppfört sig som en sann gentleman och man kan inte annat än bli lite småkär i honom. Han är mycket sympatisk och ser himla trevlig ut. Tänk vad många dumma idioter som rör sig på detta forumet, som skriver den värsta skiten man någonsin läst. Om ni nu orkar lägga ner energi på att hata användare på whoa, så finns det betydligt värre människor att hata.
Skåne!
jag uppskattar dina trådar.. oftast!